• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

Ich liebe dich 27.12.23

[Neen.]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[oke wilt iemand miss. iets met lilly done]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Als je gewoon netjes tegen Donna kan praten (zonder excuses aan te bieden, etc) dan kan je naar haar toe gaan. In de gymzaal staat ze te dansen.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Charlotte

Michael neemt de bordjes en zet ze bij zijn moeder op tafel.
    "Ik neem aan dat jij alles opruimt?" Voor de vrouw kan antwoorden heeft hij zich al omgedraaid naar mij. "Ga je mee?" vraagt hij dan.
    "Momentje," zeg ik glimlachend.
    Ik neem ons bordjes weer van tafel en stop ze in de vaatwasser. Dan loop ik naar hem toe en doe mijn jas aan.
    "Doe aardig tegen je moeder, je krijgt er maar één," zeg ik zacht terwijl ik met mijn kettinkje speel. Ik geef hem een kusje en neem dan mijn tas.

Arion

"Fly with me, and I will be your wings. Ik heb zo een vermoeden dat ik je heel erg leuk begin te vinden," fluistert ze.
    Ik kijk haar glimlachend aan en trek een wenkbrauw op.
    "Begin.te.vinden?" vraag ik dan. "Kan ik mee leven," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. Dan druk ik heel teder mijn lippen nog een keer op de hare en voel alle gevoelens van net terugkomen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Begin.te.vinden? Kan ik mee leven."
    Ik grinnik zachtjes wanneer hij zijn lippen weer op de mijne drukt. Ik leg mijn armen om zijn hals en sluit mijn ogen.
    "Nog leuker dan ik je al vond," mompel ik tegen zijn lippen aan. Glimlachend ga ik op mijn tenen staan zodat ik iets groter ben, en ik laat mijn hand door zijn haren gaan wanneer ik weer mijn lippen op de zijne plaats.

Lilly
    Ik bijna overal al gekeken en nergens was Isa. Ik gaf het op en liep verslagen naar de gymzaal waar muziek van daan kwam. IK zag Donna binnen dansen. Langzaam liep ik naar binnen en ging zitten.

Michael.
    Verbaasd kijk ik naar Charlotte die onze bordjes opruimt.
    "Doe aardig tegen je moeder, je krijgt er maar één," zegt ze zachtjes terwijl ze met haar kettinkje speelt. Ze drukt teder een kusje op mijn mond. Ik doe de deur voor haar open. Als we buiten staan pak ik haar vast en druk ik een zoen op haar mond.
    "Ik doe pas weer aardig tegen mijn moeder als ze aardig doet tegen jou," zeg ik zachtjes en ik speel met een lokje haar.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Donna
    Uit mijn ooghoeken zie ik iemand de gymzaal in lopen en ergens gaan zitten. Op het persoon zelf let ik niet echt totdat ik doorkrijg dat het Lilly is. Snel druk ik de muziek uit en blijf ik achter, bij alle gymspullen, wat hangen.

Lilly
    Ineens stopte het muziek en Donna was ergens vedwenen. "Doe maar alsof ik er neit ben" zeg ik zacht. IK lette niet veel op haar, ik was te druk met mijn gedachtes.

Arion

Ze slaat haar armen om mijn hals en mompelt,
    "Nog leukeer dan ik je al vond."
    Ik lach even wanneer ze op haar tippen gaat staan en een hand door mijn haren haalt. Wanneer ze haar lippen op de mijne drukt til ik haar een beetje op. Het kost minder moeite voor mij dan dat zij op haar tenen zou blijven staan. Nog nooit heb ik zo van een kus genoten.

Charlotte

Wanneer we buiten staan wil ik naar de auto gaan, maar Michael trekt me tegen zich aan en drukt een kus op mijn mond. Leuk alternatief.
    "Ik doe pas weer aardig tegen mijn moeder als ze aardig doet tegen jou," zegt hij zacht terwijl hij met een lok van mijn haar speelt.
    Ik kijk hem liefdevol aan en leg een hand op zijn wang.
    "Familie hoort eerst te komen, Romeo. Uiteindelijk aanvaard je moeder me wel, gun haar even de tijd. En ik denk eerlijk gezegd dat het een omgekeerd effect heeft als omwille van mij nors doet tegen haar."
    Ik kus hem zachtjes en voeg er nog aan toe,
    "Maar je blijft een lieverd."

[ik ga naar mijn vader. Vanavond kom ik nog wel even online. Denk tegen een uur of zeven]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ah men net terug thuis, moest met school bomen zagen -_-" Helemaal bevroren, van top tot teen, voelde alsof me tenen eraf lagen. xD
    Maar oké, mag ik een samenvatting?]

Ich liebe dich 27.12.23

[lilly is in de gymzaal waar donna ook is]

[-_-" Meer alsjeblieft...]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik gil zachtjes en lach wanneer hij me optilt. Voorzichtig klem ik mijn benen rond zijn middel en ik neem zijn gezicht in mijn handen. Even laat ik mijn neus langs de zijne strijken en ik druk zachte kusjes op zijn lippen. Speels laat ik mijn tong over zijn lippen gaan, en ik druk mijn lippen nog een keer helemaal op de zijne. Allemaal met gesloten ogen.
    "Heb ik je al gezegd hoe knap ik je vind?" vraag ik zacht.

[rest weet ik niet. Ik ben nog niet zo lang online dus]