• Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 4 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan
    - Delightee ~ Lana Histoire Maria Hopstaken



    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:- relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    KAMERINDELING

    Kamer 1: Matthew & Henry
    Kamer 2: David & Samuel
    Kamer 3: Luel & Ryan
    Kamer 4: Ivar & Alex
    Kamer 5: Madelaine & Chiya
    Kamer 6: Jessica & Emily
    Kamer 7: Asya & Jade
    Kamer 8: Begeleiders – Rosalinde, Jelena, Isabell .

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:24 ]


    The universal language of art.

    Emily

    Ik kijk rond, misschien is er nog een manier om terug te gaan naar de 'bewoonde'wereld. volgens mij houdt ik het hier nog geen dag uit! al is in de zon liggen wel lekker..

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:02 ]

    Lilly
    Eindelijk kwamen we buiten.
    "van wie is dit" ik keek vrgend rond terwijli ik het petje in de lucht hield


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kunnen mensen langer schrijven dan 1 regel. Dat is namelijk makkelijker praten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luel

    Terwijl ik de bus uitstap trek ik de touwtjes van mijn grote rugzak nog even goed aan. Dan bekijk ik mijn omgeving.
    Het is hier wel mooi, is het enige wat ik denk.
    Daarna kijk ik afwachtend naar de begeleiders. Wat gaan we nu doen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Bailas schreef:
    [Kunnen mensen langer schrijven dan 1 regel. Dat is namelijk makkelijker praten.]

    Sorry, ben gewoon inspiratieloos.

    Isabel Yordan
    Ik riep iedereen even tot orde met een bulderende stem. Iedereen keek om.
    'Oke mensen, de verdeling van de hutten wordt zo gemaakt als jullie het terrein verkennen.'


    Cookies!

    Ivar

    Ik kijk om me heen en zie dat het hier best wel een mooi gebied is, maar oké dat was bijna bij al die zomerkampen waar mijn ouders me heen stuurden in de zomers. Ik loop een paar kleine rondjes en heb dan eigenlijk wel alles gezien hier, nu nog twee weken wachten voordat ik met de bus naar huis mag.


    I only miss you when I'm breathing

    Mila.
    Met grote tegenzin volg ik de meute pubers de bus uit en ga ik bij mijn nu al beste vriendin, Isabell, staan. Chargerijnig kijk ik het terrein rond. Nu pas merk ik dat mijn dure Chanel pumps wegzakken in het zompige gras. Met een klein gilletje spring ik uit het gras.
    "Godver!" roep ik kwaad.
    "Mijn suede schoenen!"
    Vloekend doe ik mijn linkerschoen uit en probeer ik de smurrie nog van mijn pump af te boenen maar ik heb zo'n vermoeden dat ik gedag moet zeggen tegen mijn prachtige peperdure pumps.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rosalinde

    "Oja, laten we het gewoon een beetje gezellig houden jongens anders duren de 2 weken helemaal zo lang" riep ik ze nog achterna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily

    Ik zie hoe Ivar rondloopt. Ik sta op en kijk om me heen. Vlug loop ik achter hem aan. Wat kan ik nu als best als openingszin gebruiken? ik bijt op mijn lip en ga voorzichtig naast hem lopen. "en al zin in het kamp?" vraag ik lachend. Oh god, wat is dat nou weer voor een zin.. Ik kijk hem onzeker aan en probeer een glimlach op mijn mond te krijgen.

    Luel

    'Mogen we het terrein dan verkennen?' vraag ik voor de zekerheid. Als dat zo is, dan ga ik dat gelijk doen, daar heb ik wel zin in.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:13 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lana
    Ik schiet zacht in de lach door mIla die zich problemen over haar schoenen maakt. "Ga maar naar jullie kamer en loop maar wat rond" zeg ik snel en loop richting Rosalinde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Samenvatting?]


    The universal language of art.

    Isabell Yordan
    Ik zakte neer tegen een boom en schopte mijn schoenen uit. Ik viste mijn papieren uit mijn tas en keek voor een kamerindeling. De zon scheen fel en ik had mijn pen in mijn mond terwijl ik nadacht. Ach wat, het zijn maar kamers! Ik pakte mijn potlood en trok wat lijntjes. Moet werken. Ik stopte het blok weer weg en deed mijn ogen even dicht.


    Cookies!

    Rosalinde

    Ik zag Lana mijn kant opkomen "Dit kan nog is leuk worden ah ja wij kunnen het tenmisnste met elkaar vinden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer