• Hey lieve users,

    Wat grappig dat dit subforum TV/radio heet, want ik heb gezocht en maar 1 topic gevonden over de radio. Ik heb laatst de radio herontdekt, want: wanneer je geen wifi of een abonnement hebt maar toch naar muziek wil luisteren!

    Even een ode aan de radio:
    Tegenwoordig kan je op vele manieren muziek luisteren. Maar als je geen Premium hebt is Spotify gewoon verschrikkelijk, de muziek is altijd net niet wat je zoekt. Nummers downloaden kan, maar is ook niet altijd optimaal. Kortom, de radio is ideaal; vooral als je geen wifi en geen bundel hebt.

    Ik kwam laatst er dus achter dat mijn mobiel een radio-app heeft. Zo goed als altijd wel iets wat je zoekt. Je kan muziek luisteren of naar verhalen van mensen. Ik gebruik het vooral onderweg of wanneer ik in bed lig en eigenlijk zou moeten slapen.

    Wat vinden jullie van de radio? (flower)

    Luister jij wel eens naar de radio?

    48.0% (12 stemmen)
     
    Jaaaa, het is echt geweldig!

    16.0% (4 stemmen)
     
    Soms, maar ik zou het vaker willen doen.

    12.0% (3 stemmen)
     
    Soms, maar ik vind het absoluut niet fijn.

    4.0% (1 stem)
     
    Nee, maar ik ga het weer eens proberen.

    20.0% (5 stemmen)
     
    Nee, heb ik totaal niet nodig.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Radio staat beneden thuis , in de auto en op het werk altijd aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    In de auto luister ik altijd, maar je hebt wel gelijk nu ik er zo over nadenk hahah


    Spinning around, I'm weightless.

    De radio draait niet echt muziek die ik leuk vind en ik heb een hekel aan reclames dus neh, ik ben blij met mij Spotify Premium. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Meestal als ik in de auto zit doe ik wel radio op, maar vaak is het of geen geweldige muziek of wordt er te veel gepraat naar mijn idee. Alleen als het Domien is, vind ik het praten erbij niet zo erg. (cat)
    Ik heb ooit wel apps gehad van een paar zenders, maar uiteindelijk luisterde ik ze toch nooit echt op mijn mobiel vanwege mijn mobielbatterij.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hier staat ie meestal wel aan haha


    chaos makes the muse

    God bless Spotify premium.

    Radio DJ's vinden zichzelf altijd zo leuk, daar heb ik een hekel aan. Daarbij is het me teveel reclame. So nah.


    ars moriendi

    Klopt, dj's vind ik vaak ook niet chill. Skyradio staat daarom vaak bij mij op.


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Mijn ouders hebben altijd de radio aan, dus behalve op school eigenlijk altijd radio op de achtergrond. Zo ook nu (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 20:46 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik luister altijd radio tijdens het autorijden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMG ik dacht even dat je de Quizlet radio bedoelde! (cat)

    Bij ons staat de radio thuis zo goed als altijd aan en ook in de auto. Ik luister er graag naar als de praatprogramma's niet te lang/saai zijn.


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    OMG ik dacht even dat je de Quizlet radio bedoelde! (cat)



    Wacht wat? Bestaat er een quizlet radio?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2018 - 21:28 ]


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Muizlet schreef:
    (...)

    Wacht wat? Bestaat er een quizlet radio?


    Ooit was er één, ik ben er echt 99% zeker van of ik moet het me heel verkeerd herinneren... (nerd)


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ooit was er één, ik ben er echt 99% zeker van of ik moet het me heel verkeerd herinneren... (nerd)

    Er was er idd ooit eentje. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Tijdens het autorijden en op het werk staat de radio altijd aan.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ooit was er één, ik ben er echt 99% zeker van of ik moet het me heel verkeerd herinneren... (nerd)


    Oh vertel!


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.