• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Cosette | Arion O'Leary
    - BlueOrbs | Dean James Sadler
    - Cybele | Elizabeth Josey Willows
    - Flounder | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Roosevelt | Destiny Hope, Elf
    - xMirrorman | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - xPadfoot | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Cosette | Story, Waternimf
    - Mombasa | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - xMirrorman | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf



    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    Het begin: de mensen hebben hun boek gekocht/gekregen. De wezens voelen dat er iets op til is. De mensen hoeven niet allemaal tegelijk naar Fantasia gezogen te worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Devin kan wel gewoon praten als Griffioen]

    Devin.

    Ik geniet van de wind die door mijn vleugels en veren waait. Ik geniet er altijd van, als ik in de lucht vlieg. Het lijkt alsof je zweeft en zoveel hoef je er niet voor te doen. Alleen maar een paar keer met je vleugels zwaaien en je komt vooruit. De zwarte wolken boven me geven me een goed gevoel. Het niets. Wanneer ik Minerva en een onbekende jongen beneden op het strand zie, besluit ik om ze een 'leuk' bezoekje te brengen. Snel laat ik mijn vleugels wat minder snel zwaaien en laat ik mezelf langzaam schuin naar beneden gaan, tot ik op het zand terecht kom en er een zand wolk ontstaat die richting de onbekende jongen en Minerva waait. "Hi, Minerva" Zeg ik en zet een grijns op mijn grote adelaars kop. Met mijn voorpoten van een adelaar wroet ik in het zand, terwijl mijn leeuwen staart een paar keer heen en weer zwiept. "Heb je gezelschap?" Vraag ik dan aan haar, waarna ik naar de jongen kijk. Het zou een nieuwe aanwinst voor het niets kunnen zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Minerva

    Ik snuif en kijk Arion afkeurend aan. 'Gaat je niks aan,' het komt er misschien grover uit dan de bedoeling was, maar eerlijk gezegd vind ik het niet een zo erg. Die jongen is veel te realistisch.
    'Heb je gezelschap?' hoor ik plots achter me.
    Het is Devin, die engerd van een Griffioen wie tot mijn immense afschuw voorstander van het Niets is.
    'Hallo, Devin,' zeg ik met mijn liefste stemmetje terwijl ik schijnheilig naar hem glimlach. 'Is er iets?'