• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Gancanagh | Arion O'Leary
    - Smugness | Dean James Sadler
    - JaiRy | Elizabeth Josey Willows
    - Burlington | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Burlington | Destiny Hope, Elf
    - IHEARTZAYNx | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - Alohomera | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Gancanagh | Story, Waternimf
    - Bailas | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - IHEARTZAYNx | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf

    Meedoen? Vul in:

    Mens of wezen (bij wezen ook welk soort):
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Glenn ging nog een mens maken... zei hij :')
    En anders maak ik er straks ook nog eentje :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil best wel een mensje aanmaken, ik ken alleen het hele verhaal van The never ending story niet :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Glenn heeft al een mens gemaakt :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ohh, dan ;P


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dat was tegen Burlington ^^
    Ik ben op zoek naar een goeie samenvatting voor je =D


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ohw, whaha.. Faalt -.-'
    Ik wacht ondertussen je samenvatting af (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Klik


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vanaf waar hij het Auryn draagt begint de tweede film en die heeft eigenlijk niks meer met het rpg te maken


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oke, ik heb het hele stuk gelezen. Hopelijk is het genoeg info om goed mee te kunnen schrijven..
    Zal eens een mensje aanmaken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mens of wezen: Mens
    Naam: Elizabeth Josey Willows
    Leeftijd: 18 jaar
    Innerlijk: Elizabeth, of liever gezegd Eliza, is een vrolijke, eerlijke jonge vrouw. Ze houdt van uitgaan en shoppen met haar vriendinnen maar het allerliefste zit ze thuis, in het hoekje van haar brede vensterbank met een spannend en mooi boek op schoot. Dat zijn haar fijnste momenten, het creëren van haar eigen fantasie wereld terwijl haar ogen over de regels heen glijden en de woorden in haar hoofd een beeld beginnen te vormen. In het begin komt ze wel wat terughoudender over en laat ze de dingen op haar afkomen.
    Uiterlijk:


    Extra: -

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 15:19 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Gancanagh schreef:
    Glenn heeft al een mens gemaakt :p



    Ik bedoelde wezen, dus :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, een wezen ging ik ook nog maken. :p Moet ik eerst weten wat voor wezen en wie ik ga nemen als uiterlijk. :p


    Take me to wonderland

    als je mensjes tekort komt kan ik mijn personage in een mens veranderen als je dat liever hebt :). mij maakt het niet echt uit of in nou een wezen of mens ben.

    Ik ga nog effe een mens maken ;3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mens of wezen: Mens
    Naam: Evanna McGailynn
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Evanna is een vrolijk en vriendelijk meisje, dat af en toe eens van zich af kan bijten wanneer iemand een botte opmerking maakt, of gewoon iets zegt waar ze niet mee akkoord is. Ze hecht veel belang aan familie en vrienden, en is vaak overbezorgd. Ze houdt van lezen, en zingen. Soms schrijft ze zelf gedichten of liedjes. Wanneer ze goedgehumeurd is, neuriet of zingt ze meestal de hele tijd. Ze leert graag nieuwe mensen kennen en is niet snel bang.
    Uiterlijk:





    Extra: Evanna is opgegroeid bij haar tante en oom, nadat haar ouders waren omgekomen in een vliegtuig-ongeluk, toen ze terugkwamen van hun 10-jarige huwelijksjubileum-reisje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.