• Ik vond dit liedje van Mulan vroeger echt heel mooi & nu beluisterde ik het nog eens en ik moet toegeven dat ik het nog steeds leuk vind :'D Maar dat komt waarschijnlijk omdat Mulan mijn favoriete Disney-film is (:
    Maar, wat is jullie lievelingsliedje van Disney & welke tekenfilm van Disney vinden jullie helemaal geweldig? (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2010 - 17:37 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind àlle oude disneyfilms geweldig. Al is Frank en Frey wel de mooiste :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat liedje vond ik ook geweldig en nu nog <333
    Ik vind die liedjes van The Lion King 1 en The Lion King 2 ook zo mooi vooral die van We Are One van The Lion King 2 (:


    dream, dare, fly!

    ik vidn hem echt mooi


    "Ignite, my love. Ignite."

    In The Lion King zat een liedje wat ik vroeger wel eens luisterde op een cd, maar ik weet niet meer hoe die heette haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken I'll make a man out of you (Mulan II) en Part of your world (The little Mermaid) zo ongeveer van buiten in het Nederlands. Lesson number one (Mulan II), like other girls (Mulan II), to Aslans camp (Achtergrond muziek van Narnia) en Once Upon a December (Anastacia al is niet niet van Disney :3) op mijn PC staan. :3


    Let the Night embrace you

    Ik vind Disneyfilms en muziek geweldig! Maar dan wel de 'oude' tekenfilms. Niet die nieuwe HSM meuk.

    Mijn favo film is de Lion King. Favo Liedje: Colors of the Wind (Pocahontas) en filmmuziek My Land (Hans Zimmer, Lion King 2)

    Alle liedjes van Pocahontas, Jungle Book en Lion King <3


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Dat is een van mijn lievelingsliedjes van Disney ook. :9~
    En Kleuren van de wind van Pocahontas ook. En nog wel, ik kan niet kiezen eigenlijk. :'D

    ja ik ook die van mulan :D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    oh,,da liedje vond k ook altij geweldig.
    en de film ook =)
    en,jah,,verder vind k in t algemeen tekenfilms leuk =)
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sowieso leuker in het engels :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oeh.
    Like I rock, hah, I must be hard, ha ha.
    Like an oak, I must stand firm :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik vindt dit nummer ook gaaf maar dan cooler in het engels of het vlaams xD ik vindt eigenlijk best wel veel nummers van disney leuk xD ze zijn zo schattig en zo xD


    Miracle!!

    Lion king en pocahontas , ik vond het fascinerend hoe de band met de natuur werd weergegeven :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mijn lievelings Disney-films waren de Leeuwenkoning en de Aristokatten. (:
    Vooral kon ik geen genoeg krijgen van de volgende liedjes :
    De leeuwenkoning - Wacht maar af tot dat ik koning ben.
    De leeuwenkoning - Hakuna Matata.
    De aristokatten - Kattenpoot voor kattenpoot voor kattenpoot.
    De aristokatten - Thomas O'Malley
    & natuurlijk De aristokatten - Je kunt wat leren van een kat.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon