• Sorry dat ik dit zeg, maar het moet er toch even uit. Ik erger me de laatste tijd nogal dood aan sommige mensen die zó verschrikkelijk betweterig doen en net doen alsof ze al tachtig jaar op deze wereld rondlopen. Kom op, we zijn nog jong! Ik ben zelf ook niet perfect, maar dit viel me gewoon op. En de mensen die bij anderen de fouten verbeteren, maken meestal zelf ook dezelfde fouten. :/

    Dus kunnen we een beetje aardiger tegen onze medemens doen? Merci beaucoup.

    Nou, zijn er nog meer ergernissen die mensen willen opbiechten? Doe het hier en lucht je hart. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik irriteer me aan mensen die depri doen. Sorry hoor, daar kan ik echt niet tegen :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Mensen die alleen maar aan zichzelf denken, en denken dat elke keer dat hen iets niet goeds overkomt, de wereld vergaat, maar als er jou iets niet goeds overkomt, maakt dat echt niks uit.
    Daar kan ik me zo aan ergeren...


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Zelf verbeter ik altijd mensen op grammaticaal gebied, en ik merk dat ik er zelf ook echt niet tegen kan en dat andere mensen dit dodelijk vervelend vinden.
    So I'm working on my 'problem'. (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik erger me dus enorm dood aan van die 13-jarigen die al met een kilo make-up op hun gezicht rondlopen, roken, met hun iPhones lopen op te scheppen, waarschijnlijk hun maagdelijkheid allang verloren hebben, en zitten te zeiken tegen mensen die 3-4 jaar ouder als hun zijn.

    Ik zeg niet dat ALLE 13-jarigen zo zijn, maar tegenwoordig kom je vanalles tegen..

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:44 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik erger me aan pesters... Ik kan er gewoon niet tegen als iemand helemaal wordt afgeblaft al heb ik vaak de guts niet om er iets van te zeggen. Of mensen die altijd alles zeggen, terwijl ze misschien ook eens één keertje hun mond kunnen houden... En ik erger me aan mensen als ze zich ergens mee gaan bemoeien, terwijl ze er helemaal niks mee te maken hebben...
    Maar je hebt helemaal gelijk ;].


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik erger me aan onbegrip, betweters en van die populaire mensjes die altijd alles beter weten en overal een weerwoord op hebben.


    26 - 02 - '16