• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [oké lilly ook][zij kent arion nog niet]

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Je bent wel snel over me heen zeg."
    Ik kijk haar verontschuldigend aan.
    "Het had toch geen zin. Jij en ik. Daarvoor zijn we te goed bevriend, denk ik. En daarbij, we blijven beste vriendinnen. Toch?"
    "Daar ben ik blij om, je verdient het, Mims. Maar als hij je ook maar één keer kwetst wring ik hem eigenhandig de nek om. En geef Michael alsjeblieft een kans, nu dit hele gedoe achter de rug is. Alsjeblieft."
    "Ik geef hem een kans, maar hij moet zich ook gedragen. Het moet van beide kanten komen."
    Grijnzend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Burlington --> Carebear]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [miss. kan Arion iets met Lilly doen praten dus. zich voorstellen(cat)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Ik schrik even wanneer ze serieus op mijn grapje reageert.
    "Ik geef hem een kans, maar hij moet zich ook gedragen. Het moet van beide kanten komen."
    Bij deze woorden verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht. Ik omhels haar kort en kijk haar dan weer glimlachend aan.
    "Oh, ik kan heel overtuigend zijn," lach ik. "En natuurlijk blijven wij beste vriendinnen, asshole, dat je daaraan twijfelt," zeg ik terwijl ik haar een speelse stomp geef. Om eerlijk te zijn ben ik blij dat ze me nog als haar vriendin wil. Ik zucht opgelucht en kijk haar ondeugend aan. "Maar dan moet je me wel de details van jullie date vertellen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Zacht zing ik mee met Au Se te Pego van Michael télo. Het was een leuk nummer en maakte me wat vrolijker. Ik keek even rond in het lokal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Oh, ik kan heel overtuigend zijn. En natuurlijk blijven wij beste vriendinnen, asshole, dat je daaraan twijfelt. Maar dan moet je me wel de details van jullie date vertellen."
    Ik knuffel haar terug wanneer ze me omhelst en ik kijk haar geamuseerd aan.
    "Overtuigend. Ja, dat ben je wel."
    Ik grinnik zacht.
    "En er valt zoveel niet te zeggen over de date. Gewoon. Een date," zeg ik plagerig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [en toen..... was het dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga laat lilly maar lekker zitten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Overtuigend. Ja, dat ben je wel. En er valt zoveel niet te zeggen over de date. Gewoon. Een date."
    Ik proest het uit en geef haar een slagje op haar rug.
    "Oh, Mims. Verwacht je echt dat ik dat geloof? Je kan me maar beter vertellen hoe hij je zo snel verliefd gekregen heeft want daar is bij jouw namelijk meer dan 'gewoon een date' voor nodig."
    Afwachtend tik ik met mijn voet op de grond terwijl ik haar blijf aankijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh, Mims. Verwacht je echt dat ik dat geloof? Je kan me maar beter vertellen hoe hij je zo snel verliefd gekregen heeft want daar is bij jouw namelijk meer dan 'gewoon een date' voor nodig."
    Ik kijk haar giechelend aan en trek haar mee naar de dichtstbijzijnde stoelen, waarop ik me laat neerzakken.
    "Wel, eigenlijk begon het gisteren op school, tijdens Glee, toen jij en Michael plots weg waren, en we waren nog alleen en toen begon hij een liedje te zingen," vrolijk ratel ik verder, "zo dat een uit Thumbelina, ken je wel," ik wapper even met mijn hand, "en hij gaf me allemaal complimentjes enzo, en 's avonds zijn we gaan uiteten, en hij heeft me mee naar school genomen, en we hebben een tijdje geschaatst. Ik weet het, het klinkt raar, maar het was zo leuk. Je weet hoe lang het geleden is dat ik nog op ijs heb gestaan, dus ik had wat schrik, en hij was gewoon zo geweldig lief."
    Ik doe mijn best het nog wat kalm te houden, al ratel ik de hele tijd.
    "En toen zei hij dat hij op eerste dates nooit kust, omdat hij me eerst beter wilde leren kennen, en daarom ook dat hij me mee schaatsen nam, omdat hij wilde dat ik hem leerde kennen zoals hij echt is. En toen bracht hij me naar huis."
    Ik haal even adem en kijk haar blozend aan, met een grote glimlach op mijn gezicht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    Ik moet lachen wanneer ze me als een dertienjarig meisje giechelend mee trekt naar een paar stoelen.
    "Wel, eigenlijk begon het gisteren op school, tijdens Glee, toen jij en Michael plots weg waren, en we waren nog alleen en toen begon hij een liedje te zingen, zo dat een uit Thumbelina, ken je wel, en hij gaf me allemaal complimentjes enzo, en 's avonds zijn we gaan uiteten, en hij heeft me mee naar school genomen, en we hebben een tijdje geschaatst. Ik weet het, het klinkt raar, maar het was zo leuk. Je weet hoe lang het geleden is dat ik nog op ijs heb gestaan, dus ik had wat schrik, en hij was gewoon zo geweldig lief. En toen zei hij dat hij op eerste dates nooit kust, omdat hij me eerst beter wilde leren kennen, en daarom ook dat hij me mee schaatsen nam, omdat hij wilde dat ik hem leerde kennen zoals hij echt is. En toen bracht hij me naar huis."
    Met moeite kan ik haar litanie volgen en wanneer ze stil valt kijk ik haar lachend aan.
    "Oh dus die grote sterke hockeyspeler is eigenlijk een grote kleffe teddybeer?" lach ik. "En jullie hebben dus nog niet gezoend?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Oh dus die grote sterke hockeyspeler is eigenlijk een grote kleffe teddybeer? En jullie hebben dus nog niet gezoend?"
    Ik grinnik en knik zachtjes.
    "Hij is enorm lief. En we hebben wel gezoend. Daarnet. Hij had me net voor de bel meegenomen naar het auditorium en heeft een liedje voor me gezongen, lang verhaal, maar dit heeft ermee te maken," ik laat haar de pleister zien, "en toen heb ik voor hem gezongen, dat liedje van Tangled, ken je ook wel, en toen zei hij iets 'screw de regel'-achtig, en toen kuste hij me."
    Ik kijk haar lief aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Ik sta op en laat de piano voor wat het is. Op de stoelen zie ik Charlotte en Mary giechelen.
    Schattig.
    Ik lach eventjes naar ze en ga dan zelf op een stoel zitten. Geconcentreerd bekijk ik de hechtingen en littekens op mijn handen. De schrammen van de muur zijn er nog goed vanaf gekomen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Hij is enorm lief. En we hebben wel gezoend. Daarnet. Hij had me net voor de bel meegenomen naar het auditorium en heeft een liedje voor me gezongen, lang verhaal, maar dit heeft ermee te maken," zegt ze terwijl ze een pleister op haar pols toont. "En toen heb ik voor hem gezongen, dat liedje van Tangled, ken je ook wel, en toen zei hij iets 'screw de regel'-achtig, en toen kuste hij me."
    Ik verberg giechelend mijn gezicht achter mijn handen.
    "Echt waar? Dat is zo lief!" Dan laat ik mijn gezicht verstrakken. "En je gaat me heus dat lang verhaal wel vertellen of ik kietel het eruit."

    Arion

    Ik zie Michael opstaan van de piano en op een stoel gaan zitten terwijl hij even naar de meisjes kijkt en dan naar zijn handen. Ik sta op en ga naast hem zitten.
    "Hey dude," glimlach ik. "Problemen met je meisje opgelost?" vraag ik terwijl ik naar Charlotte en Mary knik. Ik kan het niet laten om even naar het blondje te knipogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.