• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Laat je schouders eens ontspannen en kun je je kin een stukje omhoog doen?' zei ze vriendelijk. Ik deed wat ze zei. Ook al had ik wat moeite met me schouders. Ik dacht dat ze al ontspannen waren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Hij springt overeind, "Ik wist het!" Roept hij uit. "Damn, ik voel me schuldig." Mompelt hij vervolgens. 'Het is niet jouw schuld. Ik bedoel als ik Michael écht leuk had gevonden had ik je nooit een kus op je neus gegeven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ik keek tevreden, wanneer ze haar schouders met wat moeite ontspande en haar kin een tikje omhoog deed. Ik schoot nog een paar plaatjes en glimlachte dan tevreden. "Klaar," Zeg ik en kijk naar de foto's.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Ze schoot een paar foto's. 'Klaar,' zei ze. 'Yes!' riep ik en deed zo snel mogelijk de schoenen uit. 'Veel en veel beter,' zei ik lachend en gaf de schoenen al vast aan Floor. 'Ik ga me eerst omkleden. Ik wil me broek,' lachte ik en ging naar het pashokje om me weer om te kleden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Het is niet jouw schuld. Ik bedoel als ik Michael écht leuk had gevonden had ik je nooit een kus op je neus gegeven." Ik denk na. "Daar zit wat in." Prevel ik. "Dus, je vind mij leuk?" Flap ik eruit, maar heb er direct spijt van.

    [Ik moet gaan! Doegh!]

    Cassie
    "Daar zit wat in. Dus, je vind mij leuk?" Ik kijk hem even aan. 'Ik denk het,' mompel ik waarna ik rood word.



    [doegdoeg!]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Veel en veel beter" Zegt ze lachend, Nadat ze een harde Yes heeft geroepen en mijn schoenen heeft uitgetrokken. "Dankje" Zeg ik wanneer ze de schoenen aan mij geeft. "Ik ga me eerst omkleden. Ik wil mijn broek" Zegt ze lachend en loopt naar het pashokje. Ik grinnik even en trek mijn sneakers uit, om vervolgens op mijn hakken te gaan lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga der ook vandoor :S ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ok ;d doei doeii, ik schrijf dan straks stukje ofzo ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Zit op m'n telefoon.]

    Sebastiaan 'Bas'.
    Cassie kijkt me aan. "Ik denk het." Mompelt ze, terwijl haar wangen rood worden, wat er erg schattig uitziet. "Als je je gevoelens bevestig, weet ik zeker dat het van twee kanten komt." Spreek ik wijs, maar moet er wel om grinniken. Ik zet een stap naar haar toe en glimlach.

    Cassie
    'Als je je gevoelens bevestig, weet ik zeker dat het van twee kanten komt,' zegt hij terwijl hij een beetje moet grinniken. Hij zet een stap dichter naar mij toe en glimlacht. Ik voel dat ik het een beetje warm krijg en glimlach terug. 'Ik weet het zeker,' zeg ik dan terwijl ik voorzichtig mijn armen om zijn nek sla, wat helaas niet zo gemakkelijk gaat aangezien ik om mijn tenen moet staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Ik weet het zeker." Zegt ze beslist, gaat op haar tenen staan en slaat haar armen om mijn nek. Voorzichtig leg ik mijn handen bij haar heupen, til haar op en druk een kus op haar mooie roze lippen. Terwijl ik haar kuste dacht ik even aan Michael, maar verbood die gedachten. Ze vindt mij leuker.

    Cassie
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en tilt me op. Voorzichtig laat ik mijn tong over zijn lippen glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (whieeeeeee, reageer?xdd )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas'.
    Voorzichtig laat ze haar tong over mijn lippen glijden. Ik bijt even speels op haar lip en open mijn mond een klein stukje. Zachtjes wrijf ik met mijn hand over haar heup.