• Sorry dat ik dit zeg, maar het moet er toch even uit. Ik erger me de laatste tijd nogal dood aan sommige mensen die zó verschrikkelijk betweterig doen en net doen alsof ze al tachtig jaar op deze wereld rondlopen. Kom op, we zijn nog jong! Ik ben zelf ook niet perfect, maar dit viel me gewoon op. En de mensen die bij anderen de fouten verbeteren, maken meestal zelf ook dezelfde fouten. :/

    Dus kunnen we een beetje aardiger tegen onze medemens doen? Merci beaucoup.

    Nou, zijn er nog meer ergernissen die mensen willen opbiechten? Doe het hier en lucht je hart. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ghe. Daar dacht ik dus ook al aan.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik sluit me aan bij jouw ergernis.
    + Ik erger me aan aanstellers. Bijvoorbeeld als je met iemand een babbeltje aan het doen bent, begint die ineens veel luider te praten als er iemand voorbij komt en heel stoer te praten. En dan kijkt die vaak naar de mensen die voorbij wandelen met zo'n blik van "Heb je me gehoord?". Serieus, ik erger me dood aan zo'n mensen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Teveel frustraties.
    Mensen die het beter weten, en altijd menen het te weten en andere kunnen nooit gelijk hebben. ARGH.
    (cat)

    Alle 'I don't give a fuck" reacties. Daar kan ik zo chagrijnig van worden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee dat kan ik niet (cat)


    -

    Sorry. :Y)
    I'm a aware that I do this sometimes...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Genius schreef:
    Nee dat kan ik niet (cat)

    Lol, ik had het niet eens over jou. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Eledhel schreef:
    Alle 'I don't give a fuck" reacties. Daar kan ik zo chagrijnig van worden :'D

    En ik ben het helemaal met je eens. Zo'n gozer uit mn klas denkt altijd dat hij me maar moet verbeteren ofzo.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    WALD0RF schreef:
    (...)
    Lol, ik had het niet eens over jou. :'D

    Ja dus? Ik zeg enkel dat ik dat niet kan (cat)


    -

    Actieve topics :W
    En mensen die altijd met iets ergers aan moeten komen als er net iets verteld is, van: "Ik heb het slechter dus jij hebt geen recht van spreken."


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    dance4ever schreef:
    (...)
    En ik ben het helemaal met je eens. Zo'n gozer uit mn klas denkt altijd dat hij me maar moet verbeteren ofzo.

    Ja haha, dat ken ik. Een kind op school noemt me altijd lelijk, en toen ik antwoordde met: "wacht, ben je vandaag je make-up vergeten? Je ziet er nog vreemder uit dan anders." keek hij me echt met zo'n "thefaaaaack" gezicht aan, maar sindsdien zegt ie het niet meer 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Burlington schreef:


    Pass the damn ham, please.