• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Tuurlijk hield ik van Alya en ik houd nog steeds van haar maar zoals ik al zei de afstand tussen Moskou en Amsterdam is groot. Heel groot vooral voor twee achttienjarige,' zei hij toen hij opsprong. 'Maar jij zal dat vast niet begrijpen,' zei hij daarna. Ik schudde mijn hoofd. 'Sorry, ik had het verkeerd opgevat en ik wist de afstand niet. En ik begrijp het wel een beetje hoe jij je daar over voelt. Ik zou op den duur daar ook zat van worden,' zei ik rustig tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Hmmm, echt álles?" Vraagt ze lachend. "Of je moet iets héél raars bedenken.." Ik grijns breed.

    Cassie
    'Of je moet iets héél raars bedenken.." grijnst hij. 'Ik moet even nadenken hoor,' grinnik ik terwijl ik hem blijf kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michael.
    'Sorry, ik had het verkeerd opgevat en ik wist de afstand niet. En ik begrijp het wel een beetje hoe jij je daar over voelt. Ik zou op den duur daar ook zat van worden,' zegt ze rustig.
    Ik knik naar haar.
    "Mag ik trouwens je naam weten?" vraag ik zachtjes.
    "Ik ben in ieder geval Michael."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Mag ik trouwens je naam weten?' vroeg hij zachtjes. 'Ik ben in ieder geval Michael,' zei hij erna. Ik glimlachte. 'Leuke naam. Ik ben Serena,' zei ik tegen hem en stak mijn hand uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael.[/b']
    "Leuke naam. Ik ben Serena," zegt ze en ze steek haar hand uit.
    Ik neem haar hand aan.
    "Heel erg bedankt," zeg ik zachtjes. "Ik voel me al veel beter."
    Dit is niet gelogen, door dit gesprek voel ik me echt een zorg lichter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Heel erg bedankt. Ik voel me al veel beter,' zei hij. Ik glimlachte. 'Graag gedaan,' zei ik. 'En. Waarom zit jij hier? Want dat gaan wij nu die dingen doen om je nog beter te laten voelen,' zei ik met een grote glimlach.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 18:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael.
    "Ik ben hier om te dansen," zeg ik. Bij het woord dansen ontstaan er vanzelf een grote lach op mijn gezicht. Ik kan er niets aan doen.
    "Wat doe jij?" vraag ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ( Ik ben der weer en zo te zien heeft Serena een leuk gesprek met Micheal. * wbw *. )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Ik ben hier om te dansen,' zei hij. Ik keek hem aan en zag dat er een grote lach verscheen. 'Wat doe jij?' vroeg hij. 'Nou, dat word zeker lachen. Ik kan alleen met mijn heupen wiegen,' zei ik lachend. 'Ik ben hier om muziek instrumenten te bespelen en zingen. Klein beetje acteren, maar ik ben slecht in liegen, dus dat laat ik denk ik maar achterwegen,' zei ik.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 18:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik ga even Duits leren want ik heb morgen een SO en ik heb nog niets gedaan! Kom maar hier één!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ( Lieve sgat, je hebt nadia stone neergezet xD )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oh.. alweer XD zo net ook al.. Dank je xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Ik moet even nadenken hoor." Grinnikt ze, terwijl ze door kietelt. "S-schiet dan maar op, i-ik hou het niet meer." Lach ik, terwijl ik een paar rare bewegingen maak.

    Cassie
    "S-schiet dan maar op, i-ik hou het niet meer." lacht hij. Hij maakt wat spastische bewegingen waardoor ik in de lach schiet en vergeet hem te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered