• Klik hier voor het rollentopic.

    Het verhaal:

    Wij leven in een wereld vol haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Geld is het enige wat je overeind kunt houden in de stad, genaamd: LeroCity. In het hele gebied heerst er armoede. Iedereen moet vechten voor zijn geld. Je bent alles of niets. Hoe ver ga jij om je geld te verdienen? Hoe ver ga jij om aan de top te komen; om de macht te hebben?
    In deze stad heerst in het oosten van LeroCity vooral prositutie. Armoede staat daar voorop, wegen zijn slecht aangelegd etc.. In het westen heersen de bendes; de gangsters en de drugsdealers. Daar ziet het er iets beter uit, maar geld is er niet voldoende. In het noorden ben je veel beter af.. Maar om daar te komen moet je een hele reis af leggen, en de kans dat je daar aan komt zonder lastig gevallen te worden is heel klein. Je moet vechten om jezelf te redden in deze stad. Wat ga je doen om te overleven?


    Extra informatie: Er zijn twee bendes in het westen. 'The No Merci clan' en de 'The Angels of death' clan. Het zijn al jaren rivalen van elkaar. Er zit een duidelijke scheidingslijn tussen de twee groepen. Als je daar overheen gaat, heerst er oorlog dat er bloederig aan toe kan gaan.. Beide bendes hebben genoeg wapens om in opstand te komen..

    In het noorden kun je niet zomaar komen. Het gebied is voor de rijke mensen, en daar ben je veel beter af.. Tijdens je reis kun je geronseld worden door de pooiers van de hoeren, of je kunt meegenomen worden door de bende leden. Het is helemaal aan jou hoe je gaat overleven..

    In het zuiden is het een gebied waarbij alles een beetje gemixt is. Er wonen normale mensen. Niet rijk en niet arm, en de wegen zijn goed aangelegd.

    In beide bendes mogen 20 leden, dus rollen genoeg..
    The No Merci Clan bende wonen samen in een oud, vervallen huis. Dit geld ook voor The Angels of Death... Bij de prostituees mogen er oneindig mensen bij. Ook mag je een pooier zijn als rol. Het is ook mogelijk om een rol te hebben in het Noorden, maar daar mogen maar maximaal 5 mensen een rol van hebben. Een drugsdealer mag je ook zijn.

    Regels:

    - Je moet sowieso een paar regels neerzetten als je reageert op de ander.. Dus niet `......´ zei Piet tegen Klaas, en dan klaar. Nee, je moet wel minstens een paar regels schrijven.
    - Als je elkaar vermoord, moet de ander het daar ook mee eens zijn. Overleg sowieso als je iets met de ander van plan bent. Dat is wel zo netjes.
    - Het maakt niet uit in welke vorm je schrijft, maar houd het wel overzichtelijk en netjes.
    - Als je een rol maakt, moet je rol minimaal 16 jaar zijn.
    - Sex teksten zijn toegestaan, maar niet té heftig.
    - Je mag meerdere rollen maken. Maximaal 6.
    - Iedereen die vrijwel meteen meedoet kent elkaar al. De rest die erbij komt als de RPG al gestart is, moet elkaar leren kennen.


    Bendeleden The No Merci [ Maximaal 20 leden ]:

    - Chanel Alexis Avery by xZaynatic
    - Madison Quin Prime by HurtedHeart
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic
    - Elizabeth Claire Winslet by Enervatio
    - Christiano Edmondo Orfeo by Aztech

    Bendeleden The Angels Of Death [ Maximaal 20 leden ]:

    - Hailey May by Aztech
    - Jason Quinten Happle by HurtedHeart


    Prostituees & Pooiers [Oneindig]:
    - Tyler Jay Rodriqez by xZaynatic [Tyler is ook actief als pooier]
    - Lailah Ann Rizah by Aztech
    - Candy Johnstonn by xZaynatic
    - Elisia Ann Winnsorm by x Desire



    Drugsdealers [Oneindig]:

    - Dean Rowan Robsen by LordSarita


    Noorderlingen/Zuiderlingen [ Maximaal 10 leden]:

    - Fay Valentina Rush by HurtedHeart
    - Melody Pels (tijdelijke noorderling) by LordSarita
    - Isa Jessica Dumor (tijdelijke zuiderling) by HurtedHeart
    Ivana Alia Devoné by LadyPrecious
    - Destiny Moon Gribé by HurtedHeart




    En ik zou zeggen: Veel RPG plezier!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 18:55 ]

    [Jason heeften mooi alle sporen uitgewist ha! XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ik pakte twee glazen en een fles cola. Ik zette de glazen neer en maakte de fles cola op. Ik schonk de glazen recht voor haar neus in zodat ze zeker wist dat er niks in zat. 'Kies maar een glas,' zei ik terwijl ik de cola fles naast me neer zette. Ik ging haar vertrouwen winnen, want volgens mij was bij haar het vertrouwen ver weg bij de mensen en zonder vertrouwen kom je niet verder in het leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    "Nee, blijf gewoon" zei ik tegen Melody. Toen keek ik naar Chanel, en schrok. Haar ogen spoten vuur, en ik weet al te goed wat dat betekent. En ja hoor, even later viel ze aan.

    Chanel

    Ik gromde, probeerde ze te zeggen dat ik een hoer was? Het boeide me niet, ze ging eraan. Even later sprong ik op haar, en begon te slaan op haar gezicht. Ik stond net met een mes boven haar, toen ik van haar af werd gehaald. Door Tyler.


    El Diablo.

    Melody Pels
    'Nee, blijf gewoon.' Ik wilde zeggen dat ik niemand tot last wilde zijn maar voordat ik mijn mond open kon doen was ik al tegen de grond aangetackeld door het meisje. Ze begon in mijn gezicht te slaan. Ze pakte mes en hield die gevaarlijk boven me totdat ze opeens van me af getrokken werd. Ik keek verbaasd op en zag dat Tyler haar vast hield. Bang schuifelde ik wat verder. Wat was dit een kut dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Isa
    Hij schonk de glazen voor mijn neus in. Ik mocht kiezen en ik grinnikte. Ik koos de rechter en dronk ervan. Ik rook en proefde niets dus het zat wel goed. Hij leek een beetje op Dylan. Hetzelfde woeste haar de blauwe trouwe ogen en ongeveer dezelfde bouw. Zonder dat ik het door had gleed er een traan uit mijn oog.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dean
    Ik keek haar geschrokken aan toen ze begon te huilen. Ik stond op van mijn stoel en ging op mijn hurken voor haar op de grond zitten.
    'Het gaat niet zo goed met je he?' vroeg ik. Je kon een lichte toon bezorgde ondertoon in mijn stem horen. Iemand had dit meisje zo erg van binnen gebroken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tyler

    Ik hield Chanel stevig vast, en draaide haar om zodat ze me aankeek. Ik keek haar aan, "Chanel, rustig" zei ik. "ze heeft mijn fucking rokje aan! Die hoer heeft mijn rokje aan!" schreeuwde ze, het was duidelijk dat ze drank ophad. Ik zag dat ze opeens tranen in haar ogen kreeg, "Je neemt gewoon een ander, je houdt niet meer van me!" zei ze. Ik zucht, "natuurlijk hou ik nog van je" zei ik. "Bewijs het" zei ze wantrouwig. Ik rolde mijn ogen, en gaf haar toen een kus.


    El Diablo.

    Isa
    'Het gaat niet zo goed met je he?' vroeg hij plots bezorgt hij hurkte bij me neer. Ik schudde mijn hoofd. 'nee.' zei ik zacht. 'mijn vriendje is vanacht doodgeschoten. Ik heb zelf iemand die Chanel heet bekrast op haar gezicht. Tyler heeft Mercedes bijna vermoord.' zeg ik tot mijn stem brak. Ik storte in elkaar voor iemand super slim weer...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Melody Pels
    Ik keek naar het meisje. Dat was dus Tyler's vriendin. Ik voelde me trillen. Ik was totaal niet op mijn gemak. Voorzichtig stond ik op en wachtte ik totdat het meisje en Tyler klaar waren met zoenen. 'Misschien is het beter als ik wel weg ga,' zei ik zacht. Alles was beter dan hier blijven. Ik wilde al richting de deur lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dean
    Het meisje noemde een ratel van namen op die mij bijna niet zegde. Maar zo ver ik begreep moest ze op passen voor ene Chanel en Tyler. 'Huil maar,' zei ik zacht. 'Dat mag je zonder schaamte doen als je dat allemaal in een dag mee gemaakt hebt.' Ik keek haar even aan. 'Als je wilt mag je hier tijdelijk onder duiken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Chanel

    'Misschien is het beter als ik wel weg ga,' zei ze zacht toen we klaar waren met zoenen. "Dan wil ik wel mijn rokje terug" zeg ik bitchy. "Schatje, ga maar even" zei Tyler. En met tegenzin liep ik naar de keuken voor een vodka.


    El Diablo.

    Tyler

    "Blijf gewoon, ze is gewoon wat dronken, dan doet ze zo" zeg ik tegen Melody. Ik hoopte echt dat ze bleef, buiten is het rond deze tijd echt gevaarlijk!


    El Diablo.

    [Ik ben zo alleen, de ambulancecentrale arriveert zo, enne, iemand die mij wilt meenemen? Het liefste Dean xD?]

    Christiano Edmondo Orfeo

    Vol verlangen keek ze me aan. Ze wilde meer, ik wist het. Als je zo high was dat je niet eens een bed van een bank kon onderscheiden, was dat ook niet zo raar.. Mijn handen gleden via haar schouders af naar haar volmaakte borsten. Ik streelde ze, en ik voelde dat haar tepels hard waren. `Wind ik je op, schatje?´ vroeg ik uitdagend.

    Isa
    'Huil maar,' zei hij zacht. 'Dat mag je zonder schaamte doen als je dat allemaal in een dag mee gemaakt hebt.' Hij keek me even aan. 'Als je wilt mag je hier tijdelijk onder duiken.' zei hij behulpzaam. Ik glimlachte waterachtig. 'Hoe kan ik je noemen.' Vroeg ik zacht. Ik was gebroken en dat had Tyler gedaan. Mercedes was veilig op een veilige plek chef was niet goed om nu samen te zijn. Er kon zoveel gebeuren met ons als we samen waren. 'En ja graag ik zou graag willen onderduiken tot ik beetje weggezakt ben bij Tyler en Chanel.' Zeg ik glimlachenter. Ik wou eerst vragen wat ik terug kon doen, maar straks ging hij iets verkeerds vragen.


    I'm finally back, Finally after a Year break