• Misschien is jullie eerste reactie: waarom zegt ze bedankt en waarom dan ook nog eens als username? Of misschien ook: wàt zegt ze in vredesnaam? Maar goed, hier komt de uitleg. "Toda" is het Hebreeuwse woord voor bedankt. Ik heb getwijfeld tussen dat, Slicha en nog wat anders, maar deze vond ik de beste. Slicha betekent sorry - ook een mooie betekenis, maar het heeft niet dezelfde waarde voor mij. Dat andere ... nou ja, die een maand volhouden zou wat lastig geworden zijn, denk ik.
    Maar goed, ik heb mijn username dus naar Toda veranderd, omdat ik vind dat dankbaarheid één van de kernwaarden van de samenleving zou moeten zijn, een kernwaarde van de mens. Dankbaarheid is voor mij belangrijker dan spijt, hoewel ze dicht tegen elkaar komen te liggen. Ze hebben dan ook veel gemeen.

    Waar zijn jullie dankbaar voor? En hoe gaat het met jullie?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mooie betekenis (fish)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Wat een mooi idee erachter c: Nu ben ik wel benieuwd naar wat de andere optie was hehe
    Ik ben dankbaar voor het feit dat ik zojuist een 7,5 had voor het Nederlands examen 2015-II wat mij weer wat hoop biedt voor morgen :p


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    ik wil die andere optie weten like rn


    Heaven is a place that we all have

    De gedachte achter je username vind ik prachtig. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Ik dacht heel even dat een minion topic werd geopent....


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Charbonneau schreef:
    De gedachte achter je username vind ik prachtig. ^^


    Ik ben dankbaar dat ik een lieve vriend heb, een dak boven mijn hoofd en genoeg geld om van te leven. Ondanks dat het onder dat dak niet altijd gezellig is en dat geld om van te leven, vaak maar weinig is.


    26 - 02 - '16