• Sorry dat ik dit zeg, maar het moet er toch even uit. Ik erger me de laatste tijd nogal dood aan sommige mensen die zó verschrikkelijk betweterig doen en net doen alsof ze al tachtig jaar op deze wereld rondlopen. Kom op, we zijn nog jong! Ik ben zelf ook niet perfect, maar dit viel me gewoon op. En de mensen die bij anderen de fouten verbeteren, maken meestal zelf ook dezelfde fouten. :/

    Dus kunnen we een beetje aardiger tegen onze medemens doen? Merci beaucoup.

    Nou, zijn er nog meer ergernissen die mensen willen opbiechten? Doe het hier en lucht je hart. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Burlington schreef:


    Ex astris, sciencia

    Eledhel schreef:
    Alle 'I don't give a fuck" reacties. Daar kan ik zo chagrijnig van worden :'D

    Dit.

    Maar waar ik me nog meer aan erger dan aan mensen die alle foutjes gaan zitten verbeteren, is mensen die om de haverklap dezelfde domme fout maken. Dus ja, het is nogal dubbel :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als ik iets aan het zeggen ben en die persoon luisterd ineens naar iemand anders!
    Dat heb ik bij IE-DE-REEN en AL-TIJD! En omdat ik dat zelf haat, doe ik dat nooit. Dan luister ik die gewoon uit en moet die andere maar wachten. Is dat nu zo moeilijk om eventjes te luisteren? --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Burlington schreef:



    Maar je hebt wel gelijk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wordt er nu weer met mij gesold? (cat)
    Weer zo'n vorm van betweters. Bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    WALD0RF, je hebt gelijk.


    The universal language of art.

    Btw, en een kind dat op Twitter "toughgetter" ipv "together" zei. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Alle 'I don't give a fuck" reacties. Daar kan ik zo chagrijnig van worden :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Escritura schreef:
    Sorry. :Y)
    I'm a aware that I do this sometimes...


    Dit ja (:
    Sorry voor mijn chagerijnig-heid. Neem het niet persoonlijk...


    Not all those who wander are lost.

    Haha, als ik hier al mijn ergenissen ga neerzetten ben ik over drie uur nog niet klaar :Y) Maar je hebt wel gelijk ja.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Eledhel schreef:
    Btw, en een kind dat op Twitter "toughgetter" ipv "together" zei. :'D

    Fail :')
    Maarja, ik zit op tweetalig en dan is er nog iemand in de klas die niet weet wat 'pretty' betekend en hij schreef 'hairy' als 'harry' x]


    You've cat to be kitten me right meow.

    Van die mensen die gewoon geen engels kunnen en het toch schrijven/spreken, of van die mensen die altijd hun gelijk willen halen of een te uitgesproken mening hebben.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PR0MISE schreef:
    Haha, als ik hier al mijn ergenissen ga neerzetten ben ik over drie uur nog niet klaar :Y) Maar je hebt wel gelijk ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Genius schreef:
    Nee dat kan ik niet (cat)


    comfort in c h a o s

    Het irriteert mij dat ik nooit eens vrolijk en gelukkig kan zijn.


    26 - 02 - '16