• Gail Peck (23) woont met haar jongere zus, April (20) , in een appartement in het hartje van Londen. Ze werkt al drie jaar voor nachtclub FEVER en wanneer ze kennismaakt met de nieuwe serveerster Rebecca Styles komt ze in contact met een jongen die haar leven op zijn kop zet. Zayn Malik valt voor de charmes van de Canadese en doet er alles aan zodat zij hem zou daten, maar Gail neemt al maar meer afstand van de 19 jarige Pakistanees en groeit dichter toe naar Harry, de achttien jarige broer van Rebecca. Wanneer Zayn dan een relatie begint met Mackenzie (17) de jongste zus van Gail ontstaat er ruzie tussen de twee zussen. April (20) zit tussen de twee vuren van haar zussen en probeert de situatie op te lossen. Wanneer Zayn dan kennis maakt met Elaine McNally – Peck (40), de moeder van de drie zussen, ontstaat er een hechte band tussen hun twee, waar Mackenzie dan weer een stokje voor wilt steken. Een dramatisch, romantisch en 16+ verhaal over het leven van de familie Peck en One Direction.




    I've been everywhere, man
    Looking for someone
    Someone who can please me
    Love me all night long
    I've been everywhere, man
    Looking for you babe
    Looking for you babe
    Searching for you babe


    Starring: Gail Alexandra Peck & Zayn Jawaad Malik
    Also With: April Suzane Peck, Harry Edward Styles, Rebecca Jane Styles, Mackenzie Joanne Peck, Louis William Tomlinson, Niall James Horan, Liam James Payne & Elaine Amelia McNally-Peck
    On Air: 06 FEB 12
    Written By: Hazard

    PREFACE: KLIK

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 13:24 ]


    Out of sight but not out of mind

    You spelled Niall wrong. Never doen, Niall's my baby. :Y)


    Here your dreams are sweet and tomorrow brings them true. Here is the place where I love you.

    Ik vind het echt beschamend erg dat je Niall verkeerd hebt geschreven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jeetje, mensen ik snap dat het in jullie ogen een grote fout is maar het gaat om het verhaal, niet om Niall


    Physics is awesome

    No PANIC Guys gewoon tipfoutje als ik te snel typ komt dat wel eens voor oké!


    Out of sight but not out of mind

    Longchamp schreef:
    No PANIC Guys gewoon tipfoutje als ik te snel typ komt dat wel eens voor oké!


    I'm just dedicated and loving Nialler. *oja, dit is m'n andere account X:*


    Just keep your head up. Stick on the ice.