• Zelf zou ik het niet doen (ik zeg nooit nooit, maar voor mezelf vind ik het toch net iets te extreem), maar ik vind het eigenlijk best wel gaaf om te zien. Vooral omdat dit iets is waar mensen meestal heel goed over na denken of ze het wel willen, omdat er zo goed als geen weg terug is. Vaak zijn de mensen die je er mee ziet ook echt wel types voor, waardoor het net als bij deze vrouw kicken staat. Maar wederom, dat vind ik. Jullie mening?
    Filmpje een is hoe ze het doen, filmpje twee is het resultaat erna. Kijk niet naar het eerste filmpje als je slecht tegen bloed kunt.



    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een tong is niet gemaakt om in twee te snijden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Een tong is niet gemaakt om in twee te snijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik vind het persoonlijk nogal ziek en zou het ook nooit doen. Een meisje bij mij op school heeft het, en dan zie je haar er wel eens mee spelen .. niet erg smakelijk. Ik zie er ook het nut niet van in om het te doen. Ik hoorde trouwens ook dat je tong weer aan elkaar kan groeien? Maar dat lijkt me stug.


    To infinity and beyond •

    NewZaynland schreef:
    Ik vind het persoonlijk nogal ziek en zou het ook nooit doen. Een meisje bij mij op school heeft het, en dan zie je haar er wel eens mee spelen .. niet erg smakelijk. Ik zie er ook het nut niet van in om het te doen. Ik hoorde trouwens ook dat je tong weer aan elkaar kan groeien? Maar dat lijkt me stug.


    Het kan. Ik heb een bekende die al aan zijn 4e generatie splitten zit, omdat de voorgaande drie keren het dichtgegroeid is. Maar dat gebeurd op zich niet zo heel vaak. Hoeft ook niet tijdens het genezen te gebeuren, want bij sommigen gebeurd het pas maanden/jaren later.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    There's power in the words you whisper.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    Ik heb niet eens naar de filmpjes gekeken, zo vies vind ik het al...


    Deep inside, I've never felt alive

    'K wist niet eens dat dat kon/bestaat. o.o Ieuw, dat vind ik gewoon écht lelijk en eng. Brrrr. (no_chears)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    bah, dat vind ik dus echt gestoord. Maar nu vraag ik me wel af, gaan die mensen niet lispelen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het vét. :'D Zolang mijn tong een geheel blijft, maakt het mij niet uit wat anderen met hun tong doen. Ik vind het wel gaaf dat die mensen het durven zetten, uiteindelijk blijf je er wel een tijdje mee opgescheept en volgens mij zoent het ook grappig, lol.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 13:31 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Fluorescent schreef:
    Fucking lelijk en gestoord.

    Meer heb ik er niet over te zeggen :')


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wat kun je nou met zo'n tong? Haha. Lelijk en ziek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Fucking goor.
    Nuff said.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kan in best veel van dit soort dingen nog wel het mooie zien, maar dit snap ik dus echt niet (no_chears). Kan je eigenlijk wel praten met zo'n tong? :'D


    i put the fun in funeral