• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Gancanagh | Arion O'Leary
    - Smugness | Dean James Sadler
    - JaiRy | Elizabeth Josey Willows
    - Burlington | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Burlington | Destiny Hope, Elf
    - IHEARTZAYNx | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - Alohomera | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Gancanagh | Story, Waternimf
    - Bailas | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - IHEARTZAYNx | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf

    Meedoen? Vul in:

    Mens of wezen (bij wezen ook welk soort):
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Phaha nee dat lijkt me sterk gezien mijn personage alleen door het boek in Fantasia komt en jouw personage er al zijn hele leven woont. En dan zou het pas verwarrend zijn. Misschien zetten we er in het begin best bij Mens/Griffioen :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    XDD, ja inderdaad XD


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    HurtedHeart schreef:
    Ik wil nog een wezen maken maar ik weet niet wat voor iemand suggestisch?


    Cyclop XD
    Eenhoorn.
    Vampier.
    Draak.
    Eh,
    Kruising tussen een mens en bok.
    Ofzow XD


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mens of wezen: Mens
    Naam: Arion O'Leary
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Arion is een vrij rustige en serieuze jongen. Als hij in compagnie is die hij kent waar hij zich echt goed bij voelt, dan durft hij wel eens het feestbeest uithangen. Dit zijn echter meestal maar een paar uurtjes en dan is hij weer gewoon zijn rustige zelf. Arion is iemand die vaal conflicten uit de weg gaat, hij houdt liever zijn mond dan ruzie te maken, maar als het hem echt zat is dan giet hij alles eruit. Hij heeft het vaak moeilijk zijn ware gevoelens te laten zien, daar is hij wel constant in en hierdoor komt hij vaak ook wat emotieloos over. Hij durft niet dromen uit angst voor de realiteit.
    Eigenlijk kun je best zeggen dat hij een vrij tegenstrijdig persoon is.
    Uiterlijk:


    Klik & klik
    Extra: Hij heeft een langeafstandsrelatie met zijn vriendin Allie die in Londen woont terwijl hij afkomstig is uit Ierland. Zij heeft hem het boek opgestuurd omdat ze vind dat hij meer zijn fantasie moet gebruiken.

    [Heb ik toch nog een leuke naam gevonden :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Omygaaaawd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WAUWIE ! <33


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nog geen enkele mens? ô.o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Only Arion :'(


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Wezen: Kind van de lucht [Wat het inhoud, daar kom je wel achter :3]
    Voorstander/Tegenstander van het niets: Niemand weet het doordat ze nooit iets zegt, maar aangezien ze het meest wordt gezien met tegenstanders wordt ze als tegenstander beschouwd.
    Naam: Mindra Redknapp
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Mindra praat niet veel -eigenlijk nooit- en niemand heeft haar stem ooit gehoord. Iedereen denkt dat ze niet kan praten. Toch kent Mindra veel liedjes die ze altijd in haar hoofd zingt. Ze is een denker en weet bijna alles. Ze is zeer rustig en geduldig.
    Uiterlijk:


    Extra: Ze heeft dus nog nooit van haar leven gepraat, maar het hoeft niet te betekenen dat het nooit zal gebeuren ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 21:08 ]


    Cookies!

    Je kan gewoon invullen of ze voor- of tegenstander is want de andere personages hoeven dat daarom niet persé te weten. Het is gewoon makkelijk om in te delen.
    Wel leuk gevonden trouwens ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oke ;D
    Wanneer beginnen we eigenlijk?


    Cookies!

    Mens of wezen: Mens
    Naam: Dean James Sadler
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Dean is een vrij rustig iemand die net snel boos wordt. Hij is altijd enorm vrolijk en wil tegen iedereen vriendelijk toen. Soms heeft hij wel eens van die faalmomenten, maar die lacht hij dan gewoon weg.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is biseksueel en meestal zal hij dit gewoon terloops eens vertellen. Het is als hetero en waarom zou hij zich dan speciaal moeten uiten? Verder schrijft hij ook verhalen en is hier goed in.


    Take me to wonderland

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 18:06 ]

    Ik hoop echt dat we snel hiermee beginnen :3
    Ik heb er zin in :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb nog maar twee mensen -_-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.