• Heee!
    Ik vroeg me af of jullie misschien een kijkje wouden nemen bij mijn pas gestartte story, het is niet een allerdaags onderwerp zoals Love, hier op Quizlet. Maar zoals je hier onder leest gaat het over turnen. De keiharde turnwereld. Ik denk wel dat het bij de meesten niet in de smaak valt, maar het valt altijd wel te proberen (:

    Victoria, ookwel "Tori" of "Vicky" genoemd, heeft een leven als topsporter.
    Van kleins af aan heeft ze op turnen gezeten en ze staat nu nog, op haar 16e, elke dag in de turnzaal.
    Haar hele leven bestaat uit turnen, turnen, turnen en nog eens turnen.
    Op school volgt ze wel lessen, maar samen met andere meisjes waarmee ze topsport beoefent, wordt ze opgehaald om weer te gaan trainen.
    Veel tegenslagen heeft ze in haar leven als topturnster, maar dat is nou eenmaal hoe zij het gewend is. Ze kent geen leven zoals de andere tieners op haar school.

    Welcome to the hell of sport...


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik vind het sowieso een groot pluspunt dat er geen spellingsfouten in staan. Maar sorry, turnen trekt me niet zo. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Was hier niet al een topic van? Want je mag geen dubbeltopics maken en ik dacht dat ik deze al eens eerder had gezien..


    “Love is a contradiction.”

    Hier heb je al een topic over.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Hier heb je al een topic over.


    Ex astris, sciencia

    Oh dat wist ik niet dat dat niet mocht. Sorry!


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb er al een abo op (:
    Mooie story (:


    26 - 02 - '16