• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

    Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

    Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

    Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

    * (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

    Rollen:

    Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

    Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water


    (Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

    Het rollentopic (Klik)

    (De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

    Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]


    Take me to wonderland

    Ivar

    'Ja, ik haat uniformen.' zeg ik een beetje afwezig als ik samen met Aimee naar het gebouw toe loop.

    [Ik moet ff gaan douchen, ben met een half uurtje wel weer back hoop ik.]


    I only miss you when I'm breathing

    Ésme

    Ik had Madison terug gezocht omdat ik niet alleen wou zitten in de eetzaal. Ik nam haar aan haar hand en trok haar mee naar binnen. Daar ploften we neer op 2 stoelen. "Dus, vertel eens wat over jezelf" zei ik tegen haar met een vriendelijke glimlach.

    Madison
    Ik negeerde de megafoon tot ik overeind werd getrokken. 'Sorry sorry ik hoorde niets en..' Zei ik tot ik Ésme zag ik zuchte. We plofte neer op twee stoelen en ze keek me verachtingvol aan. "Dus, vertel eens wat over jezelf" Zei ze vriendelijk. k keek naar buiten maar dat werd versperd door Zendé die tegenover me zat. Ik keek haar aan. 'Ik ben Madison 17 jaar ik heb een gesplitste persoonlijkheid, maar probeer dat te onderdukken.' Zeg ik met een glimlach rond mijn lippen.


    Jason
    Ik grinnikte 'graag gedaan.' Zeg ikterwijl ik aan de tafeoel die van hout is. 'Croissantjes, Spek met ei,Donuts, Belegde brodjes, Pannekoeken, Verse Jus d'Orange, Worstebroodjes.'Zei ik terwil ik naar de pannen keek. 'Wel lekker.' Zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:51 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Celeste
    Ik voelde hoe zijn armen om mij heen lagen en ik wilde niet weggaan. Nooit meer. "I would never break you, I love you too much," fluisterde hij terug, en ik pakte hem nog steviger beet, maar toen ik hoorde dat we moesten lopen naar de eetzaal - en anders op onze kamers mochten verblijven - liet ik hem met tegenzin los, waardoor ik bovenop hem zat. Ik glimlachte waterig. "Ander moment was beter geweest dat ik zou breken," Ik stond toen op en trok hem omhoog, waarna ik mijn ogen schoon maakte met wat water - kracht - en ik er weer een beetje uitzag. "Laten we maar gaan, ik heb geen zin om de hele tijd op mijn kamer te blijven," Ik pakte zijn hand en knipoogde even naar hem. "tenzij jij bij me bent." En we begonnen te lopen.

    Ryan
    "Ja, niet dus," Zeg ik grinnikend, "alsof ze het weten of zo, wat vast wel is, ze houden ons vast constant in de gaten, die perverts," Ik grinnik en pak haar hand, waarna ik haar zachtjes meetrek naar de eetzaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alouette

    "Haha, ja, ik heb niet zo veel honger maar er kan altijd wel iets bij" zei ik terwijl mijn duim rondjes op zijn bovenbeen begon te draaien.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:54 ]

    Alyson

    "Het zal me niks verbazen, ze vonden het al geen probleem als we naakt liepen" lach ik. En ik loop mee naar de eetzaal. We kiezen 2 stoelen, en gaan zitten. "Eigenlijk heb ik niet eens honger, maar heb ook geen zin om opgesloten te zitten in mijn kamer, zie ik jouw niet meer" fluister ik dan in zijn oor.


    El Diablo.

    Ésme

    Ik lachtte even. "Ik hou van mensen met een gespleten persoonlijkheid" zei ik met een bemoedigende lach.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:53 ]

    [Er zit nog een deksel op. Dusje ziet niet wat eronder zit. Je an nog niets pakken pas als iedereen er is ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sunsparkle schreef:
    Ésme

    Ik plofte neer naast het enige meisje dat ik kende. Madison dus. "Hee, alles goed ?" vroeg ik vriendelijk.
    [Lol ik had de mijne net verander xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ryan
    "Eigenlijk heb ik niet eens honger, maar heb ook geen zin om opgesloten te zitten in mijn kamer, zie ik jouw niet meer" fluister ze in mijn oor.
    "Geen zorgen," fluister ik terug. "Ik zal wel op de een of andere manier zorgen dat ik je dan te zien krijg." Grijnsde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brandon
    Ik plof naast Zendé op een stoel. 'Okee, ik snap dat dat inderdaad niet fijn is. Misschien moet je het gewoon vragen?' stel ik voor.

    Aimee
    Als ik en Vince het gebouw binnenlopen zie ik dat er al een paar mensen aan tafel zitten. Mijn blik valt op Zendé en een andere jongen die naast hem zit en ik bijt op mijn lip. Het was niet zo slim geweest Ivar te gaan zoenen waar hij bij zat. Ik haal even diep adem en loop dan toch maar naar hem toe. 'He,' zeg ik zacht als ik naast hem ga zitten. Vince komt aan mijn andere kant zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Weet ik daarom heb ik dat net veranderd xp ff dat andere ook veranderen --]

    Fáilte

    Ik gromde toen de stem van deze morgen door de megafoon galmde. "Ander moment was beter geweest dat ik zou breken," Ze stond op en strok me omhoog. "Zolang je daarna maar weer zou lachen," glimlachte ik. "tenzij jij bij me bent." knipoogde ze. "Laat dat dan maar overal zijn," lachte ik. Met haar hand in de mijne gingen we naar de eetzaal. Daar bekeek ik wat er allemaal te eten was, maar alles was nog bedekt..

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:56 ]


    Take me to wonderland

    [HurtedHeart, kijk nog ff naar dat stukje van Alouette, ben je op de hoogte wat ik heb gedaan ;P]

    Madison
    "Ik hou van mensen met een gespleten persoonlijkheid" Zit ze met een bemoedigende glimlach. Ik glimlachte terug. 'Dankje, maar het is super irritant.'Geef ik toe. Ik Zie dat Brandon naast Zindé gaat zitten en recht voor mij. Ik schaamde me dood. Ik had hem net bestuurd...


    I'm finally back, Finally after a Year break