• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    (Ik moet gaan dames en heren, misschien kom ik zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [of ik trek conclussies vanuit noorden en een verhaal over groningen in truth or dare (A)

    Ivar

    'Hmm weet niet,' zeg ik nonchalant en neem nog een hap van mijn croisantje. 'Maar vertel jij is iets over jezelf.' zeg ik als ik de hap heb doorgeslikt.


    I only miss you when I'm breathing

    Alyson

    "Ik denk dat ze gaan zeiken over dat uniform" mompelde ik. Ik legde mijn hoofd naar achter, en keek naar het plafond. Wit, met allemaal blauwe lampen. Ow, ik verveel me!


    El Diablo.

    Fáilte

    Ik nam grote happen van het broodje. Eigenlijk had ik niet zoveel zin om hier te zitten. Ik wilde ergens dicht tegen Celeste aanzitten. Die meid had me helemaal gek gemaakt van verliefdheid, maar ik had niemand anders kunnen wensen die dat zou doen. Ik nam nu ook wat groenten, en begon op stukjes geraspte wortel te knabbelen.

    [Ik ga even over op mobiel. ^^]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 22:34 ]


    Take me to wonderland

    Madison
    'ik heb jou helemaal níks te zeggen,' Bijt hij me toe. Ik trek mijn wenkbrauw ophoog en grinnik even. 'Kom op zeg je hield je net in. Ik was mezelf niet. Ik heb een Focking Gespleten persoonlijkheid. Zeg het nou maar.' Bijt ik hem terug. Ik was het zat dat mensen iets voor zichzelf hielden. Snel kalmeerde ik mezelf weer. Ik zou niet het monster worden.

    [Sorry moest beneden wat zien blijkbaar xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aimee
    'Okee, ik ben dus Aimee, maar dat wist je al. Mijn lievelingskleur is de kleur die de lucht heeft als de zon net opkomt of ondergaat. Qua eten lust ik zo'n beetje alles, behalve andijvie,' ik trek even een vies gezicht,' en met muziek hou ik wel van alle soorten maar ik heb een zwak voor Britse artiesten. Oja mijn celebcrush is Logan Lerman, wie is jou celebcrush?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brandon
    Ik kijk Madison geirriteerd aan. 'Zoals ik al zei: ik heb jou niks te vertellen, ga eens andere mensen irriteren.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Mijn celebcrush? Nou die heb ik niet echt.' antwoord ik rustig, 'Tenzij jij stiekem een celeberty bent.' grap ik erachteraan.


    I only miss you when I'm breathing

    Ryan
    Ik grinnikte toen ze haar hoof naar achter gooide. Maar ik zei er niets op en at nog wat.

    Celeste
    Glimlachend at ik nog wat en dronk wat van mijn sinasappelsap. Daarna keek ik weer naar Fáilte en zocht stiekem zijn hand op. Mijn vingers verstrengelden met die van hem en ik gaf een kusje op zijn hand. Zonder geluid zei ik toen, "Jij bent mijn liefde," En toen ik dat zei volgden er vlinders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alyson

    Ik hoor Ryan grinniken, en ik kan het niet laten om te lachen. Ik pak mijn haar, en gooi het over één schouder. Hoelang gaat dit nog duren?


    El Diablo.

    Fáilte

    Toen ik Celestes hand in mijn hand voeld, lachte ik weer naar haar. Het volgende zei ze zonder geluid, maar ik verstond het goed. "Jij bent mijn liefde," was het, en ik boog wat dichter naar Celeste en gaf een kusje op haar neus. Ik was mijn eten alweer helemaal vergeten.


    Take me to wonderland

    Aimee
    Ik grinnik even. 'Ja stiekem ben ik eigenlijk een aanstormend supermodel bij Victoria's Secret,' lach ik en ik geef Ivar een knipoog.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste
    Toen hij een kusje op mijn neus plaatste, glimlachte ik. Ik kon me niet beter voelen voor een andere jongen. Dit was diegene waar ik naar zocht. Dus ik kuste hem zachtjes in zijn nek en fluisterde toen in zijn oor, "Als ze nou niet hadden geroepen.." Ik begon te grijnzen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ivar

    Ik grinnik, 'Nou dan heb ik nu dus een celebcrush,' antwoord ik Aimee nonchalant.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik lach eventjes, 'als je met me wil trouwen zal je wel veel geld moeten verdienen. Modellen trouwen niet met arme boerenjongens,' zeg ik even nonchalant terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered