• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

* Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

[ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Serena Jailey McCathy
    Ik zag vaag iemand zwaaien en ik kan haar vaagjes herkennen, ik liep naar haar toe en zag toen dat het Eve is.
    "Hey Eve!" zei ik glimlachend.
    Val ik dan echt zoveel op? Er zijn zoveel andere mensen met rood haar en die vallen nou ook weer niet zoveel op. Ik probeerde niet een verbaasde blik in mijn ogen te hebben, maar die poging is hoogstwaarschijnlijk mislukt.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Eve Zara Joëlla Jones.
    'Hey meid!' Antwoorde ik op haar begroeting terwijl ik haar omhelsde. 'Gelukkig val je lekker op met je rode haar, anders had ik je waarschijnlijk nooit zo snel zien staan!' Zei ik lachend. 'Wil je ook wat drinken?'

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Serena Jailey McCathy
    Natuurlijk valt mijn haar weer op, net zoals altijd.
    "Uh ja," zei ik afwezig op haar vraag of ik wat wou drinken.
    Ik verlangde serieus naar een sigaret, gelukkig had ik altijd een pakje in mijn zak. Ik haalde het pakje uit de zak van me zwarte jack en pakte ook gelijk mijn "I LOVE MUSIC"-aansteker en klemde de sigaret tussen mijn tanden, ik stak hem aan en begon de rook in te ademen. Het boeit me geen ene flikker als je hier niet mag roken, ik doe wat ik wil en als je daar problemen mee hebt kan je lekker oprotten.

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:14 ]

Eve Zara Joëlla Jones.
    Toen Serena antwoordde dat ze wel een drankje wou was ik naar de bar gegaan om Michael om nog twee drankjes te vragen. Hij gaf me twee cocktails mee en ik proefde ze snel even. 'Heerlijk Michael!' Complimenteerde ik hem. Hij schonk me een knipoog en ik liep weer terug naar Serena en Amelia. Ik overhandigde Serena haar drankje en toen viel het me op dat ze rookte. 'Ik verlag ook naar een sigaret', zuchtte ik.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Serena Jailey McCathy
    Ik hoorde Eve's opmerking en overhandigde haar het pakje sigareten en ook gelijk de aansteker. Ik haalde de sigaret even uit mijn mond om een slok van de cocktail te nemen en stopte hem toen weer in mijn mond en begon de rook weer in te ademen.
    "Bedankt," zei ik tegen Eve en glimlachte zwakjes.

Michelle Zoëlla Grande.

Wat afzijdig en aangeschoten zat ik aan de bar in een hoekje, slurpend van mijn cocktail. Inmiddels had ik het bloedheet en inclusief lulde ik tegen allemaal mensen die ik niet eens kende. Wazig en half grijnzend staarde ik vervolgens weer voor me uit.

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Eve Zara Joëlla Jones.
    Ze overhandigde me het pakje sigaretten en ik glimlachte dankbaar. Ze bedankte me ook voor haar drankje en ik knikte. 'Van het huis', zei ik lachend. 'Van Michael dus', zei ze lachend. 'Wat je met een simpele knipoog wel niet voor elkaar kan krijgen', voegde ze er nog lachend aan toe. Ik lachte mee en toen haalde ik een sigaret uit het pakje die ik daarna weer terug gaf. 'Ik ga wel even buiten staan roken hoor, tot zo.' Riep ik tegen Serena en Amelia terwijl ik weg liep. En toen ik buiten stond stak ik mijn sigaret meteen aan en inhaleerde ik diep. Heerlijk.

Serena Jailey McCathy
    Als ik problemen kreeg, belde ze mijn ouders en dat is het laatste wat ik wilde dus liep ik snel naar buiten.
    "Ouders," zei ik zacht, hopend dat ze begreep waarom ik opeens naar buiten kwam.
    Ik inhaleerde diep en het glas waar de cocktail inzat, die inmiddels leeg was, legde ik op een random bankje neer. Kate zou vandaag toch pas laat thuis komen en het boeit haar niet tot hoe laat ik feest, zolang ik maar niet té stomme dingen deed.

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 19:27 ]

Eve Zara Joëlla Jones.
    'Ouders', zei Serena als uitleg toen ze naast me kwam zitten. 'Ik begrijp het', zei ik knikkend. Eigenlijk begreep ik het niet, want ik mocht alles van mijn ouders, het boeide ze niet zo heel veel wat ik deed. Alleen mijn stiefmoeder schreeuwde tegen me als ik stomme dingen deed, maar dan bracht mijn vader er tegenin dat als ik zelf iets doms deed ik het ook zelf moest oplossen.

Serena Jailey McCathy
    "Kate blijft vandaag en morgen bij haar vriendin, denk je wat ik denk?" vraag ik.
    Ik kon prima een feest geven in het appartement, Kate was weg, het was toch al een troep dus het boeit Kate niet als het nog een grotere troep wordt en Kate is dol op feesten, dus ik mag er vast wel eentje geven. Ik gooide de sigaret op de straat en glimlachte, alsof iemand iets heel grappigs had gezegd.

Eve Zara Joëlla Jones.
    'Als je het hebt over een feest geven in het appartement, denk ik wat jij denkt ja!' Zei ik lachend terwijl ik weer een hijs nam van mijn sigaret. 'Natuurlijk denk ik dat!' Gniffelde ze. Lachend sprong ik op het bankje en deed ik een raar dansje. Alcohol maakte alles zo veel leuker. 'Laten we zondag avond dat feest bij jou doen en dan maandag gewoon niet naar school gaan!' Zuchtte ik gelukzalig, bij het idee alleen al.

Serena Jailey McCathy
    "Perfect," lachte ik.
    School kan oprotten, mijn ouders gaan nog naar de gesprekken en sturen rapporten naar mij en mijn ouders zijn zo rijk dat zelfs met slechte cijfers, de beste universiteiten me zullen smeken om bij hun te komen studeren.
    "Eve heb jij een vriendje?" vroeg ik.
    Ja, ik was van plan om haar iets te vertellen dat absoluut niemand mag weten maar ik zie Eve als een zus, dus haar vertel ik het maar Kate vermoord me als ze dit hoort.

Eve Zara Joëlla Jones.
    'Eve heb je een vriendje?' Vroeg Serena plotseling aan me. Ik inhaleerde nog een diep en zuchtte toen. 'Nope, hoezo dat?' Ik wist dat er iets belangrijks ging komen dus hield ik al mijn aandacht erbij. Serena betekende heel veel voor me. We leken soms net zussen.

Serena Jailey McCathy
    "Ik vroeg het me af, want ehm...ik heb weer een vriendje," zei ik, maar het laatste fluisterde ik.
    Het is bijna ongelofelijk, dat ik dit nu gewoon zei. Nu moet ik nog uitleggen aan Eve dat ik weer samen ben met mijn ex, teminste als ze ernaar zou vragen. Eve was de laatste tijden dat we elkaar kenden, steeds belangerijker voor me geworden en nu is ze net zo belangerijk voor me als een zus. Ja, Eve is nog steeds de persoon die ik het meest vertrouw.

Eve Zara Joëlla Jones.
    Serena had weer een vriendje en dat vond ik oprecht leuk voor haar, maar toch moest ik een glimlach op m'n gezicht toveren, terwijl dat vroeger vanzelf ging. 'Wat leuk zeg! Ken ik hem?' Antwoordde ik enthousiast maar tegelijkertijd ook nieuwsgierig. Gesprekken met Serena voelden altijd zo vertrouwd aan, alsof ze me echt alles vertelde.