• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    Ik nam de laatste slok ook, en ging daarna op één van de barkrukjes zitten. Ik sloeg mijn benen over elkaar, en liet mijn blik rustig over zijn gezicht glijden.
    'En, hoe komt het dat wij elkaar nog niet kenden?' Nou ja, we kenden elkaar wel. We wisten van elkaars bestaan, laat ik het zo zeggen. Maar hij wist wel wat ik bedoelde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam Oliver Sanz

    'Ik weet zeker dat je echt een geweldige moeder zult zijn.; Mompel ik met een glimlach. 'Ik zou je steunen Aimée. Allen ik zou niet op deze leeftijd al een kind nemen als ik jou was.' Ik aai over haar rug. 'Moet je ook eerst een man vinden.' Voeg ik eraan toe.

    Aimeé Tanner
    Ik grinnik. 'Dat weet ik toch.' Ik slaak een zucht, en strijk een plukje haar uit mijn gezicht. 'Alles word anders als ik straks een vriend heb, of jij een vriendin.' Verzucht ik kortaf.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Alles word anders als ik straks een vriend heb, of jij een vriendin.' Ik knik. 'Ik wil dat dingen gewoon blijven zoals ze zijn. Simpel en mooi.' Natuurlijk waren er uitzonderingen als er ooit een kans zou zijn dat wij een relatie kregen had ik daar zeker geen problemen mee. 'Ik wil je niet kwijt.' Mompel ik zacht.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    'En, hoe komt het dat wij elkaar nog niet kenden?'
    Verbaasd van haar vraag keek ik haar aan. 'Dat verbaasd mij ook zeer, je bent vaak met mijn zusje maar we hebben bijna niet gesproken nee.' Mijn ogen gleden even langs haar lichaam. Damn she's hot.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aimeé Tanner
    'Eens zal er een tijd komen dat we slagen, dat we gaan studeren en elkaar daarna.. Kwijtraken. Het is normaal. We worden allemaal ouder. We groeien op.' Ik zucht zacht, en sla mijn ogen dan verslagen naar de grond toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cherelle Isabeau Zephyrine
    'Doe je daarom zo moeilijk, omdat je niet wilt zoenen met een vriendin van je zusje?' grinnikte ik, toen ik zijn blik over mijn lichaam voelde gaan.
    Naakt met "gezelschap" was ik vaker dan ik prefereerde, maar toch voelde ik me altijd gemakkelijker met kleren dan zonder. Misschien door wat er altijd aan de hand was wanneer ik ze niet droeg.
    Verdomme, gezeik van thuis. Als ik ergens niet aan moest denken was het dát.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Liam Oliver Sanz

    'Maar Aimée... Dat we gaan studern betekend niet dat we elkaar niet meer zullen zien of dat we ons contact verbreken.' Ik hou haar wat van me af en kijk haar aan. 'Ik geef om je dat weet je toch?'

    Aimeé
    'Natuurlijk wel. Na de universiteit trouwen we, krijgen we kinderen. Wie denkt er dan nog aan een vriend die je.. Nou ja. Laat maar.' Er verscheen een verontwaardigde frons tussen mijn wenkbrauwen, waarna ik een ietwat verloren zucht slaakte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    Wie denkt er dan nog aan een vriend die je wat?' Ik keek haar niet begrijpend aan. Wat bedoelde ze nou? 'Aimée ik ken je al zo lang ik kan me niet voorstellen dat je weg zult zijn.' Ik leg mijn hand op haar wang en streel die zachtjes.

    Aimeé Tanner
    Ik zucht diep, en hoor hoe het lied veranderd. Nóg een lovesong. Ik bijt op mijn onderlip en werp machteloos mijn armen langs mijn lichaam. 'Ik wil je geen valse hoop geven op een toekomst die we samen niet kunnen hebben. En hoe veel ik ook van je hou.. We kunnen geen stel zijn. Ik ben niet de juiste.' Ik knarste met mijn tanden, geïrriteerd vanwege het reddeloze, melodramatische gevoel van mijn tirade.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Oliver Sanz

    'Maar ik hou van je.' Mompel ik en laat mijn armen net als zij doet hangen. 'Waarom zou je niet de juiste zijn?' Ik schud niet begrijpend mijn hoofd. Ik hield van haar. Al jaren. Ze was lief, grappig, slim en alles wat je maar wilt in een meisje.

    Aimeé Tanner
    Ik slikte. De woorden lagen op mijn tong, klaar om zijn hart te breken. Ze kwamen niet. Mijn lippen weigerden ze uit te spreken en ineens voelde ik mijn vingers door de zijnen. Een korte seconde voelde ik de afstand tussen ons verkleinen en vervolgens zijn lippen op de mijne.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alexander Drew Fernandes Rodriguez

    ´Nee, helemaal niet.´ Ik begon te lachen bij de gedachte.
    ´Heb ik ooit gezegd dat ik niet met je wilde zoenen dan.´ begon ik te grijnzen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ze verstrengelde onze vingers met elkar en voor ik nog daarop kon reageren drukte ze haar lippen op die van mij. Mijn ogen sloten zich en mijn vrije hand lag rond haar middel om haar dichet naar me toe te trekken.