• K sta te douchen en k bedacht me dat k ook best een gek kind ben. Ik gebruik altijd totaal verschillende merken douchgel, shampoo en crèmespoeling en k neem ook altijd als een fles leeg is iets anders. Op het moment heb ik palmolive als douchgel, wella en guhl als shampoo's en kruitvat crèmespoeling. Maar in de kast voor als een fles leeg is staat FA, schwarzkopf, pantène etc. :9~
    Gebruik je altijd een vast merk??
    Of heb je hetzelfde als ik??:Y)


    EDIT: Kweenie of het opgevallen is, maar er staat een spelfout in de titel, tis douchegel.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nee hoor, het gezonds voor je huid is om maar 1 keer per week te douchen:Y)
    Btw k heb warmte allergie waardoor ik onder de douche in een grote rode jeukende vlek verander. Neem maar van mij aan, ik vind het iig genoeg om eens in de 5 dagen te douchen.

    Ieuwl ik vind dat echt smerig gewoon. Die mensen stinken vast hartstikke erg! gatverdamme.


    /

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nee hoor, het gezonds voor je huid is om maar 1 keer per week te douchen:Y)
    Btw k heb warmte allergie waardoor ik onder de douche in een grote rode jeukende vlek verander. Neem maar van mij aan, ik vind het iig genoeg om eens in de 5 dagen te douchen.


    Aahg, ik ken het, heb het ook (no_chears).
    Alsnog douche ik gewoon om de dag / elke dag. Ik heb echt van alles staan :'3. Andrelon, syoss, pantene, guhl, john frieda, schwarzkopf, garnier and so on :'D.


    i put the fun in funeral

    Douchegel is thuis altijd Rituals en als ik ergens heen ga altijd iets uit van die kleine cadeauverpakkinkjes. Shampoo wisselt tussen Guhl, Andrelon en Nivea en conditioner gebruik ik bijna nooit omdat mijn haar daar wel heel snel vet van wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dance4ever schreef:
    (...)
    I know, maar hea, ik douch 1 keer in de vijf dagen ofzo, dus dan maak het weer niet zo veel uit^^

    Ik was een keer een week op kamp met een gast die pas na vijf dagen douchte, en die stonk echt vreselijk. Ik hoop dat dat bij jou niet zo is :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Yoda schreef:
    Shampoo en conditioner altijd heel lang hetzelfde en dan uiteindelijk iets nieuws, omdat ik hoop dat dat beter werkt. Het is slecht om te vaak te wisselen van shampoo en conditioner.

    Douchespul heb ik wel vaak iets anders van.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik heb voor mn verjaardag een jaarvooraad douchegel enzo gekregen dus ik gebruik zo'n beetje iedere dag iets anders
    maar mn favoriet blijft toch wel die spulletjes van rituals en kneipp
    dat is niet goedkoop maar het ruikt zo lekker c: en ook standaar bodyscrub van de kruidvat c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Yoda schreef:
    Shampoo en conditioner altijd heel lang hetzelfde en dan uiteindelijk iets nieuws, omdat ik hoop dat dat beter werkt. Het is slecht om te vaak te wisselen van shampoo en conditioner.
    Douchespul heb ik wel vaak iets anders van.


    Da's niet waar, geloof ik.


    i put the fun in funeral

    Ik gebruik momenteel shampoo en conditioner voor geverfd haar, van de kapper (: En als ik uit de douche kom doe ik er nog een serum in, daar word je haar superzacht van (bloos) Maar douchegel heb ik elke douchebeurt een andere :3


    Alis volat propriis.

    Ik vind het best goor als je zo weinig doucht (no_chears) Het mag dan wel beter dan, dan is het toch nog behoorlijk goor, dan krijg je helemaal vet haar en het lijkt me ook niet erg fris down there? O,o


    Alis volat propriis.

    Ik gebruik altijd shampoo en crèmespoeling van Gliss Kur. Douchegel altijd een van de Bodyshop, maar wel steeds een ander geurtje.


    I was an angel living in the garden of evil

    Trilogy schreef:
    Ik vind het best goor als je zo weinig doucht (no_chears) Het mag dan wel beter dan, dan is het toch nog behoorlijk goor, dan krijg je helemaal vet haar en het lijkt me ook niet erg fris down there? O,o

    Bah, dat vind ik ook. Ik douche in principe elke dag even, al is het maar kort.


    I was an angel living in the garden of evil

    Altijd 3 flessen van hetzelfde merk. Verschillende geur.
    En als die opzijn.. of hetzelfde merk, andere geur. Of andere merk ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nee hoor, het gezonds voor je huid is om maar 1 keer per week te douchen:Y)
    Btw k heb warmte allergie waardoor ik onder de douche in een grote rode jeukende vlek verander. Neem maar van mij aan, ik vind het iig genoeg om eens in de 5 dagen te douchen.


    Sorry, maar eens in de vijf dagen douchen vind ik echt heel erg vies. Je zweet ook, etc en dat vind ik nou niet echt fris ruiken, ook word mijn haar vet na 2 dagen, dus ik douche gewoon elke dag.

    Ik gebruik voor shampoo en conditioner palmolive, maar mijn moeder neemt ook wel eens wat anders mee, dus wisselen we om de drie weken, wel eens, hahaha. Voor douchegel heb ik Daisy van Marc Jacobs op dit moment, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb roos, dus in de shampoo ben ik best beperkt. In de zeep heb ik iets van -geen idee. Lol. Maar hij is wel fijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik bijna altijd Herbal Essences. Nu gebruik ik speciaal voor gekleurd haar omdat ik een kleurspoeling heb en anders gebruik ik voor volume. Ik gebruik altijd hetzelfd merk shampoo en cremespoeling. Ik gebruik Herbal Essences vooral omdat het zo super lekker ruikt
    Qua doucheschuim gebruik ik nu FA mystics ofzo. Want die was in de aanbieding en toen heb ik gelijk twee grote flessen gekocht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one