• WAAR SPREKEN WE AF? Gent St.-Pieters, spoor 4

    WANNEER? 23 februari


    OM HOE LAAT? 14 uur

    WAT GAAN WE DOEN? Ik wacht op voorstellen. :Y)
    voorstellen:
    - koekjes-eet-wedstrijd YEAAAHH
    - Facebook nadoen

    WIE KOMT ER?
    - Kato (Ellis)
    - Erica (Scandal)
    - Lisa (Negligible) misschien
    - Chiara (loveforyass) misschien
    - Saar (Saarrr)
    - Goedele (SaritaLover)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 2:22 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    (...)
    Ö jammer

    Ja, dat vind ik zelf ook heel erg jammer. Anders ging ik eindelijk nog eens wat mensen van Q meeten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik zelf ook heel erg jammer. Anders ging ik eindelijk nog eens wat mensen van Q meeten

    Ja, dat is inderdaad heel erg jammer! ): Er komen vast nog wel meetings!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ooh, kunnen we dan ook naar een hoesjes winkel ofsoo, mijn zus zei dat er 1 was. Want ik wil graag een hoesje daar halen ;D

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 12:28 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    loveforyass schreef:
    Ooh, kunnen we dan ook naar een hoesjes winkel ofsoo, mijn zus zei dat er 1 was. Want ik wil graag een hoesje daar halen ;D

    Hoesjeswinkel voor wat? snapt dit niet


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Omg, ik wil Kato ook meeten. Maar laten we het magische moment tot op de campus houden, hè? (wbw) Ik zou trouwens toch niet mogen (':

    Siva schreef:
    Omg, ik wil Kato ook meeten. Maar laten we het magische moment tot op de campus houden, hè? (wbw) Ik zou trouwens toch niet mogen (':

    Mehhhh, wanneer zou je wel mogen? De campus is nog zover weg! /droevige cheerleader GM-smiley


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ellis schreef:
    (...)
    Mehhhh, wanneer zou je wel mogen? De campus is nog zover weg! /droevige cheerleader GM-smiley


    Idk. Als jullie naar Leuven komen, dat is dichter bij. :Y)

    Siva schreef:
    (...)

    Idk. Als jullie naar Leuven komen, dat is dichter bij. :Y)

    Als ik ooit in Leuven ben, laat ik het je weten. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bij welk station is dat?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik weet nog niet of het mag, maar als ik mag, dan kan ik wel op alle dagen. (:
    Kan er wel zo snel mogelijk een vaste datum worden geprikt? Dat is wat praktischer voor het vragen. :'3


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Scandal schreef:
    Bij welk station is dat?

    Het is niet aan een station, als je aan Sint-Pieters afstapt, kan je bijna elke bus/tram richting Korenmarkt nemen, ik zal mater eens kijken welke precies (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    SaritaLover schreef:
    Ik weet nog niet of het mag, maar als ik mag, dan kan ik wel op alle dagen. (:
    Kan er wel zo snel mogelijk een vaste datum worden geprikt? Dat is wat praktischer voor het vragen. :'3

    Oké, ik zal mijn best doen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Danku. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    SaritaLover schreef:
    Ik weet nog niet of het mag, maar als ik mag, dan kan ik wel op alle dagen. (:
    Kan er wel zo snel mogelijk een vaste datum worden geprikt? Dat is wat praktischer voor het vragen. :'3


    Dit. Misschien komen Bo en ik ook. We zien het zitten, omdat Antwerpen zo tof was.
    Het hangt nog af van de datum (voor mij liefst donderdag of maandag of dinsdag) of ik mag van mijn ouders en wie er nog gaat. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    SaritaLover schreef:
    Ik weet nog niet of het mag, maar als ik mag, dan kan ik wel op alle dagen. (:
    Kan er wel zo snel mogelijk een vaste datum worden geprikt? Dat is wat praktischer voor het vragen. :'3


    This :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.