• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    "Echt waar? Dat is zo lief! En je gaat me heus dat lang verhaal wel vertellen of ik kietel het eruit."
    Ik grinnik en knipoog terug naar Arion wanneer ik hem zie knipogen.
    "Nee! Je weet dat ik daar niet tegen kan," zeg ik lachend tegen Charlie.
    "Wel, hij wist dat ik me een beetje slecht voelde tegenover jou, en ik vertelde over de tattoo's."
    Ik laat even mijn vingers over de niet-bedekte vogel gaan.
    "Wel, zo een heel lang verhaal was het nu ook niet, maar ja."
    Ik kijk haar even glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    "Hey dude," glimalcht Arion. "Problemen met je meisje opgelost?"
    Ik lach.
    "Problemen met Charlotte had ik niet heel erg. Eerder met die van jou," antwoord ik zijn vraag.
    Ik zie hoe Arion naar Mary knipoogt en Mary giechelt.
    Had ze hier nou al die problemen voor moeten maken?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Nee! Je weet dat ik daar niet tegen kan. Wel, hij wist dat ik me een beetje slecht voelde tegenover jou, en ik vertelde over de tattoo's. Wel, zo een heel lang verhaal was het nu ook niet, maar ja."
    Ze zit me met een glimlach aan te kijken.
    Ik kan niet anders dan ook lachen.
    "Ik ben echt blij voor je Mary," zeg ik nog een keer oprecht. "Ik ben echt blij." Bij die laatste woorden laat ik mijn blik naar Michael glijden en kijk hem met fonkelende ogen en een verliefde glimlach aan.

    Arion

    "Problemen met Charlotte had ik niet heel erg. Eerder met die van jou," zegt hij na even gelachen te hebben. Ik laat mijn blik even tussen hem en Mary gaan en dan herinner ik me plots wat ze me vertelde over zichzelf en Charlotte. Ik geef Michael een schouderklopje en zeg lachend,
    "Heb jij even geluk dat wij een compleet andere smaak hebben." Ik schud lachend mijn hoofd en ga verder. "Ik denk niet dat Mary nog zal proberen Charlotte bij je weg te houden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik ben echt blij voor je Mary, ik ben echt blij."
    Ik volg glimlachend haar blik, maar kijk naar Arion, in plaats van naar Michael.
    "Dank je," zeg ik zacht, en ik bijt glimlachend op mijn lip.
    "We gaan straks naar de kermis," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Charlotte

    "Dank je. We gaan straks naar de kermis," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar aan en wiebel met mijn wenkbrauwen.
    "Kruip je lekker dicht tegen hem aan in het spookhuis? Gaan jullie op de liefdesbootjes, in het reuzenrad? Oeh, oeh! Laat hem een beer voor je winnen."
    Mijn fantasie slaat helemaal op hol, en net als altijd kan ik het niet bedwingen. Ik sla een hand voor mijn mond en kijk Mary verontschuldigend aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Kruip je lekker dicht tegen hem aan in het spookhuis? Gaan jullie op de liefdesbootjes, in het reuzenrad? Oeh, oeh! Laat hem een beer voor je winnen."
    Ik kijk haar grinnikend aan.
    "Misschien."
    Ik giechel even.
    "Waarschijnlijk wel. Toch als het van mij afhangt."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael.
    "Heb jij even geluk dat wij een compleet andere smaak hebben. Ik denk niet dat Mary nog zal proberen Charlotte bij je weg te houden," zegt Arion lachend.
    Echt lachen kan ik er niet om.'
    "Ik hoop voor haar dat ze dat niet meer probeert," zeg ik een beetje geirriteerd.
    Als ik ergens nu geen zin in heb is het wel om over Mary te praten. Snel verander ik van onderwerp.
    "Speel je deze week in het basisteam?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    "Misschien. Waarschijnlijk wel. Toch als het van mij afhangt," zegt Mary giechelend. Ik schud lachend mijn hoofd en zie Michael even een kwade blik naar Arion werpen. Ik vraag me af waarover het gaat, maar ik heb een vaag vermoeden. Ik neem Mary bij de hand en trek haar mee naar de jongens. Ik ga op Michael's schoot zitten en gebaar naar Mary dat ze hetzelfde bij Arion moet doen. Zacht geef ik mijn Cassanova een kusje op de wang.

    Arion

    "Ik hoop voor haar dat ze dat niet meer probeert," zegt hij met een duidelijke afkeer. "Speel je deze week in het basisteam?"
    "Niet dreigen kerel, er is niks meer aan de hand tussen die twee. En ja ik speel basisteam deze week. Hebben jullie binnenkort niet die belangrijke wedstrijd?"
    Dan komt Charlotte op Michael's schoot zitten en doet even een gekke beweging naar Mary. Ik kijk even naar de twee en neem dan Mary's hand vast om haar op de stoel naast me te trekken. Ik sla een arm om haar schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Niet dreigen kerel, er is niks meer aan de hand tussen die twee. En ja ik speel basisteam deze week. Hebben jullie binnenkort niet die belangrijke wedstrijd?" vraagt Arion.
    Ik knik.
    Een wedstrijd.
    Charlotte komt op mijn schoot zitten en geeft me zachtjes een kusje op mijn wang. Lachend druk ik mijn lippen op de hare.
    "En?" vraag ik. "Was het gezellig?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Na een tijdje keek ik voorzichtig rond. Iedereen had iemand behalve ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik zie Michael even kwaad naar Arion kijken en mijn glimlach verdwijnt van mijn gezicht. Moet die kerel nu echt alles verpesten? Wat is zijn probleem eigenlijk? Charlie trekt me mee naar de jongens, en gaat op Michaels schoot klef zitten doen. Ze gebaart dat ik hetzelfde moet doen, maar voor ik ook maar iets kan doen, word ik naast Arion getrokken, en slaat hij zijn arm om me heen. Ik druk een kus op zijn wang en wend me wat af van Charlie en Michael wanneer hij begint te slijmen. Ik leg mijn ene been over het andere, sla mijn armen over elkaar heen en kijk resoluut weg.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    -

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 16:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Lachend geeft Michael me een kus.
    "En? Was het gezellig?"
    Ik knik en geef hem nog een kusje op zijn lippen. Wanneer ik naar Mary kijk zie ik haar naar de andere kant kijken. Ik geef haar zacht een schopje en kijk haar smekend aan. Bezorgd laat ik mijn blik naar Michael glijden.
    Hoe moet dat dan, als de twee mensen die je het liefst hebt elkaar niet kunnen uitstaan?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik krijg een schop van Charlie, en ik kijk haar even glimlachend aan. Ik zucht en sta op.
    "Ik heb even zin om iets te spelen," zeg ik met een glimlach. Ik plaats een kus op Arions lippen en ga aan de piano zitten. Ik begin te spelen en zing uit volle borst mee. Ik houd gewoon van dit liedje, en nu heb ik mensen om het voor te zingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Bezorgt kijk Charlotte me aan.
    Ik weet maar al te goed waar deze blik voor is.
    Zuchtend trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Je zal het nooit begrijpen," zeg ik zachtjes terwijl ik een lokje achter haar oor doe. Met een half oor luister ik naar Mary.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."