• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ IHEARTNIALLx.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~IHEARTNIALLx.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Elliot Jaden Tune - 18 ~ IHEARTZAYNx.
    ~ Florence 'Floor' Lise Moon - 17 ~ IHEARTZAYNx.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.
    ~ Topic 3.
    ~ Topic 4.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:55 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Florence.

    "Geen Lev oke?" vraagt hij met een charmante glimlach. "En over wat ik hier doe, ik wil graag bassist of drummer worden. Jij dan?" Zegt hij. Ik wil het hem liever niet vertellen, maar iets aan hem geeft me een vertrouwt gevoel. "Modeontwerpster" Zeg ik zachtjes, bijna inhoorbaar, "Maar het stelt niet zoveel voor hoor" Zeg ik erachteraan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    "Modeontwerpster. Maar het stelt niet zoveel voor hoor" zegt ze zacht. Ik glimlach even vriendelijk naar haar, 'dat valt vast wel mee. Anders was je hier niet terecht gekomen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Dat valt best wel mee, anders was je hier net terecht gekomen" Zegt hij nadat hij me een vriendelijke glimlach heeft geschonken. "Tja," Mompel ik en kijk naar de grond. Waarom ben ik de ene keer zo verlegen? En de andere keer zo vrolijk? Soms begrijp ik mezelf niet meer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Tja,' mompelt ze waarna ze naar de grond kijkt. 'Heb je de kleren die je aanhebt zelf gemaakt?' vraag ik nieuwschierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Heb je die kleren die je aanhebt zelf gemaakt?" Vraagt hij nieuwsgierig. Ik kijk even naar mijn rokje en pluk eraan. "Uh, jah" Antwoord ik, hef mijn hoofd dan een klein stukje en kijk net onder mijn bruinharige pony door naar Levi.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Uh, jah,' antwoordt ze terwijl ze van onder haar pony mij aankijkt. Ik knik goedkeurend, 'er mooi. Zou je denk je iets kunnen maken voor me zusje?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Erg mooi. Zou je denk je iets kunnen maken voor mijn zusje?" Vraagt hij nadat hij even goedkeurend heeft geknikt. "Ja hoor, ik denk het." Antwoord ik en voel dat mijn verlegen bui zo langzamerhand verdwijnt. "Wat wil ze hebben?" Vraag ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi
    'Ja hoor, ik denk het. Wat wil ze hebben?' vraagt Floor. 'Nou, ze heeft binnenkort een gala. Dus kan je gala jurken maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Strippen." Antwoord ze en haar wangen worden lichtelijk rood. Ik grijns breed. "Dat zou ik ook niet vragen." Leg ik uit. "Ik heb geen idee." Mompel ik, buig naar haar toe en druk een kus op haar lippen.

    Florence.

    "Nou, ze heeft binnenkort een gala. Dus kan je gala jurken maken?" Zegt hij. "Tuurlijk," Antwoord ik. "Galajurken zijn leuk!" Ze ik en klap even zachtjes in mijn handen. Floor, doe nou eens voor een keer normaal? Hij zal vast denken dat je een gek bent ofzo. "Sorry" Mompel ik dan als ik besef dat ik soms wel een beetje té enthousiast ben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Cassie
    'Dat zou ik ook niet vragen.' zegt hij. 'Je weet maar nooit,' mompel ik. 'Ik heb geen idee,' mompelt hij waarna hij een kus op mijn lippen drukt. 'Kan je echt niks verzinnen?' fluister ik tegen zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    Ik lach even om haar enthousiaste gedrag. 'Maakt niet uit hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sebastiaan 'Bas'.
    "Je weet maar nooit." Mompelt ze. "Ik ben geen vies, fout ventje." Grap ik. "Kan je echt niks verzinnen?" Fluisterd ze tegen mijn lippen. Ik grinnik, haar warme adem kust mijn lippen. Ik denk krampachtig na. "Je helpt me met het coveren van het nummer. Én.." Begin ik.

    Cassie
    'Je helpt me met het coveren van het nummer. Én.." begint hij. Ik kijk hem even vragend aan, 'en wat?' vraag ik nieuwschierig, 'waag het niet om strippen te zeggen,' vervolg ik zogenaamd dreigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Florence.

    "Maakt niet uit hoor" Zegt hij en lacht even. "Ik ben nogal, tja, gek" Zeg ik en voel dat mijn wangen licht roze kleuren. "Welke kleur?" Vraag ik nadat mijn wangen weer afgekoeld zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'