• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Als je dat wilt,' zei ze glimlachend. Ik knikte. 'Ik vind het goed. Waar kan ik me omkleden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik vind het goed. Waar kan ik me omkleden?" Vraagt ze. "Ehm, daar" Zeg ik en wijs, nadat ik heb rondgekeken, naar een pashokje. "Als jij alvast het jurkje aantrekt, dan haal ik bijpassende hakken, als je daarop kunt staan?" Zeg ik en geef het jurkje aan haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Ehm, daar,' zei ze en ze weest naar een pashokje. 'Als jij alvast het jurkje aantrekt, dan haal ik bijpassende hakken, als je daarop kunt staan?' zei ze en gaf mij het jurkje. Ik liep alvast richting het pashokje. 'Eh, daar komen we dan wel achter denk ik?' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Eh, daar komen we dan wel achter denk ik?" Zegt ze met een lachje. "Oke, tot zo!" Roep ik en huppel het gebouw uit richting mijn kamer. Als ik in mijn kamer ben, trek ik mijn koffer open en haal er een stel hakken uit. Ik lach even heel raar en huppel dan terug. "Tadaam!" Roep ik en schuif de hakken onder het doek door.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    Ik had het jurkje nog maar net aan, of er kwamen een stel hakken onder het doek door. 'Tadaam!' riep ze. Mijn ogen werden groot. 'Die zijn groot!' riep ik. Ik trok ze aan en deed de gordijn open. 'Waar is een spiegel? Volgens mij ben ik nu compleet iemand anders,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Het is ook niet jouw schuld, we klikten gewoon niet echt." Vertelt ze. Ik knik. "Okee.." Mompel ik. "Het, eh, het heeft niks met mij te maken, toch?" Vraag ik nogmaals, omdat ik er niet gerust mee ben. Op de een of andere manier voel ik me schuldig.

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Die zijn groot!" Riep ze. "Die heb ik meestal aan naar school" Zeg ik grinnikend, terwijl ze het gordijn open deed. "Waar is een spiegel? Volgens mij ben ik nu compleet iemand anders" Zegt ze. Ik kijk haar met grote ogen aan en wijs naar de grote spiegel aan de wand. "Oew, mooi!" Roep ik en klap weer zenuwachtig in mijn handen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena loeff

    'Oew, mooi!' riep ze en ze klapte weer. Ik liep wat moeilijk naar de grote spiegel die ze had aangewezen. 'Ik snap niet dat je dit vaak aan kan doen,' zei ik tegen haar. Ik keek in de spiegel. 'Het is omdat ik de enige hier ben met rood haar,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Het, eh, het heeft niks met mij te maken, toch?' vraagt hij. Ik bijt op mijn onderlip, 'niet echt maar door onze, ehm, kus begon ik te twijfelen of ik Michael wel echt leuk vind,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik snap niet dat je dit vaak aan kan doen," Zegt ze. "Oefenen baart kunst" Zeg ik glimlachend. "Het is omdat ik de enige hier ben met rood haar" Zegt ze. Ik grinnik even en loop naar een groot zwart vel die aan de muur is gehangen. "Wil je daar gaan staan?" Zeg ik en pak de camera die erbij ligt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Wil je daar gaan staan?' vroeg ze. Ik knikte en liep naar een groot zwart vel die aan de muur was gehangen. 'Eh, wat moet ik precies doen?' vroeg ik aan haar. Dit was echt het eerste keer dat ik dit soort dingen deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Eh, wat moet ik precies doen?" Vraagt ze, als ze voor het zwarte vel is gaan staan. "Just relax" Zeg ik glimlachend en ga met de camera voor haar staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Just relax,' zei ze en ging voor me staan met een camera. Ik ging met mijn hand door mijn haren en bleef verder rustig staan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ze haalde haar hand even door haar haar heen en bleef rustig staan. Ik schoot een paar fotootjes en glimlachte tevreden. "Laat je schouders eens ontspannen en kun je je kin een stukje omhoog doen?" Vraag ik vriendelijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze beet weer op haar onderlip, meestal betekende dat, dat ze twijfelde. "Niet echt maar door onze, ehm, kus begon ik te twijfelen of ik Michael wel echt leuk vind." Ik sta direct op. "Ik wist het!" Roep ik uit. "Damn, ik voel me schuldig." Mompel ik en schud mijn hoofd.