• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Knap en lief, heb jij even geluk."
    Ik giechel.
    "Zeg dat wel," antwoord ik stil. Veel te traag naar mijn zin, kust hij zich een weg naar mijn mond. Ik zie hem nog even naar mijn lippen staren voor hij me kust. Teder beantwoord ik zijn kus en ik kijk hem geamuseerd aan.
    "Hou je van het uitzicht, meneertje?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Arion

Wanneer ze giechelt is het heel schattig.
    "Zeg dat wel," antwoordt ze stil. "Hou je van het uitzicht, meneertje?"
    Ik zet haar terug neer en hou met moeite mijn ogen op haar gezicht.
    "Oh nee, ik vind je helemaal niet knap," zeg ik terwijl ik mijn neus optrek. "Ik ben alleen op je afgestapt gisteren omdat je me er zo gezellig uitzag."
    Het sarcasme druipt eraf en ik kan een lachje niet onderdrukken.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Oh nee, ik vind je helemaal niet knap. Ik ben alleen op je afgestapt gisteren omdat je me er zo gezellig uitzag."
    Ik kijk hem geamuseerd aan.
    "Ow ja, en daarom dat je me nu al twee keer hebt uitgevraagd en me al hebt gekust. Ik begrijp het helemaal."
    Ik knik begrijpend en kijk hem dan grijnzend aan.

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 19:47 ]

Arion

Ze laat zich niet ut het lood slaan. I like it.
    "Ow ja, en daarom dat je me nu al twee keer hebt uitgevraagd en me al hebt gekust. Ik begrijp het helemaal."
    Ik haal mijn schouders nonchalant op.
    "Lief, knap, gestoord. Het addertje moest ergens zitten."
    Ik neem haar lachend bij de hand en sleur haar mee naar het Glee lokaal.
    "Vergeet je pleisters niet," zeg ik met een glimlach voor we het auditorium uit zijn.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[gaat iedereen naar glee lokaal dan komt lilly daar anders ook heen. Dan kan ik iets met haar doen]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Mary

"Lief, knap, gestoord. Het addertjes moest ergens zitten."
    Ik lach en kijk hem niet-begrijpend aan. Voor ik iets kan zeggen neemt hij mijn hand vast en sleurt hij me mee naar buiten.
    "Vergeet je pleisters niet."
    "Ow ja!" Ik loop snel terug om ze te gaan halen. Lachend ren ik weer naar hem toe, en ik druk snel een kus op zijn lippen voor ik hem lachend voorbijsteek en naar Glee loop.

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 19:53 ]

Arion

Ik grinnik wanneer Mary terug loopt om de pleisters te halen. Ze komt op me afgelopen en drukt een kus op mijn lippen om dan een flinke voorsprong naar het Glee lokaal te nemen. Ik schud lachend mijn hoofd en tel tot vijf voor ik de achtervolging inzet. Met gemak haal ik haar in. Ik sla langs achter mijn armen om haar heen en til haar op.
    "Je moet nog oefenen, Mary Mary. Vraag aan Charlotte of ze je sneller leert lopen," fluister ik in haar oor om dan nog een kusje op haar wang te drukken. Ik zet haar neer en dan gaan we samen het Glee lokaal binnen.

Lilly
    TOen ze niet reageerde werd ik verdrietig. Ze zou wel alleen willen zijn en nadenken nam ik mezelf voor. Snel liep ik weg. Ik besloot maar naar gleelokaal te gaan waar ik in een hoekje voor me uit ging zitten staren

Mary

Ik schrik op wanneer ik twee armen om me heen voel, en ik gil weer wanneer hij me optilt.
    "Je moet nog oefenen, Mary Mary. Vraag aan Charlotte of ze je sneller leert lopen," fluistert hij in mijn oor. Hij drukt een kus op mijn wang en zet me neer. Voor het eerst vind ik het niet erg dat hij over Charlie begint, en wanneer hij het Glee lokaal wil binnenlopen, hou ik hem even tegen.
    "Ik moet je iets vertellen," zeg ik zacht.
    "I-ik was verliefd op haar." Ik sla mijn ogen neer en vraag me af waarom ik het in godsnaam heb gezegd.
    "Het spijt me, maar ik wilde eerlijk zijn," zucht ik.

Arion

"Ik moet je iets vertellen. I-ik was verliefd op haar. Het spijt me, maar ik wilde eerlijk zijn," zucht ze.
    Ik haal de pleisters uit haar broekzak en haal er eentje uit het doosje. Ik neem haar pols en kleef het ding over één van de twee getatoeëerde vogeltjes. Nu pas is te zien hoe ik er 'Smile & Fly' heb opgeschreven.
    "Dat had ik door toen ze tegen de deur liep," fluister ik zacht.

Mary

Ik had gedacht dat hij op z'n minst de date voor vanavond zou afzeggen, maar tot mijn grote verbazing kleeft hij een van de pleisters over een van de vogels.
    "Dat had ik door toen ze tegen de deur liep."
    "Smile & Fly," lees ik luidop. Ik voel de tranen weer in mijn ogen komen en snikkend veeg ik ze weg. Ik sla mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen op de zijne.
    "Dank je," zeg ik zacht. "Dank je, dank je, dank je."

Lilly
    Ik hoor net buiten het lokaal wat mensen praten. Ik besteed er niet veel aandacht aan. Ik sta op en ga weer zitten.

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:18 ]

[Donna zit achter de piano (:]

[ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 20:16 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Arion

Onverwachts begint Mary te snikken en even vraag ik me af wat ik verkeerd gedaan heb. Dan vliegt ze me om de hals en drukt haar lippen op die van mij. Compleet verbouwereerd probeer ik haar aan te kijken, wat moeilijk is omdat ik haar tegelijkertijd troostend tegen me aantrek.
    "Dank je. Dank je, dank je, dank je," klinkt het zacht.
    "Waarvoor?" vraag ik fronsend.
    Ik haal verward een hand door mijn haar.

[ow echt lolz.]