• Hier sta je toch elke dag even bij stil


    Michael van Dijk


    Elke dag woord de kans kleiner dat hij levend gevonden word!
    Echte elke keer weer met het slechte nieuws krijg ik een steeds grotere brok in me keel!wat zullen die ouders wel niet moeten voelen!
    wil dr met me eigen kindjes niet eens aan denken

    Wat denken jullie zal hij snel gevonden worden ..

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    WALD0RF schreef:
    Waarom denk ik bij dit topic: "Hale, what the fuck?"


    Let it come and let it be

    WALD0RF schreef:
    Waarom denk ik bij dit topic: "Hale, what the fuck?"


    DIT. HAHAH, IK OOK!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Chace schreef:
    Echt verschrikkelijk voor zo'n jongen en ook voor de ouders dat hij dan dood gevonden moet worden. Daarom moeten mensen dus voorzichtig zijn als ze het ijs opgaan.
    Weten mensen trouwens ook iets van die politieagent? Ik hoorde namelijk iets van een politieagent die ook meezocht naar Michael en zichzelf tijdens het zoeken om het leven zou hebben gebracht..
    klopt. een man die logeerde in een hotel en hij heeft zichzelf neergeknald met een dienstwapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    (...)klopt. een man die logeerde in een hotel en hij heeft zichzelf neergeknald met een dienstwapen



    Wauw, niet meegekregen. Ik woon vlakbij Luttelgeest, dus ik vindt het echt verschrikkelijk dat dit heeft kunnen gebeuren. Vooral omdat Luttelgeest echt super klein is..

    Kortom: dit is de nachtmerrie van elke ouder en grootouder. Vooral voor hun.. Dagen in stress, hoop en verdriet en dan dit.. Pff.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    WALD0RF schreef:
    Waarom denk ik bij dit topic: "Hale, what the fuck?"

    Daar dacht ik dus ook aan :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Is dat niet dat jongetje uit Flevoland??


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."