• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Gancanagh | Arion O'Leary
    - Smugness | Dean James Sadler
    - JaiRy | Elizabeth Josey Willows
    - Burlington | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Burlington | Destiny Hope, Elf
    - IHEARTZAYNx | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - Alohomera | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Gancanagh | Story, Waternimf
    - Bailas | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - IHEARTZAYNx | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf

    Meedoen? Vul in:

    Mens of wezen (bij wezen ook welk soort):
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 17:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik maak geen reservering want ik ben niet echt van plan een maximum aantal spelers op te leggen. Je mag dus gewoon een mens aanmaken ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oh, nog iets.
    De wezens mogen zeker en vast een dierlijk uiterlijk hebben.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mens of wezen: Zeemeermin. Voorstander van het Niets
    Naam: Laís Mineiro
    Leeftijd: 20 (ouder kan ze ook niet worden.)
    Innerlijk: Laís is mooi, heel mooi. Ze weet precies hoe ze mensen om de tuin kan leiden met haar schoonheid. Ze doet alles voor macht en aandacht. Laís is snel geïrriteerd en dominant. Je moet doen wat zij zegt.
    Uiterlijk:



    Extra: Zodra Laís’ voeten helemaal onder water staan veranderen haar benen in een vin. Ze kan zich ook veranderen tot mens en zo gewoon over land lopen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 20:32 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goede rol, maar er is geen geld in Fantasia :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha dan zal ik dat weghalen ;)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gancanagh schreef:
    Oh, nog iets.
    De wezens mogen zeker en vast een dierlijk uiterlijk hebben.


    Dan kunnen ze toch niet communiceren met de mensen?

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Uiterlijk. In Fantasia kunnen dieren praten. Kind of like Narnia but different.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ow, oke :D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mens of wezen (bij wezen ook welk soort): Griffioen, voorstander van het niets.
    Naam: Devin.
    Leeftijd: 18.
    Innerlijk: Devin is een sluwe en sterke griffioen. Hij is niet bepaald vriendelijk, maar als hij je iets beloofd, meent hij dat ook echt. Tegen zijn eigen soortgenoten en voorstanders van het niets, kan hij best vriendelijk zijn.
    Uiterlijk:


    Devin heeft het lichaam en de achterpoten van een leeuw. Zijn poten voor poten, vleugels en kop zijn van een adelaar. Ook heeft hij de oren van een paard. Zijn vleugels zijn donker zwart en hij heeft een licht oranje snavel.


    Als mens -Wanneer hij zijn eerste menende kus van een mens heeft gekregen en dus in een mens kan veranderen- heeft hij bruine wild haar met blauwe ogen. Ook is hij licht getint en heeft een lichte stoppelbaard.
    Extra: Devin kan alleen bij een echt, menende kus van een mens, in een mens veranderen. Na de eerst menende kus van een mens, kan hij wisselen van mens naar Griffioen en andersom. Hij kan daarna dus zelf bepalen wanneer hij een griffioen wilt zijn of een mens.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:43 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Me gusta :9~


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha omg fuck you ik wilde nog een Devlin aanmaken :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Too late :P


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Grmbl nu weet ik geen leuke naam meer voor mijn mensje -_-
    And he was cute!

    Mocht jij er geen bezwaar tegen hebben neem ik gewoon Devlin, maar ik heb schrik dat het verwarrend gaat zijn in het begin.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tja, mij boeit het niet hoowr. XD
    Miss kunnen ze halfbroer zijn?
    Ofzow..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik wil nog een wezen maken maar ik weet niet wat voor iemand suggestisch?


    I'm finally back, Finally after a Year break