• Ik ga op dit account stand alones maken en ik vroeg me af wie er een wou.

    Als je er een wil, moet je even het lijstje invullen!

    Naam:
    Met wie:
    Verhaallijn: Het duurt langer als je deze niet invult.
    Genre:


    "Don't call a girl obsessed when she's just in love." - Zayn.

    Naam: Manoah.
    Met wie: Niall Horan.
    Verhaallijn: Niall en Manoah zijn sinds kleins af een al beste vrienden geweest. Ze deden alles samen, maar hun contact verminderde nadat Niall in de band kwam. Er werd steeds minder gepraat en ze hielden vooral contact via sms. Uiteindelijk ging Niall op tour voor 2 maanden, waar Manoah helemaal niet tegen kon, want ze was smoorverliefd op hem. Ze dacht veel te veel dingen als: wat als hij iemand anders tegenkomt en ik kan hem helemaal geen 2 maanden missen. Uiteindelijk verbrak Manoah al het contact, tot verdriet van Niall. Hij kon zich niet concentreren op de tour en was ten alle tijden volledig down. Hij praatte er niet over met de jongens, maar toen was de tour afgelopen. Hij heeft TWEE dagen, twee dagen om met Manoah te zijn. Maar wil zij dat wel?
    Genre: Romantiek en drama.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Naam: Charléne.
    Met wie: Harry Styles.
    Verhaallijn: Charlene's broer, Kenneth, is al heel lang bevriend met Harry ofso. (:
    Genre: Romantiek.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Naam: Esmee
    Met wie: Zayn Malik.
    Verhaallijn: Zayn en Esmee waren voor jaren buren. Zayn had altijd al een stiekeme crush op Esmee, maar Esmee zag hem niet staan. Totdat Zayn er alles aan wou doen om Esmee de zijne te maken, hij deed er alles voor.
    Genre: Romantiek.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:02 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Naam: Kim
    Met wie: Louis Tomlinson
    Verhaallijn: De broer van Kim komt op het brilliante (hoest even) idee om de jongens van One Direction te ontvoeren en ze pas uit te leveren als hij geld krijgt, krijgt hij dat niet binnen *insert tijd* dan zal hij ze vermoorden. Doordat Kim achter het plan komt, besluit ze de politie te helpen de jongens te beschermen en/of terug te krijgen.
    Genre: Thriller -daar heb ik nou echt zin in-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Naam: Luna Parker
    Met wie: Zayn Malik
    Verhaallijn: Luna is niet heel mooi en als ze een schoolbal heeft wordt ze ook door niemand gevraagd. Ze heeft al heel lang een crush op Zayn. & dan uiteindelijk komen ze toch samen (:
    Genre:


    Danmarks Dynamite.

    Naam:Cher Naomi McCansey.
    Met wie: Liam payne.
    Verhaallijn: Een nieuwe jongen (liam) komt bij Cher in de klas. Eerst heeft ze er niet zo veel problemen mee, maar als hij zich bij haar vriendengroep sluit en er allemaal rare dingen gebeuren, begint ze te twijfelen. Haar broer wil haar niet helpen en al haar vrienden doen raar. Zelf weet ze ook niet meer wat ze moet doen..
    Genre:thriller achtig.


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Doe je alleen maar One Direction?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Doe je alleen maar One Direction?


    Ik wil ook wel van andere beroemde mensen doen. (Ik ben dezelfde persoon als ZiamPalik)

    Trouwens ik ga zo aan de eerste beginnen.


    Firm believer of all that is magic

    De story


    "Don't call a girl obsessed when she's just in love." - Zayn.