• Vorige week kwam er een nieuwe leerling aan in onze school. Een echt barbiepop als je 't mij vraagt, ze past totaal niet bij onze school. Ze komt elke dag naar school met van die naaldhakken, knalrooie lippenstift en oogschaduw tot haar wenkbrauwen. Ze heeft zelfs een apart tasje mee waar ze al haar make-up in doet. Het ergste is nog dat ze tegen iedereen buiten onze school gaat vertellen dat ELKE jongen aan haar voeten ligt, niet dus. Maar vandaag, kwam ze opeens binnen gehinkeld op krukken, en guess what? Ze had gewoon naaldhakken aan. Naaldhakken en krukken, WAAR ZIT DIE LOGICA?!
    Maar dus, het duurde niet lang of ze 'struikelde' en had ze haar zere voet omgeklonken, waardoor ze naar binnen moest gedragen worden door een van haar vriendinnen.. Ik heb lang niet meer zo hard gelachen.
    Hebben jullie ook zoiets rondlopen bij jullie op school? (:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nou bedank hoor
    jij hebt ook je vooroordelen klaar liggen Happen:S
    ik zat op het vmbo en daar had ik tot nu toe gaan mensen gezien die zwanger waren maar wel roken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Jaaaaa, er zitten twee van die kutjes in m'n mentorklas. Ze zijn ook niet bepaald de slimsten, hahah. Ik lach me rot om hen. Eén van hen wist niet eens wat het woord "bagage" betekende, en ze dacht dat Job Cohen al vijftig jaar dood was. O;


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ja, wij hebben ook zo'n meisje op school, shirts met zo'n lage hals dat d'r boobs er bijna uitvallen, legging zonder iets erover, van die sletterige hakken en een makeup laag van hier tot Tokyo.
    En ja ik oordeel ja, en het interesseert me echt niet, altijd maar dat gezeur van: 'Je weet niet hoe hij/zij is.' Je kan heel vaak aan het uiterlijk al zien hoe iemand is/zich gedraagd.
    En dat ze onzeker zijn, kan. Maar daar moet je ook niet alles aan ophangen. Ik heb zat vriendinnen die onzeker zijn en die zien er ook niet uit alsof ze met de eerste de beste vent die ze tegenkomen het bed in duiken hoor :')
    -ditmoesterevenuit.


    Alis volat propriis.

    ilovestalik schreef:
    Nee, wel gewoon meiden met hakken. Maar zo'n type niet nee. Haha. (:


    Firm believer of all that is magic

    Bij ons zitten een paar van die meiden met een oranje/bruin gezicht van de zelfbruiner en zo'n enorme laag foudation dat als je er in prikt ze een putje in hun gezicht krijgen c: Die lopen serieus op heipalen... de hele dag o.O en ik houd het nieteens een uurtje vol op die dingen c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Met hakken is niks mis, die draag ik zelf ook (': Maar als een meisje zich plamuurt dan is dat vaak onzekerheid maar toch, zoals Trilogy zegt, ik heb genoeg vriendinnen die onzeker zijn en er niet zo uit zien. En ook nog op de reactie van Happen, je moet niet denken dat de havo en vwo wel schatjes zijn. Ik zit zelf op vwo en ook daar rookt de helft en dat soort dingen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Happen schreef:
    Op vmbo bivakkeren alle zwangere, rokende sluts. (krul)


    Wat is er in godsnaam zo erg aan het vmbo? :')
    Sinds ik vmbo ben gaan doen en naar het mbo ben gegaan, heb ik veel meer plezier op school. En sorry, maar ik ben nog geen tienermoeders tegengekomen op school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genoeg. Om de vijf minuten loopt er eentje langs. (cool)


    Full of envy behind that anonymous mask

    ilovestalik schreef:
    Nee, wel gewoon meiden met hakken. Maar zo'n type niet nee. Haha. (:


    Hope goes lost but never dies.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)*procentueel gezien de meeste

    Dit.

    & Jij zeikt haar al af vanaf het begin, alleen al omdat ze op hakken loopt. Daar erger ik me ook een beetje aan. Laat die chick lekker op hakken lopen, als zij dat wil.
    Dat ze hakken aandoet terwijl ze op krukken loopt is dan wel weer achterlijk, ja. Maar als jij haar al vanaf het begin al zo veroordeeld, snap ik wel dat de rest hier zo reageert :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Happen schreef:
    Op vmbo bivakkeren alle zwangere, rokende sluts. (krul)

    Haha idd


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    ilovestalik schreef:
    Nee, wel gewoon meiden met hakken. Maar zo'n type niet nee. Haha. (:


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ach. Gelukkig niet zo erg in mijn school. Er zijn er wel enkele, maar nog niet met naaldhakken.
    Ja, wij zijn ook ASO-school en ik ben blij met mijn school, niet te veel 'sletten', er wordt niet gerookt op de speelplaats, toiletten, ect.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heerlijk hoe schijnheilig mensen kunnen zijn. Altijd maar zeggen dat andere je niet moeten beoordelen op je uiterlijk en je pas kan oordelen als je iemand kent. Maar zelf doen ze het net zo hard.

    Eerlijk, ik vind haar niet zielig, ik vind jou zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Trilogy schreef:
    Ja, wij hebben ook zo'n meisje op school, shirts met zo'n lage hals dat d'r boobs er bijna uitvallen, legging zonder iets erover, van die sletterige hakken en een makeup laag van hier tot Tokyo.
    En ja ik oordeel ja, en het interesseert me echt niet, altijd maar dat gezeur van: 'Je weet niet hoe hij/zij is.' Je kan heel vaak aan het uiterlijk al zien hoe iemand is/zich gedraagd.
    En dat ze onzeker zijn, kan. Maar daar moet je ook niet alles aan ophangen. Ik heb zat vriendinnen die onzeker zijn en die zien er ook niet uit alsof ze met de eerste de beste vent die ze tegenkomen het bed in duiken hoor :')
    -ditmoesterevenuit.


    There's power in the words you whisper.