• * Cheers to the teenage years
    Lees het rollentopic goed door, en have fun. Verzin je eigen drama - niet te ver gaan. En speel met iedereen. Verzin random mensjes en.. Speel actief :].

    * Regels
    - Typ minimaal drie zinnen. Zo blijft het boeiend.
    - Ga niet alleen maar jongen/meisjes opzoeken.
    - Probeer iedereen er in te betrekken.
    - Laat duidelijk weten wanneer je er bent of weer gaat.
    - Alsjeblieft geen hele gesprekken in dit topic/off topic gaan.
    - Probeer niet alleen maar in het middelpunt te staan. Laat een ander eens iets verzinnen,
    - Geef aan wat je wil doen. Wil je bijvoorbeeld met z'n alles filmkijken, pb degenen van wie de personages zijn, zodat zij op de hoogte zijn van wat er moet gebeuren.
    - Je komt hier niet alleen om stelletjes te vormen/met z'n tweetjes bij elkaar te spelen. Zodra ik dit merk; Dat je gewoonweg alleen maar jongens/meisjes opzoekt om een stelletje te kunnen zijn. Is het risico dat je geen relatie meer krijgt straks :].

    [ bericht aangepast op 31 jan 2012 - 7:46 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Aimeé Tanner
    De warmte drukte tegen mijn huid, terwijl ik zijn lippen proefde. Zoet en zacht. Mijn mondhoeken krulden om tot een glimlach terwijl ik mijn armen om zijn middel sloeg.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Het water kietelde aan mijn blote voeten en ik genoot ervan, net als dat ik genoot van de wind die ik mijn gezicht blies. Als ik hier zat leken alle problemen zo ver weg, hier leek alles even perfect. Ik ontspande mijn lichaam en ik ging op mijn rug in het zand liggen terwijl ik naar de heldere sterrenhemel keek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Liam Oliver Sanz

    Ik voelde haar glimlachen en kon niets ander doen dan hetzelfde. Langzaam liet ik haar los om oogcontact te kunnen maken. 'Je bent wel de juiste persoon Aimée.' Ik leun met mijn voorhoofd tegen dat van haar en grijnsde.

    Dean James Sadler

    Nadat ik nog een drankje achterover sloeg liep ik weer richting de dansvloer. Ik wurmde me tussen de druk dansende mensen naar ongeveer het midden. Met een drankje in mijn handen begon ik helemaal los te gaan op de dansvloer. Ik trok me niets meer aan van wat er om mij heen gebeurde.


    Take me to wonderland

    Ikgaa. Huiswerken &zo.

    Aimeé Tanner
    Ik glimlachte, en streek een plukje haar voor zijn ogen vandaan, waarna ik glimlachte. 'Weet ik.' Prevelde ik tegen zijn lippen, om mijn hoofd vervolgens tegen zijn borst te laten leunen. Ik was moe, en zweverig en het liefst viel ik hier en nu is slaap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Suuces!

    Liam Oliver Sanz

    'Weet ik.' Ik glimlach en omhels haar. Ze maakte me gelukkig op elke mogelijke manier. 'Zullen we naar huis of ergens anders heen gaan?' Ik had geen zin om te dansen of wat dan ook.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriquez

    Ik keek om me heen en bleef nog even hangen bij de bar. Ik gleed met mijn ogen langs de mensen. Opzoek naar iemand die me wel beviel. Ik zuchtte toen het door had dat het geen zin meer had. Ik bestelde even een frozen margaritha en dronk daarna rustig de cocktail op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Na enkele minuten gelegen te hebben ging ik weer rechtop zitten om mijn iPhone te pakken, m'n oordopjes erin te doen en muziek te luisteren. Na enkele nummers besloot ik dat ik geen zin had om stil te zitten dus pakte ik mijn schoenen op en liep ik langs het water op de maat van mijn muziek, met mijn schoenen in mijn hand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Michelle Zoëlla Grande.


    Er waren al meer mensen naar huis gegaan en ik besloot om nog even te blijven en ook naar huis te gaan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik genoot van de harde gitaren en drums in mijn oren. Zachtjes zong ik de tekst van het lied mee: ''Let me suggest you do what you do, And I will do what I do best. You know I've always been resenting, resenting every word you've ever said.'' Ik liep verder over het strand dat verlaten was op een paar feestende jongeren en junkies na. Altijd als ik zo liep met de muziek luid op, afgesloten van de rest van de wereld had ik het gevoel dat ik in een videoclip speelde.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [Pff kom op mensen, iets actiever (: ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik had mijn cocktail opgedronken en begon toen maar naar buiten te lopen. In de verte zag ik Eve staan. Ik nam een aanloop en rende naar haar toe. Ik was altijd al sportief geweest en had ook een top conditie, thanks to mijn tijden op kickboksen. Ik besprong haar en keek haar toen met een brede glimlach aan. 'Kom mee terug, laten we dansen, dronken worden en de tijd van ons leven hebben !'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ben er waarschijnlijk de hele avond niet, want ik moet werken en dan leren, maar als ik even opschiet kan ik er rond 9 uur half 10 nog even zijn]
    Eve Zara Joëlla Jones.
    Ik schrok toen er iemand op m'n rug sprong. 'Kom mee terug, laten we dansen, dronken worden en de tijd van ons leven hebben!' Ik herkende de stem van Amelia meteen. Maar ik twijfelde of ik wel mee wou gaan. Maar als ik niet mee zou gaan zou ik mezelf verraden. Ik giechelde zachtjes. 'Dronken ben ik al, maar ik ga mee!'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amelia Brooklyn Fernandes Rodriguez

    Ik grinnikte. 'Nou, dat is alvast een goed teken.' We liepen terug naar de club en ik liep met Eve achter me aan naar de bar. 'Michael.' zong ik zacht. Hij kwam weer is met een brede grijns naar ons toe. Ik keek hem met mijn verleidelijkste blik aan en vroeg om twee Mojito's. Even later kwam hij terug met de drankjes. 'Speciaal voor jou miss.' zei hij toen flirterig. Oh god ik had een lichte hekel aan deze guy maar oke. Ik gaf één van de cocktails aan Eve. 'Laten we weer van voor af aan beginnen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Reageer @Leave nog? Ik plaats die nieuwe jongen trouwens vanavond in het rpg topic dan ziet iedereen het direct :D]