• Ik ging vandaag op school naar de wc, ik liep de meisjes wc binnen, dacht ik... Ik zag sirieus gwn zon meisjespoppetje op die deur. Toen ik er binnen kwam zag ik al zon pispot erin staan, ik d8 huh?!
    Maar oke, ik ging dus naar de wc en toen ik eenmaal in dat hokje zat dacht ik, KUT volgens mij is dit niet het meisjeswc want ik hoorde 2 jongens binnen komen lopen. Maar ik wist het niet zeker..
    Dus ik w8e tot hun weg waren en liep snel naar buiten, toen ik me omdraaide was het dus wel het jongenstoilet, toen dacht ik echt FUUUUUU
    Gelukkig heeft niemand me gezien, maar het is wel mega awkward xD
    Iemand ook al zoiets meegemaakt? xD


    Where words fail, music speaks

    Ik ga wel eens met opzet naar het jongenstoilet, omdat je daar veel minder lang hoeft te wachten. Zo erg is het niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Al heb ik het gevoel dat ik me om de minuut belachelijk maak, zoiets heb ik nog nooit gehad nee.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Hahaha xD Weird, maar het kan gebeuren. Ik ben een keer express de jongens wc in gegaan xD Al die jongens zo naar me kijken en vragen wat ik hier deed, maar de meisjes wc stond zo vol, dat ik maar bij de jongens ging :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Op school weet ik echt precies welke wc's voor de meisjes zijn en welke niet. Wil dat echt neeeeeever nooit mee maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Owh, heb ik ook eens gehad. Alleen was ik zo dom om buiten het hokje te komen om te kijken wat die jongens in het 'meisjestoilet' deden. Dus ja, Hello New Reputation! ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dumbledore schreef:
    Op school weet ik echt precies welke wc's voor de meisjes zijn en welke niet. Wil dat echt neeeeeever nooit mee maken. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Beckett schreef:
    Al heb ik het gevoel dat ik me om de minuut belachelijk maak, zoiets heb ik nog nooit gehad nee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben ook al zo'n belachelijk geval. Ik loop zó de jongenskleedkamer in waar een van die gasten in zijn niksie stond. Zesdejaars VWO...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Beckett schreef:
    Al heb ik het gevoel dat ik me om de minuut belachelijk maak, zoiets heb ik nog nooit gehad nee.


    comfort in c h a o s

    Taize schreef:
    Ik ga wel eens met opzet naar het jongenstoilet, omdat je daar veel minder lang hoeft te wachten. Zo erg is het niet.


    Hahahahaha, ik ook. Soms ga ik ook mijn haar doen bij de jongens, omdat er niemand voor de spiegel staat.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Taize schreef:
    Ik ga wel eens met opzet naar het jongenstoilet, omdat je daar veel minder lang hoeft te wachten. Zo erg is het niet.

    Haha, dat doe ik meestal bij de bios ook, want als het bij de meisjes vol zit en er staan allemaal van die kutjes, heb ik geen zin om te wachten.
    Als een gast mij dan ziet, kijken ze me vaak raar aan, maar ik haal gewoon mijn schouders op. Boeiend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shallowx schreef:
    (...)
    Haha, dat doe ik meestal bij de bios ook, want als het bij de meisjes vol zit en er staan allemaal van die kutjes, heb ik geen zin om te wachten.
    Als een gast mij dan ziet, kijken ze me vaak raar aan, maar ik haal gewoon mijn schouders op. Boeiend.


    Wij hebben bijna alleen maar huppelkutjes...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dumbledore schreef:
    Op school weet ik echt precies welke wc's voor de meisjes zijn en welke niet. Wil dat echt neeeeeever nooit mee maken. (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Dat had ik laatst toen ik naar de film ging, ik wist ook echt 100% zeker dat ik op het meisjestoilet zat, maar toen ik buiten kwam stond er opeens een of andere kerel voor me. We staarden elkaar een paar seconden aan en toen schoten we allebei in de lach, hij zei dat hij het aan niemand zou doorvertellen :p.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Altijd als we op vakantie gaan, is het op de wc's van de tankstations heel druk bij de vrouwen. Ik ga dan altijd bij de mannen, het boeit me nooit iets eigenlijk.


    Take risks and conquer your fears.