• Eens heersten de draken over deze wereld, ze waren machtig en groots.
    Toch waren er toen al oorlogen tussen goed en kwaad.





    Eigelijk zijn er niet echt regels,
    alleen wel meer schrijven dan één regeltje.
    En meer niet, je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt.
    Maar laat wel de Draken naar elkaar toe gaan oké ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy

    "Dracy luisteren!" Mijn vader staat recht voor me, rook komt uit zijn neusgaten.
    "Waarom moet ik altijd alles voor jou doen!" Schreeuw ik midden in zijn gezicht.
    "Waarom denk je, je bent mijn dochter en je hoord naar mij te luisteren!" Mijn vader stamt een keer op de grond en het trilt helemaal.
    "M-Maar, ik wil niet soals alle andere slechte zijn." zeg ik en maak mezelf breed.
    "Luisteren!" Mijn vader haalt uit en zijn poot komt hard tegen mijn rechter vlank aan, ik voel zijn nagels door mijn huid steken.
    "Jij vuile!" Ik trek terug en ren zo snel mogelijk de grot uit, ik spring een paar keer op om omhoog te aan om te vliegen maar het lukt niet, ook doet mijn zijkant pijn, maar ik ren er gewoon doorheen. Ik kijk achterom en zie de grot al vervagen.
    Ik laat mezelf vallen op de grond..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Skyla

    De wind scheerde langs mijn vleugels en ik maakte me zo klein mogelijk voor een snelle duikvlucht. Ik dook op het meer af en even later voelde ik de verkoeling van het koude water. Ik bleef even onder water toen ik weer omhoog ging en het water uit scheerde. Ik veroorzaakte nogal wat golven en het water spatte hoog op. Ik hield van dit meer in de bergen. Het lag afgelegen en het was er lekker groot met helder water. Ik streek neer op een van de vele eilandjes en dronk wat.

    Daeron

    Ik zat zoals altijd teruggetrokken in mijn grot. Ik verscheurde de gazelle's die ik de vorige nacht nog had gevangen. Ik jaagde alleen als het middernacht is. Niemand ziet me, geen concurrentie en niemand die wist waar ik was dus ook niemand die achter me aan ging om vervolgens te gaan zeiken om hulp. Ja, ik was sterk en als je mijn hulp kreeg, zat je goed, maar ik ben geen hulpje. Het maakte me niet uit wat ze me ervoor in ruil gaven. Toch, een hele enkele keer wil ik wel eens iets doen. Maar dan gaat het ook om eigenbelang. Ik tilde mijn kop omhoog en liet de gazelle door mijn keel glijden.


    Cookies!

    Blindy

    Niet anders dan de andere dagen liep ik weer door het bos opzoek naar de drink plaats, eigenlijk ben je zo goed als verdwaald als je door dit bos zou lopen. Je doolt hier alleen maar weg. Ik liep wat verder wetend dat daar de open plek is en net daar aan gekomen sprijt ik mijn massieve vleugels en met een paar simpele slagen was ik al in de lucht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    Ik hoor water spatten, dus dat betekend dat ik richting het meer ben gerend. Met moeite til ik mijn kop op om te kijken of daar echt iemand is.
    "H-Help!" Breng ik met moeite hard uit.
    "Alsjebliefd!"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Lol tot nu toe is mijn draak de jongste van allemaal ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (xD klopt maar Blindy gedraagt zich soms ook wel kind he :P )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy.

    Ik meende toch echt iets te horen, of was het mijn verbeelding.
    Moeilijk krabbel ik overeind en strompel richting het water, ik kijk in het water naar mijn spiegelbeeld. Een zwarte gloed is over mijn lichaam te zien, hij is erger dan voorheen, vel donkerder, krachtiger...
    Moeilijk laat ik mijn kop naar het water gaan en drink wat slokjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    Gelukkig was het niet bewolkt anders zou het voor mij nog moeilijker zijn om het meer te vinden. Het is voor een blinde staart loze draak moeilijk om de weg te vinden. Gelukkig kon ik het water ruiken


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    -

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Skyla

    Mijn buik zat vol met water en met een tevreden warm gevoel wilde ik me oprollen toen ik iets hoorde.
    'H-help! Alsjeblieft!' Ik schrok op en keek om me heen. Langzaam liep ik naar de oever. Ik was zwaar door het water dat ik allemaal ophad en vliegen zou moeilijk gaan. Ik had eigenlijk niet geplant op een bezoeker dus ik kon niets anders dan op het eiland te blijven en op grote afstand te praten.
    'Riep iemand?' Vroeg ik.


    Cookies!

    (Lol Blindy vliegt dracy beter opletten xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dracy

    "Roep iemand?" Vroeg een stem, dus toch.
    "H-Hier!" Breng ik zo hard mogelijk uit.
    Nogsteeds lukt het niet me te bewegen.
    Ik kreun an de pijn in mijn reachter vlank, ik kij kernaar en zie bloed eruit komen.

    [Zo dan maar xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blindy

    Ik vlieg een rondje over het meer, met behulp van aura's kan ik zien dat er draken zijn dus maak ik rechts omkeert naar de hoek waar ik vandaan kwam, maar ik had geen zin om nog meer manen te wachten op water dus klapte ik mijn vleugels in en liet ik me vallen. Ik dook recht het water in jak wat haat ik dat natte gevoel tussen mijn vacht.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (abo)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Blindy

    Onderwater had ik geen gevoel voor richting dus ik kon alleen maar voelen waar ik was met behulp van de aura's van de vissen. Ik klapte mijn vleugels zo goed mogelijk tegen mijn lichaam en raakte al snel de blubberige grond.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira