• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Waar kan ik inspringen?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fáilte

    "Dan kunnen we net zo goed dit doen," Ik keek Celeste vragend aan, maar dan drukte ze haar lipen op die van mij. Ik ging in op de zoen, en kuste haar gepassioneerd. Een luchtig gevoel vulde mijn buik dat zo fijn aanvoelde, ik wilde het nooit meer kwijt.


    Take me to wonderland

    (Ik moet zo even weg, but I'll be back. -zegt dat op een arnold toontje.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    REDHEADSROCK schreef:
    Waar kan ik inspringen?


    [Iedereen moet nu in de eetzaal zijn om te gaan eten. ^^]


    Take me to wonderland

    Alyson

    "Als ik me 3 keer ga verkleden, heb ik minder tijd met jouw" zeg ik tegen hem. Ik druk een kusje in zijn nek, en richt me weer op de schalen met eten.


    El Diablo.

    (Okay, ik ben zo terug.)
    Celeste
    Hij keek me eerst nog vragend aan en toen we zoenden, grinnikte ik eventjes. Hij kuste gelijk gepassioneerd terug en ik verstrengelde mijn vingers met die van hem. Ik voelde mijn hart sneller kloppen en ik kuste net zo gepassioneerd terug als Fáilte. Ik had dit nog nooit zo erg gevoeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Éloise "Elo" McIntosh - Vuur.

    Ik loop de trap af naar de eetzaal. De afgelopen dagen ben ik compleet geïsoleerd geweest van de rest omdat ik dat zelf wilde en ik bots tegen wat mensen op.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Het nadeel van je 2 personages aan 2 personages te laten spreken als die persoon weg is -- Kunnen we niet eten ?!]

    [I'm out, Jason of Madison, als je me nodig hebt, je mag me besturen !]

    [@smugness, kun jij het eten niet laten beginnen ofzo? Iedereen verveelt zich volgens mij dood xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik tik verveeld met me vingers op de tafel. 'Dus,' zeg ik tegen Ivar, 'vertel eens iets over jezelf,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Het was de aller eerste keer dat ik ooit gezoend had in mijn leven, maar man, dit kon niet beter. Mijn hart klopte veel sneller, en ik had geen plaatsbesef meer. Alles wat om mij heen gebeurde, ging aan me voorbij. Het enige wat ik nog kon waarnemen was Celeste. Mijn ene hand die niet in de hare verstrengeld was, liet ik over haar wang strelen.


    Take me to wonderland

    Fay
    Ik liet de deur sluiten iedereen was nu binnen en klapte in mijn handen. Ik liet ze omhoog gaan en een in brand staande gaswolk kwam onder de pan vandaan. Ik had megefocust dat het eten niet geraakt zou worden. Ik liet door vuur de deksels eraf gaan en knikte. 'Eet smakelijk.' Zei ik glimlachend. Ik keek naar de deur. Die was muurvast zo konden ze er niet uit. We konden ze het rooster geven als we klaar waren met een. Croissantjes Donuts muffins belegde broodjes Spek met ei sauzijen broodjes verse Jus d'Orange pannekoeken en nog meer lekkers kwam onder de schalen vandaan. Ik begon te eten net als de rest.

    Madison
    Een enorme gaswolk kwam onder de deksel tevoorschijn maar niemand werd geraakt. Onder de deksel kwamen croisantjes. Ik pakte er een, maar omdat ze nog vettig waren van de oven gleed hij uit mijn handen boven op Brandons hoofd. 'Sorry Brandon.' Zei ik stamelend. Ik kon nu nie. Veel doen. Blunder nummer duizend en een.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Christina

    Wanneer de schalen geopend werden, ging ik naast Fay aan tafel zitten. Ik keek verlekkerd naar het eten, en schepte wat op mijn bord. Ook liet ik af en toe mijn blik over de zaal glijden zodat ze niets zoudeb uitspoken.


    Take me to wonderland

    Brandon
    Ik kijk op als er ineens een croissantje op mijn hoofd komt. 'Sorry Brandon.' stamelt Madison. Ik kijk haar even aan en wil een bijdehante opmerking maken maar doe het toch maar niet, ik wil niet weer als een willoze pop de vijver in vliegen. Zonder iets tegen haar tegen pak ik een bolletje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered