• Proprius schreef:



    Informatie vooraf: In het land Sisos is het normaal dat iedereen op zijn/haar twaalfde een dier krijgt toegewezen. In dat dier zit de andere helft van de ziel van de persoon verborgen, wat ervoor zorgt dat de persoon en zijn/haar dier een ongelofelijke band hebben met elkaar. Ze kunnen met elkaar praten, al kunnen anderen ze niet horen. Het dier en de persoon zijn onafscheidelijk en wijken nooit van elkaars zijde. Deze dieren worden ook wel totums genoemd, elke persoon bezit maar één totum. Iedere totum heeft ook een kracht (dit kan van alles zijn, van dromen beïnvloeden tot vuur spuwen).

    Het verhaal: Iedereen die een totum krijgt toegewezen moet hiermee om leren gaan. Dat leer je natuurlijk op de beste kostschool van het land. Het Totum Sisos Institute leert jongeren van twaalf tot twintig jaar hoe ze een goede band op kunnen bouwen met hun totum en hoe ze moeten omgaan met de krachten van hun totum. Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan.

    Je zit dus als jongere op een Instituut samen met je totum. Hoe ga jij om met je totum en met je medemens? Heb je vrienden, ben je gemeen, misbruik je je totum, zet je de krachten van je totum in voor het goede? Bedenk het allemaal zelf. (;

    Lessen: Er zijn in totaal 5 vakken. Verzorging van Totums (hoe verzorg je je totum), Sport (dit kan vanalles zijn, je doet het samen met je totum en met medeleerlingen en totums), Verdediging (hoe leer je je te verdedigen als andere totumdieren je aanvallen, of als je eigen totumdier je -per ongeluk- aanvalt), Training (hoe leer je omgaan met je totum?), Nachtspel (Dit is heel apart, 2 avonden per week worden de kinderen met hun totumdieren in een doolhof gezet, waar ze moeten zien te "overleven". Elke keer ziet de omgeving er weer anders uit -zie het als een soort "lasergamen"-. Als de persoon "het niet overleeft" wordt hij "teruggezoomd" naar de ruimte waar hij zijn score kan zien. Hierna is de les voorbij)

    Maandag;
    Sport
    Verdediging
    Dinsdag;
    Verdediging
    Verzorging van Totums
    Training
    Avond: Nachtspel
    Woensdag;
    De hele dag vrij!
    Donderdag:
    Training
    Verdediging
    Sport
    Vrijdag:
    Verzorging van Totums
    Sport
    Avond: Nachtspel
    Zaterdag:
    Sport
    Zondag:
    De hele dag vrij!

    (...)


    everything, in time

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Nee,' ik schud mijn hoofd. 'Andere keer, mijn stem is nu al te moe,' grijns ik. 'Maar als jij wilt, ga je gang, ik luister altijd graag naar jouw stem!'


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik lach. 'Goed ik zing een liedje voor je goed?' Ik pak de gitaar van de kast en instaleer de microfoon. Dan begin ik te spelen En kijk goed naar wat de tekst met haar zal doen.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Pft, dat deed je expres,' lach ik en wrijf de tranen van blijdschap weg. Dan sta ik op, haal de gitaar van Luke weg, sla mijn armen om zijn nek en zoen hem.
    'Dat was geweldig, jij bent geweldig,' fluister ik tegen zijn lippen aan.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Dat was geweldig, jij bent geweldig,' Ik glimlach en trek haar bij me op schoot. Ik laat mijn hoofd tegen dat van haar rusten en streel met mijn vingers over haar rug terwijl ik nog zacht het liedje neurie.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Zijn vingers over mijn rug kietelen op een prettige manier en dat in combinatie met zijn geneurie, zorgen ervoor dat ik volledig ontspan.
    'Ik val nog zo in slaap hier,' fluister ik lachend, alsof min stem nu automatisch zachtjes wil blijven en genietend teken ik met mijn vinger figuurtjes op zijn been.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik grinnik zacjt en laag. 'Misschien moeten we dan maar mijn bed in kruipen? ' ik kus haar wang zacht en liefkozend. 'Ik hou zoveel van je. ' Fluuster ik en meen het ook echt.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    'Dat is geen slecht idee.' Een glimlach krult zich om mijn mond als Luke zegt ds hij veel van me houd. 'Ik ook van jou,' fluister ik terug en plant een klein kusje op zijn lippen. Het voelt echt geweldig om dat te zeggen. Ik stap van Luke's schoot af zodat ik kan gaan zoeken naar mijn pyjama.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    'Ik hoop dat je het niet erg vind als ik in mijn boxer slaap ? ' ik ga de badkamer in poets mijn tandem. Als ik klaar ben doe ik mijn kleren uit en ga in bed liggen wachtend op Katherine.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Lachend schud ik mijn hoofd. 'Natuurlijk niet, het is je eigen bed, jij bepaalt,' lach ik.
    Terwijl Luke zijn tanden poetst kleed ik me eerst om, ik voel me er een beetje ongemakkelijk bij om me voor anderen te gaan uitkleden namelijk. Mijn pyjama is al snel aan; een strak, zwart hempje met spaghettibandjes op een stoffen broek met een soort zebrapatroon. Zebra's zijn geweldig! Ik snap trouwens niet dat Luke in alleen zijn boxer kan slapen, dat moet nu toch gewoon veel te koud zijn!
    Snel poets ook ik mijn tanden en als ik terug kom ligt Luke al in bed, snel kruip ik ernaast en ga dicht tegen hem aanliggen. Het licht wat door het dakraam valt is prachtig en val op een mooie manier over Luke's gezicht.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    De lampen zijn uit en het enige licht dat er is komt van de naam en de sterren boven ons. Mijn vingers haakte ik in haar haren en ik zei niet. Ze lag dicht tegen me aan en het voelde prettig vertrouwd.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 0:28 ]

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Beter dan dit zou het nu niet meer worden, maar dit is fantastisch.
    Het voelde allemaal zo vertrouwd, dat ik vanwege zijn lichaamswarmte en zijn aanrakingen wederom ontspan en veel te snel al in slaap val.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik kijk naar haar slapende gezicht. Het is vertederend. Ik strweld met mijn vinger zacht over haar wang en druk dan een kus op haar voorhoofd. Dan vallen ook mijn ogen dicht en slaap ik.

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Als ik wakker wordt, liggen Luke en ik met onze gezichten naar elkaar toe en ligt zijn arm rond mijn middel. Glimlachend kijk ik naar zijn gezicht en luister ik naar zijn ontspanne ademhaling. Het is echt een beeld dat ik voor altijd wil onthouden en eigenlijk wil ik een kusje op zijn neus drukken, maar doe het niet omdat ik bang ben dat ik hem wakker maak.


    everything, in time

    Luke Charles Sanz

    Ik voel een beweging in het bed en open vermoeid mijn ogen. Ik glimlach naar Katherine. 'hey. ' Fluister ik en mijn stem klinkt hees van de slaap. 'Goed geslapen? '

    Katherine - 18 - Fret > Momo
    Hell yeah, de stem van een vermoeide jongen is de meest sexy stem die er is!
    'Prima,' fluister ik ook. 'Echt heerlijk, jij? Heb ik je wakker gemaakt?'


    everything, in time