• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Gancanagh | Arion O'Leary
    - Smugness | Dean James Sadler
    - JaiRy | Elizabeth Josey Willows
    - Burlington | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Burlington | Destiny Hope, Elf
    - IHEARTZAYNx | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - Alohomera | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Gancanagh | Story, Waternimf
    - Bailas | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - IHEARTZAYNx | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf

    Meedoen? Vul in:

    Mens of wezen (bij wezen ook welk soort):
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik denk dat ik vanavond het topic maak.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yaaay 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Let me join (:

    Mens of wezen: Mens
    Naam: Valeria Giverny Jae
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Valeria is zo'n meisje waar weinig mensen iets van afweten. Haar ouders hebben haar altijd geleerd dat school belangrijker is dan je sociale leven, en dus houdt ze zich daar veel meer mee bezig. Buiten de schooldeuren heeft ze geen vrienden, simpelweg omdat haar ouders haar nooit iemand mee naar huis zouden laten nemen. Hierdoor is het nogal een stil meisje, die zelden lacht. Het liefs is ze op haar kamer; waar niemand haar kan zien. Alleen met haar boeken.
    Valeria's ogen zijn lichtbruin, en wanneer ze in het zonlicht staat kan je het moeilijk een andere benoeming geven dan goud.
    Uiterlijk:



    Mens of wezen: Nimf, voorstander van het Niets
    Naam: Shantay Reine Tyssem
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Na één blik op Shantay's donkergroene ogen weet je dat er iets niet klopt aan haar. Maar het zijn enkel de vrouwen die hier ook iets mee doen. De mannen negeren het, vinden het juist een reden om zich tot haar te keren. Shantay weet precies hoe ze onschuldig genoeg over moet komen, maar kan erg intimiderend zijn als het haar goed uitkomt. Het Niets is het enige waar ze zich door laat leiden, iemand die niet naar haar luistert, kan een moeilijk leven krijgen.
    Ze heeft een scherpe tong, maar als het moet is ze ook niet vies van een mep hier en daar. Ze is speciaal geboren als dienaar van het Niets, en dat weet ze. Ze acht haar leven geen waarde toe, en doet daarom alles om het Niets te laten overwinnen. Alles om de levens van anderen net zo minderwaardig te laten worden als die van haar.
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:09 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je rollen staan erbij ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bedankt (:

    Echt een geweldig idee trouwens!


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dank je =D

    Vanavond maak ik het eerste topic aan ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dan moet ik er later bijspringen ben ik bang, heb vanavond een verjaardag van vriendinnen.
    Hopen dat dat dan nog wel een beetje gaat, dat ik niet alles kwijt ben ;3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    *wierp net een blik op je profiel*
    Aha, door jou kon ik Erato niet als username kiezen ='D


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gezien ik niet van plan ben drieregelposts toe te laten, zal het wel zo'n vaart niet lopen. Ik zal het in de gaten houden ^^.

    Guilty (bloos)
    Great minds think alike? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha, oke :3 En anders bespring ik wel gewoon iemand, dat moet werken.

    I guess so (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    En ik heb ook een mens en een (water)nimf dus ik doe sowieso mijn best je erbij te betrekken ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, ik had ze gezien. Nimf is leuk bedacht, dat kleintje :3
    En je mensje is kinda hot (nerd)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:29 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Haha vond ik zelf ook over mijn mensje (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [url=]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=126279]TOPIC 1[/url]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb al geantwoord :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.