• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Dat is duidelijk, je bent heet." Zegt ze. Er gaat een rilling door me heen, heet?! "Niet op die manier, maar van dat je warm bent. Niet dat je niet knap bent want je bent heel erg knap." Vervolgt ze snel. Volgens mij kunnen mijn wangen niet roder worden, of toch wel? "D-Dankje.." Mompel ik en laat me op een stoel zakken.

    Cassie
    "D-Dankje.." mompelt hij terwijl hij weer knalrood wordt. Ik haal me schouders op, 'het is de waarheid hoor,' flap ik er dan uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze haalt haar schouders op. "Het is de waarheid, hoor." Flapt ze eruit. Mijn ogen worden groot. Dit had ik niet verwacht, ik dacht dat ze haar fout wegpraatte. Ik probeer snel normaal te kijken, maar dat lukt me niet. "Uh, nogmaals dankje?" Mompel ik vragend. Er brandt een vraag op mijn tong, maar ik durf hem niet te stellen. Ik wil haar zien als een normale vriendin, niet meer.

    Cassie
    'Uh, nogmaals dankje?" mompelt hij vragend. Hij ziet eruit alsof hij iets wil vragen. 'Wil je iets vragen?' vraag ik op een lieve toon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    "Wil je iets vragen?" Vraagt ze op een lieve toon. Ik wordt direct verleidt. "Flirt maar niet te veel, straks krijg je weer ruzie met Micheal." Flap ik eruit op waarschuwende toon. Ik vind het niet erg, gaat er door mijn hoofd, maar ik schrik er wel van. Wil ik ze uit elkaar halen?

    Cassie
    "Flirt maar niet te veel, straks krijg je weer ruzie met Micheal." flapt hij er uit. Ik bijt even op mijn onderlip, 'tussen mij en Michael wordt het toch niks,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ik zie dat ze even op haar onderlip bijt, mijn schuld. Ik flapte iets doms eruit. "Tussen mij en Michael wordt het toch niks." Mompelt ze. Mijn ogen worden groot. "Niet? Ik dacht, i-ik dacht dat jullie zo close waren.."

    Cassie
    'Niet? Ik dacht, i-ik dacht dat jullie zo close waren.." Ik haal mijn schouders op, 'blijkbaar niet,'

    [ben even weg. Ben er over een uurtje weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ze glimlachte, maar mijn glimlach was breder. "Klaar!" Roep ik blij en hou het jurkje omhoog. Ik laat de laatste zonnestralen, die door een klein raampje schijnen, op het jurkje schijnen en kijk er goedkeurend naar. "Nu nog een model en er een foto van maken, dan heb ik weer een foto voor mijn plakboek" Zeg ik glimlachend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell.
    Ze haalt haar schouders op. "Blijkbaar niet." Ik kijk haar aan. "Blijkbaar? Ik heb niks gezegt." Zegt ik en blijf op de stoel zitten. "Ik probeer jullie niet uit elkaar te halen.." Mompel ik met een schuldig gezicht.

    Serena Loeff

    'Klaar!' riep ze. Ik stopte met spelen en keek haar aan. Het jurkje was echt mooi geworden. 'Nu nog een model en er een foto van maken, dan heb ik weer een foto voor mijn plakboek,' zei ze. Ik keek haar aan. 'Ik wil je daar wel mee helpen?' zei ik tegen haar. 'Ik hou dan wel niet van jurkjes, maar ik wil je wel graag helpen,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik wil je daar wel mee helpen?" Zegt ze terwijl ze me aankijkt. "Ik hou dan wel niet van jurkjes, maar ik wil je wel graag helpen". "Oke, dat is dan geregeld" Zeg ik en klap even in mijn handen. Ik ben zo blij dat ik weer een ontwerp af heb.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Oke, dat is dan geregeld,' zei ze en ze klapte even in haar handen. Ik lachte zachtjes. 'Wou je dat nu doen?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    "Blijkbaar? Ik heb niks gezegt. Ik probeer jullie niet uit elkaar te halen.." mompelt Sebastiaan. 'Het is ook niet jouw schuld, we klikten gewoon niet echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Wou je dat nu doen?" Vraagt ze nadat ze even zachtjes heeft gelachen. "Als je dat wilt" Zeg ik glimlachend en kijk nog eens naar het jurkje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'