• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________

    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.


    Ich liebe dich 27.12.23

    LIlly
    Ik kijk zoekend rond en zie een donker gestalte. Ik bleef staan. "I-ik wil je vertellen waarom ik zo doe" Ik kijk naar de gestalte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "I-Ik wil je vertellen waarom ik zo doe." Hoor ik Lilly stotterend zeggen.
    Ik steek mijn hand omhoog en gebaar dat ze kan komen.
    "Vertel." Zeg ik als ze bij me staat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Langzaam loop ik naar Isa toe. Ik haalde diep adem. "M-mijn vader is aan de drank e-en nu gaan ze s-s-scheiden. En het ligt erg moeilijk voor me" Een traan verlaat mijn wang. Ik kijk even naar Isa en dan naar de grond. "Mijn vader doet heel erg stom en het is niet l-leuk om thuis te zijn. En om van mijn verdriet af te komen ben ik aan de d-drank g-gegaan." Steeds meer tranen komen uit mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 18:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben eten en kom misschien strax weer. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [oké i hope it for you(A)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ehm, Mary en Arion waren helemaal alleen in het auditorium..]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [wtf ehm oke dan. DOen we straks wel even overleggen om op te lossen als kelly er weer is. Isa zit al sinds gister daar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik zei het maar hoor]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ook.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Uitgeput loop ik richting de cd speler en doe ik hem uit. Verveeld loop ik rondjes door de school. Ik passeer het Glee-lokaal. Het ziet er aantrekkelijk uit. Snel glip ik het lokaal binnen en ga ik achter de piano zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Michael
    "Familie hoort eerst te komen, Romeo. Uiteindelijk aanvaard je moeder me wel, gun haar even de tijd. En ik denk eerlijk gezegd dat het een omgekeerd effect heeft als omwille van mij nors doet tegen haar," zegt ze.
    Zachtjes knik ik dan krijg ik een zacht kusje van haar.
    "Maar je blijft een lieverd," voegt ze eraan toe.
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de hare.
    "Kom," zeg ik zachtjes.
    "We komen te laat."
    Ik lach en pak haar hand. Slenterend leid ik haar naar de auto.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 19:26 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    Ik lach wanneer Mary even gilt. Ze klemt haar benen rond mijn middel en neemt mijn gezicht in haar handen. Dan drukt ze haar lippen zachtjes op de mijne. Ik voel haar tong over mijn lippen gaan. Rustig aan.
    Al snel worden we weer geconsumeerd door een adembenemende kus.
    "Heb ik je al gezegd hoe knap ik je vind?" vraagt ze stil.
    Ik laat mijn voorhoofd tegen het hare rusten en kijk haar in de ogen terwijl ik zachtjes van nee schud.
    "Ik denk het niet. Heb ik dat van jou al gezegd?"

    Charlotte

    Ik geniet met volle teugen wanneer Michael zelf zijn lippen nog een keer op de mijne drukt.
    "Kom. We komen te laat," lacht hij.
    Met een slakkengang leidt hij me naar de auto. Nu is het mijn beurt om te lachen. Ik geef hem een tik op zijn kont en zeg,
    "Aan dat tempo zeker wel."
    Ik huppel een eindje verder en stap in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Ik denk het niet. Heb ik dat van jou al gezegd?"
    Glimlachend schud ik mijn hoofd. Ik druk een kusje op zijn neus.
    "Je bent echt ongelooflijk lief," fluister ik.
    Ik bijt op mijn lip terwijl ik hem even aankijk. Is het normaal wanneer je iemand zo leuk vindt, op zo'n korte tijd? Waarschijnlijk niet, maar het kan me niet schelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik neem even een douche. Over een haolf uur ben ik er weer.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Je bent echt ongelooflijk lief," zegt ze nadat ze een kusje op mijn neus gedrukt heeft. Ze bijt heel sexy op haar lip zonder het waarschijnlijk zelf te beseffen. Ik breng mijn lippen naar haar oor en fluister,
    "Knap en lief, heb jij even geluk."
    Ik druk mijn lippen op haar wang en laat ze heel traag weer tot bij haar mond komen. Ik staar nog even naar haar zachte lippen voor ik haar kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.