• Vorige week kwam er een nieuwe leerling aan in onze school. Een echt barbiepop als je 't mij vraagt, ze past totaal niet bij onze school. Ze komt elke dag naar school met van die naaldhakken, knalrooie lippenstift en oogschaduw tot haar wenkbrauwen. Ze heeft zelfs een apart tasje mee waar ze al haar make-up in doet. Het ergste is nog dat ze tegen iedereen buiten onze school gaat vertellen dat ELKE jongen aan haar voeten ligt, niet dus. Maar vandaag, kwam ze opeens binnen gehinkeld op krukken, en guess what? Ze had gewoon naaldhakken aan. Naaldhakken en krukken, WAAR ZIT DIE LOGICA?!
    Maar dus, het duurde niet lang of ze 'struikelde' en had ze haar zere voet omgeklonken, waardoor ze naar binnen moest gedragen worden door een van haar vriendinnen.. Ik heb lang niet meer zo hard gelachen.
    Hebben jullie ook zoiets rondlopen bij jullie op school? (:

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Happen schreef:
    Op vmbo bivakkeren alle zwangere, rokende sluts. (krul)

Lol, hoe bedoel je bevooroordeeld. :'D
    Ik zit op een havo/vwo school waar in de pauzes heel wat mensen staan te roken. Ook van vwo & het zijn niet allemaal lieverdjes (':

OT:
    Ik vraag me sowieso af waarom hakken aan naar school. D: Ik heb wel enkellaarsjes met sleehakken, maar die draag ik soms en als ik thuis ben gaan ze meteen uit. D:

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Pendule schreef:
    Ik lach niet bepaald met mensen met krukken.

Ik zou ook niet lachen als ze geen hakken aanhad.

skinwalker schreef:
    (...)

Ik zou ook niet lachen als ze geen hakken aanhad.
    Misschien had ze geen gewone schoenen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Happen schreef:

Ik zit ook op het vmbo en ik en mijn vriendinnen roken niet, zijn niet zwanger en geen sletten.

"Ignite, my love. Ignite."

Huge fail, yes.
    But still, ze kan onzeker zijn. Misschien doet ze daarom al die dingen.

Pendule schreef:
    (...)Misschien had ze geen gewone schoenen.

Juist ja, daarom dat ze soms eens met gewone schoenen naar school komt.
    Op krukken lopen is sowieso al niet gemakkelijk, maar als je dan ook nog op één been gaat zitten hinken met een hak vraag je gewoon om problemen. Als ze nu lage hakken aanhad kon het er nog mee door, maar neen, zij gaat net van die hoge hakken aandoen. Geen wonder dat ze is omgeklonken. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan. (:

skinwalker schreef:
    (...)

Juist ja, daarom dat ze soms eens met gewone schoenen naar school komt.
    Op krukken lopen is sowieso al niet gemakkelijk, maar als je dan ook nog op één been gaat zitten hinken met een hak vraag je gewoon om problemen. Als ze nu lage hakken aanhad kon het er nog mee door, maar neen, zij gaat net van die hoge hakken aandoen. Geen wonder dat ze is omgeklonken. Eigen schuld dikke bult zeg ik dan. (:
    Oh staat hij er nog op. Hoe kan ik nu weten dat ze soms gewone schoenen aanheeft.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Lachen om andermans pijn is zielig. No matter who the person is, nobody deserves to have pain.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Happen schreef:

That isn't true.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Lekker belangrijk, laat dat meisje lekker haar gang gaan :')

I was an angel living in the garden of evil

REDHEADSROCK schreef:
    Lachen om andermans pijn is zielig. No matter who the person is, nobody deserves to have pain.

Ik lach niet omdat ze pijn heeft, ik lach om het feit dat ze door haar eigen schuld is omgeklonken en dat die vriendin achteraf haar moest dragen.
    En trouwens, ze moest er zelf ook behoorlijk om lachen.

Niet zijn Barbie, maar gewoon meisjes die echt denken dat ze alles zijn en dat heel de school hen leuk vindt en dan doen ze nog eens alsof ze 16 zijn als ze amper 13 zijn -_-, daar wordt ik dus moe van.

*zucht* you still don't know the girl eprsonally, therefor you shouldn't judge ehr and just ignore it. Je doet zelf waarschijnlijk genoeg stomme dingen. come back when you're perfect.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    *zucht* you still don't know the girl eprsonally, therefor you shouldn't judge ehr and just ignore it. Je doet zelf waarschijnlijk genoeg stomme dingen. come back when you're perfect.

Ik ken haar misschien niet, maar ik zelf, en dat is mijn mening, vind het ontzettend stom om hakken aan te doen terwijl je op krukken loopt.
    En dankzij mijn lessen psychologie weet ik ook dat het een volkomen normale reactie is om mensen te beoordelen. Daar is niets mis mee, en raad eens? Iedereen beoordeelt elkaar, ook al wil je het zelf niet, je onderbewustzijn doet het toch. En er is ook niets mis met het feit om stomme dingen te doen, want uit je fouten kan je alleen maar leren. Zij zal dus voorlopig geen hakken meer aandoen. (;
    Maaaaaar, zucht jij maar lekker verder als het jou zo stoort :D.

Happen schreef:
    *procentueel gezien de meeste

Life is hard and then we die