• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    Henry McPolasky
    Verveeld liep ik rond. Ik zuchtte en schopte een steentje weg. Ik liep naar een stuk dicht bos en liep langs een paar bomen. Het was hier donker en koel. Ik zwaaide mijn rugzak goed over mijn rug, schatte een tak in, sprong en klom behendig op een tak.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:19 ]


    Cookies!

    Ivar

    Ik zie het meisje wat naar me grijnsde in de bus en glimlach terug als ik haar onzeker zie glimlachen.
    'Nee niet echt, als je elk jaar naar een kamp wordt gestuurd besef je dat het best wel saai is.' zeg ik en knijp mijn ogen iets dicht omdat ze aan de kant waarvandaan de zon schijnt komt aanlopen. 'Ik ben trouwens Ivar,' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [halloo? samenvatting?]


    The universal language of art.

    Luel

    Ik vernauw mijn ogen even als ik de omgeving rondkijk. Waar zou Ivar zijn? Hij is de enige jongere waarmee ik tot nu toe heb gepraat.
    Dan zie ik hem met een meisje lopen. Ik twijfel even, maar dan loop ik ook naar hem toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    OHMYZAYNx schreef:
    [halloo? samenvatting?]

    [Ze zijn de bus uit en mogen de omgeving verkennen. De begeleiders zijn de kamerindeling aan het maken.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    OHMYZAYNx schreef:
    [halloo? samenvatting?]

    Nothing important. Asya en Matthew zitten nog in de bus en we zijn bij het terrei aangekomen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emily

    Ik kijk heb glimlachend aan. 'Emily" grinnik ik en geef hem een hand. "het komt best goed, als je met de juiste mensen bent" grijns ik. En begin te lachen.

    Henry McPolasky
    Ik liet een been naar beneden bungelen en leunde tegen de bast van de boom. Er ging een vogeltje op de tak naast me zitten en ik sloeg er geirriteerd naar. Als er iets was dat deze week erger kon maken was het wel het irritantje getjilp van die beesten.


    Cookies!

    Chiya Amorina Hoshi
    Terrein verkennen. Alsof ik daar zin in had. Ik liep maar een beetje rond, muziek luisterend. Ik was bij het kampvuur aangekomen. Ik ging maar zitten op de bankjes die erbij stonden, aangezien ik het hele terrein al zo'n drie keer gehad had.

    David Thompson
    Ik liep rond over het terrein. Ik probeerde vrolijk te doen, maar het lukte voor geen meter.

    Ivar

    Ik grinnik even en schud haar hand dan, 'Aangenaam. Maar uh, wie zijn die juiste mensen?' vraag ik met een glimlach op mijn gezicht. Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Luel naar mij en Emily toe komt en knik even naar hem als begroeting.


    I only miss you when I'm breathing

    [Oke.]
    Matthew
    Eindelijk waren we er. Ik keek naar Asya. Meteen al gezoend, terwijl ik haar pas net kende. Niet dat ik dat erg vond ofzo, misschien werd het nu nog leuk. De meeste mensen stapten uit, ik nog niet. Ik keek Asya aan.


    The universal language of art.

    Luel

    'Hai,' zeg ik tegen beide als ik bij ze sta. 'Ik ben Luel,' stel ik mezelf voor aan het meisje, aangezien we elkaar nog niet kennen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emily

    "daar kom je nog wel achter" grijns ik en geef hem een knipoog. En kijk hoe luel eraan en stel mezelf ook voor: "emily' glimlach ik, en geef hem een korte glimlach.

    [ik ben er weg van!]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:26 ]

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik zuchtte. Nog een rondje dan maar. Ik zag een jongen in een boom zitten (Henry). Ik liep erheen.
    'Hé,' zei ik. 'Jij hebt zo te zien net zoveel zin in kamp als ik?' Hij was eigenlijk best knap, maar wie weet was het een enorme eikel of zo.