• Informatie:
    Op 21 december 2012 verging de aarde niet wat iedereen verwacht had. Maar toch veranderde de wereld drastisch. Een grote groep mensen hadden eeuwen hun bestaan kunnen geheim houden, gingen als alle andere gewone mensen door het leven. Maar 21 december 2012 was de dag dat bekend werd wat ze waren. Het was geen fantasie meer. Er waren mensen die de elementen van de aarde konden besturen. Zij zijn de kinderen van moeder natuur die de aarde in balans moesten houden. Elk mens dat een afstammeling was van moeder natuur werd vanaf zijn geboorte tot een bepaald element aangetrokken. Water, vuur, lucht of aarde. En vanaf hun dertiende verjaardag waren ze in staat om één bepaalde element te besturen. Dat hun geheim werd openbaar gemaakt, gebeurde niet zonder gevolgen. De gewone mens werd zo bang voor deze mensen hun krachten dat de volwassenen werden uitgeschakeld, en de jongeren opgesloten in een soort tehuis waar het onmogelijk is om buiten te geraken.

Verhaal:
    Het verhaal begint dat ze wakker worden op hun kamer. Het is zo ingericht dat het lijkt op hun oude kamer van thuis. In het begin is het niet helemaal duidelijk waarom ze daar zitten, maar wanneer verteld wordt dat hun gave een slecht iets is, en dat ze moeten leren deze gave te onderdrukken. Eerst doen ze netjes wat hun gezegd wordt, maar ze voelen zich steeds harder aangetrokken tot hun element, en ze besluiten om een plan uit te werken om daar weg te komen.

Schema:
    (De jongeren hebben telkens 1 les in de voormiddag, en 1 in de namiddag.)

Maandag:
    Sport
    Gewone les (zoals wiskunde, chemie, etc)
    Dinsdag:
    Gevaren van de elementen (les) (Christina Immor)
    Controle over de elementen (les) (Fay Valentina Rush)
    Woensdag:
    Praatuur met verzorger * (Fay Valentina Rush)
    Vrij
    Donderdag:
    Sport
    Gewone les
    Vrijdag:
    Praatuur met verzorger (Christina Immor)
    Vrij
    Zaterdag:
    Algemene les elementen (Theoretisch)
    Vrij
    Zondag:
    Heel de dag vrij

* (De verzorger probeert ervoor te zorgen dat ze minder krachten gaan gebruiken, dus ze gaan de jongeren proberen te manipuleren.)

Rollen:

Kinderen van moeder natuur:
    - LovingStyles | Aimee Jade Tempeste (16) | Water
    - Demesne | Valeria blake (17) | Vuur
    - Shallowx | Celeste Amarante Dubois (17) | Water
    - REDHEADSROCK | Éloise "Elo" McIntosh (15) | Vuur
    - xZaynatic | Alyson Twilight Avery (16) | Vuur
    - thePineapple | Aurora Thompson (18) | Lucht
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle (18) | Aarde
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime (17) | Water
    - Smugness | Fáilte Abhainn (18) | Water
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - Diapal | Zendé (17) | Lucht
    - Shallowx | Ryan Michael Blake (18) | Aarde
    - Camellia | Lisa (Lizzy) Wings (16) | Lucht
    - LovingStyles | Brandon Jayden MacKay (17) | Vuur
    - Spyclon | Ivar Chesule (17) | Vuur
    - Pendragon | Thalia Apolline Grace (16) | Water
    - Sunsparkle | Alouette Favre (17) | Aarde
    - Sunsparkle | Ésme Sienna Dubloi (18) | Lucht
    - iBeliebe | Selene Rose Melody (18) | Lucht

Verzorgers: (diegene die verbieden om hun krachten te gebruiken)
    - Patriot | Loren Roudette (27) | Water
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush (21) | Vuur
    - LoonyLuna | Gereserveerd
    - Smugness | Christina Immor (19) | Water

(Verzorgers kunnen gewone mensen of ook kinderen van moeder natuur zijn. Deze kinderen van moeder natuur staan aan de kant van de mensen. Ze worden ook gebruikt om de jongeren in toom te houden.)

Het rollentopic (Klik)

(De elementen zijn vergelijkbaar met die van ‘The Last Airbender”, dus je kan als je water stuurt ook bloed besturen enz.)

Regels:
    ø Je kan maar 1 element hebben, en geen 2 of meer tegelijk.
    ø Je mag een relatie, ruzie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ø Je mag maximum 3 personages per persoon hebben.
    ø Als je nog bijkomende krachten weet zoals onder water ademen bij watersturen, vraag je eerst aan mij in het rollentopic. Deze krachten kan dan elke, in dit geval, waterstuurder gebruiken.

[ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:03 ]

Take me to wonderland

Christina

Ik liep de eetzaal binnen en ging meteen richting Fay en ging naast haar staan. Ik had het schema afgeprint zodat we niets over het hoofd zouden zien. Ik keek de zaal in naar de jongeren. Ze leken er allemaal te zijn. "Zijn ze er allemaal?" Vroeg ik aan Fay.

Fáilte

Mijn blik gliet van het eten naar de zaal. Iedereen leek er te zijn, en mevrouw bitch nummer 2 leek er ook te zijn. Ze ging naast de andere staan, en keek de zaal rond. "Waarschijnlijk moeten ze eerst wat zeggen," zei ik verveeld.

Take me to wonderland

Jason
    Ik Grijns. 'Dankje en jij bent het schattigste wat ik ooit heb gevoeld.' Zeg ik terwijl ik een kus op haar neus geef. ik legmijn hoofd rustig op haar hoofd, maar zonder dat het pijn deed.

Madison
    "Daar kon je toch niets aan doen ? Je doet het toch niet expres, je doet dat toch alleen als je een bepaald gevoel krijgt ?" zegt ze weer zacht. Ik knik. 'Ik was Jaloers omdat hij een ander meisje kuste.' Zeg ik tegen haar. 'Ik had nooit zo moeten doen, maa ik volde me net opgeslokt door een groot groen jaloezie monster.' ga ik verder.

I'm finally back, Finally after a Year break

Zendé ~ Lucht

'Oké,' zeg ik ook zacht. 'Van mij mag je met hem zoenen hoor. Ik houd je niet tegen. Maar waarschuw me wel even.'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Fay
    "Zijn ze er allemaal?" Vroeg Christina aan me. Ik telde en schudde mijn hoofd. 'Nog niet allemaal we missen er een paar.' Zeg ik glimlachend. Ik keek naar de tortelduifjes wat schattig op een of andere manier. Zelf had ik ook honger, maar eerst wachten tot iedereen er was.

I'm finally back, Finally after a Year break

Ivar

Ik kan niet horen wat Aimee en Zendé naast me zeggen en probeerde het ook niet te horen, als ze zo zacht praatte was het vast niet voor mijn oren bedoeld. Ik kijk even rond en zie dat de tafel heel vol is gedekt, hmmm ik hoop dat we zo mogen beginnen van de twee begeleiders.

I only miss you when I'm breathing

Celeste
    "Waarschijnlijk wel," antwoordde ik hem terug. Ik had zijn hand nog steeds niet losgelaten, bang dat het dan opeens heel anders zou zijn. Dit is de eerste keer dat ik het aan een jongen verteld heb hoe ik me voel en wat er allemaal is gebeurd. Hopelijk maakt hij er geen misbruik van... Ik wil eigenlijk naar hem toebuigen om te vragen wat er was met school toen ik die opmerking maakte, maar deed het maar niet. Dit was niet het geschikte moment. "Ik hoop dat ze opschieten," Zei ik grijnzend.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Alouette

Ik lachtte zachtjes toen zijn hoofd op het mijne terechtkwam. "Ik snap eigenlijk niet waarom we hier zijn, jij wel ?" vroeg ik hem zacht.

Ésme

"Oh". Zonder dat ik het doorhad nam ik haar in een knuffel en wreef ik over haar rug. Ik wist niet goed wat ik nu moest zeggen dus zweeg maar.

Alyson

Ik kijk wat in het rond, en kijk dan Ryan weer aan. "We mogen dan wel uniformen krijgen, maar ik pimp ze op voordat ik ze aandoe" fluister ik. "En ze krijgen in elk geval zo'n hals" zeg ik terwijl ik aan de hals van mijn jurkje pluk.

El Diablo.

Aimee
    'Van mij mag je met hem zoenen hoor. Ik houd je niet tegen. Maar waarschuw me wel even.' zegt Zendé. Ik zucht even kijk hem. Dan glimlach ik voorzichtig naar hem.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Zendé ~ Lucht

Ik ga weer normaal zitten, want ik zat iets naar Aimee toe gebogen. Dan kijk ik verwachtingsvol naar de verzorgster, die dus Fay heet. Ik heb honger.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Ryan
    "En ze krijgen in elk geval zo'n hals," Zegt ze.
    "Van mij mag je hoor, liefje, maar ik weet niet zeker of hun dat respecteren," Ik grinnik en beetje en steek plagerig mijn tong naar haar uit.

Fáilte

Ik kneep zachtjes in haar hand als een soort van teken dat ik van haar hield. Ongeduldig ging mijn blik van de twee verzorgers naar de zaal.
    "Ik hoop dat ze opschieten," zei ze grijnzend. "Het mag inderdaad wat sneller gaan," lachte ik terug.

Take me to wonderland

Alyson

"Ze moeten blij zijn dat ik het tenminste nog draag" mompel ik. Ik meen het, ik ben handig met schaar. En ook met naalden natuurlijk. Ach ja, dat krijg je met een moeder die mode ontwerpster is.

El Diablo.

Alouette

Ik wou roepen dat ze een beetje moesten opschieten maar dat deed ik liever niet. Ik lag goed in Jasons armen. Een zacht kusje drukte ik in zijn nek. Als teken dat ik van hem hou. Denk ik. Ja ik ben het zeker. Ik ben verliefd op een jongen die ik misschien 2.5 uur ken.

Celeste
    "Het mag inderdaad wat sneller gaan," lachte hij terug. En opeens had ik zin om hem te zoenen, maar wacht, dan kan nu! Ik boog me even naar hem toe, mijn hand liet die van hem nog steeds niet los. "Dan kunnen we net zo goed dit doen," Grinnikte ik, waarna ik mijn lippen op die van hem drukte. Het maakte me niet uit dat iedereen dit zag, het maakte me niet uit dat Brandon of Madison het misschien zouden zien.

Ryan
    "Ze moeten blij zijn dat ik het tenminste nog draag"
    "Dat is zo, en weet je, ik ben blij dat je het op gaat pimpen," Ik gaf haar een kusje op haar wang. "Als je, je maar niet drie keer gaat verkleden," Grijnsde ik.