• Ik was vorige week op vakantie in het prachtige newyork (H)
    maar had best wel iets vreemds meegemaakt daar. Ik liep over straat s'avonds en mn zusje en mn moeder wilde even iets kopen bij een winkel, en ik besloot buiten te wachten. En toen kwam er een vrouw naar me toe, en die maakte een praatje (amerikaans uiteraard) Jonge vrouw, rond de 21 gok ik.
    En ze vertelde dat ze readings deed. En dat ze iets speciaals zag aan mijn aura. En toen heeft ze daar mijn hand gelezen. EN ze vertelde best wel interessante dingen, en ook dingen die me verbaasde, maar ook dingen die me bekend voorkwamen.
    Ze zei bijvoorbeeld dat er nu 2 mensen heel erg verliefd op me zijn en dat ik aan het eind van het jaar met eentje zal krijgen. Ook dat ik mijn soulmate al heb gezien maar nog niet veel over hem weet, maar daar later mee zal eindigen.
    Maar ook dingen als dat ik positiever naar het leven moet kijken en dat ik een spontane meid was maar me niet moest laten afleiden van mijn doelen. En dat ik potentie heb om heel succesvol te worden al op een vrij jonge leeftijd en nog een paar dingen. Ook herkenbare dingen.
    Ik vroeg me af of jullie wel eens een reading hebben gehad en hoe jullie dat hebben ervaren?ik vond het zo vreemd. toen ik een klein meisje was had namelijk een helderziende vrouw al tegen me gezegd dat ik speciaal was, en dat ze dat kon zien aan de kleur van mijn ogen. Gewoon op straat. Dus dat vind ik best wel raar/creepy omdat ik niet echt in dat soort dingen geloof..
    (H) Mell

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 1:18 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik wil mijn toekomst niet weten.
    Stel je voor dat die verteld dat je op je twintigste dood gaat..
    Dan is je leven kapot O.O


    Let the Night embrace you

    Ze vroeg of ze even mocht kijken.
    ik dacht hoe vaak overkomt me dit nou haha? dus ik : ok.
    Ze zei trouwens dat ik lang zou leven.
    maar ik vind het stiekem best wel eng allemaal.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 1:22 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Meadow schreef:
    Ik wil mijn toekomst niet weten.
    Stel je voor dat die verteld dat je op je twintigste dood gaat..
    Dan is je leven kapot O.O


    Twee mensen die ik ken die hand kunnen lezen hebben allebei voorspeld dat ik niet ouder ga worden dan 65


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Omg. Dat is echt vet!! ikwilook:3
    Nou hopen dat het uitkomt, dan heb je een mooie toekomst x]


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien was dat die ene van Vitaya. ö

    Meadow schreef:
    Ik wil mijn toekomst niet weten.
    Stel je voor dat die verteld dat je op je twintigste dood gaat..
    Dan is je leven kapot O.O


    None but ourselves can free our minds.

    Clumsy schreef:
    (...)

    Twee mensen die ik ken die hand kunnen lezen hebben allebei voorspeld dat ik niet ouder ga worden dan 65


    Dat lijkt me vet eng. Ben je 65, weet je dat je niet lang meer zult leven. -Als de voorspelling uit komt-

    Ik wil ook naar een waarzegster, maar ik wil niet weten wanneer ik dood ga, ik wil enkel de positieve dingen weten. :X


    You'll never dream alone. <3

    Clumsy schreef:
    (...)

    Twee mensen die ik ken die hand kunnen lezen hebben allebei voorspeld dat ik niet ouder ga worden dan 65

    Dus dat wordt oppassen geblazen, als je eenmaal 65 bent :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    opzich zou ik dat ook wel eens willen gaan doen :)
    maar best wel creepy ja

    x