• K sta te douchen en k bedacht me dat k ook best een gek kind ben. Ik gebruik altijd totaal verschillende merken douchgel, shampoo en crèmespoeling en k neem ook altijd als een fles leeg is iets anders. Op het moment heb ik palmolive als douchgel, wella en guhl als shampoo's en kruitvat crèmespoeling. Maar in de kast voor als een fles leeg is staat FA, schwarzkopf, pantène etc. :9~
    Gebruik je altijd een vast merk??
    Of heb je hetzelfde als ik??:Y)


    EDIT: Kweenie of het opgevallen is, maar er staat een spelfout in de titel, tis douchegel.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Stiekem douche ik elke dag..

    Maar ik gebruik ook altijd iets anders. Ghehe.

    I've got myself hoocked up on a sponsor, so I have to.
    Mijn sponsor is een groot kappersbedrijf, dus die geven me handdoeken, shampoo, conditioner, maskers, douchegel, etc.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Taize schreef:
    (...)
    Ik was een keer een week op kamp met een gast die pas na vijf dagen douchte, en die stonk echt vreselijk. Ik hoop dat dat bij jou niet zo is :')

    Nee hoor, don't be afraid, k let heus wel op of ik niet stink ofzo. Sjeezz k ken iemand die zich een keer een maand niet heeft gedouchd, dan stink je. Ik spoel me altijd wel ff af als ik gesport heb, k ben nie gek


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Trilogy schreef:
    Ik vind het best goor als je zo weinig doucht (no_chears) Het mag dan wel beter dan, dan is het toch nog behoorlijk goor, dan krijg je helemaal vet haar en het lijkt me ook niet erg fris down there? O,o

    Mijn haar wordt pas vet na... kweenie een week ofzo?? Nooit uitgeprobeerd. Btw nooit gehoord van deo??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb ook altijd verschillende soorten van alles. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ik gebruik wat er op dat moment in de douche staat, geen idee wat het is (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    van shampoo en conditioner neem ik meestal dezelfde en ook van het zelfde merk , douchegel wissel ik altijd wel is (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    dance4ever schreef:
    (...)
    Mijn haar wordt pas vet na... kweenie een week ofzo?? Nooit uitgeprobeerd. Btw nooit gehoord van deo??


    Natuurlijk heb ik wel gehoord van deo, maar dat lost niet alles op?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Natuurlijk heb ik wel gehoord van deo, maar dat lost niet alles op?


    Ik heb iig nog nooit problemen ermee gehad, als k zou stinken, wat jullie nu veronderstellen heb ik wel van die vriendinnen die daar iets van zeggen hoor. Eentje die doucht ook iedere dag en vind dat heel belangrijk, blahblahblah. Sommige mensen stinken miss eerder dan anderen??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Met je gsm onder de douche? Zo komt het over.

    Ik moet van mijn shampoo's altijd dezelfde conditioner hebben. Ik kan er niet tegen als het niet hetzelfde is al m'n shampoo. Ik ben verslaafd aan de oranje garnier, mango ofzoiets.
    En voor lichaam liefst de paarse Ushuaïa! <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik moet er niet aan denken om maar een keer per week te douchen, gadverdamme. Als je mijn kind was, zou ik je onder de douche trappen moest 't nodig zijn. Zulke info moet je niet met iedereen delen. :')

    Ik douche elke dag. Was mijn haar altijd met Syoss voor geverfd haar (shampoo en crémespoeling). Douchegel veranderd wel vaak (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik gebruik altijd van alles hetzelfde. Als het op is, koop ik gewoon hezelfde merk. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.