• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben even te lui om de rest te doen xDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat is er allemaal gebeurd?]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Serena Loeff

    'Hoi, hoi!' hoorde ik iemand roepen. Afwezig keek ik om me heen. 'Eh hoi?' riep ik terug. Ik kon niet echt vinden waar het vandaan kwam. Ik dacht nog even aan net. Ik had me achterlijk gedragen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Eh, hoi" riep ze terug. "Loop eens een stukje terug" Roep ik nog steeds vrolijk, terwijl ik mijn ontwerp draai onder de naaimachine. Hoeveel mensen zouden er eigenlijk zijn? Zouden er nog mensen komen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Loop eens een stukje terug,' hoorde ik diezelfde iemand weer roepen. Ik liep een stukje terug en keek om me heen. Door een raam zag ik ene meisje bij een naaimachine. Ze zwaaide naar me. Ik zwaaide terug en liep naar haar toe. 'Heey,' zei ik tegen haar.


    [Ja ze zwaait gewoon ;$ hihi sorry als je dat niet wou ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    Ze loopt een stukje terug en kijkt om zich heen. Wanneer ze het raam had ontdekt, zwaai ik naar haar. Ze zwaaide terug en liep naar binnen. "Heey," Zei ze. "Hooi," Zeg ik nog eens.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Hooi,' zei ze terug. Ik glimlachte een beetje. 'Wat ben je aan het maken?' vroeg ik aan haar. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Wat ben je aan het maken?" Vraagt ze en glimkacht een beetje. " Eh, nou, ik was bezig aan een jurkje." Zeg ik glimlachend en kijk even naar het ontwerp wat al aardig op een jurkje begint te lijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Eh, nou, ik was bezig aan een jurkje,' zei ze. Ik keek naar het stof. Nu ze zei wat het werd, kon ik er wel een jurkje van maken. 'Leuke kleuren heb je gekozen,' zei ik tegen haar. Ik meende dat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [even abo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Leuke kleren heb je gekozen" Zegt ze menend. " Dankje" Zeg ik en voel dat mijn wangen licht roze kleuren. Ik kan niet goed tegen complimentjes. Ik weet niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan, netzoals gevoelens van iemand anders. Daar kan ik ook niet goed mee omgaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Serena Loeff

    'Dankje,' zei ze. Ik glimlachte. 'Ik ben trouwens Serena,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Michael
    Verveeld loop ik door de gangen. De zware tas vol met dansspullen hangt over mijn schouders. Moe ga ik op een bankje zitten en ik strek mijn benen. Dan laat ik mijn hoofd op mijn handen liggen. En sluit langzaam mijn ogen. Ik wil vandaag vergeten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Florence 'Floor' Lise Moon.

    "Ik ben trouwens Serena," Zegt ze. Ik glimlach even. " Mooie naam," Zeg ik, "Ik heet Florence, noem me maar Floor". Ik sta op, van het krukje waar ik nog steeds op zat, en strek mijn hand vriendelijk uit. Misschien was het beter om te blijven zitten, want aangezien ik best klein ben, ziet dit er vast heel malotig uit. Ik weet zeker dat ik bijna een kop kleiner ben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 18:16 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered