• WAAR SPREKEN WE AF? Gent St.-Pieters, spoor 4

    WANNEER? 23 februari


    OM HOE LAAT? 14 uur

    WAT GAAN WE DOEN? Ik wacht op voorstellen. :Y)
    voorstellen:
    - koekjes-eet-wedstrijd YEAAAHH
    - Facebook nadoen

    WIE KOMT ER?
    - Kato (Ellis)
    - Erica (Scandal)
    - Lisa (Negligible) misschien
    - Chiara (loveforyass) misschien
    - Saar (Saarrr)
    - Goedele (SaritaLover)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 2:22 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    Gaat leuk worden met 3. Doen we ons best om het eens ergens anders te doen en dan zijn we nog met 3. :')

    Niet panikeren, Erica, we hbben nog tijd. (': En Lisa (Negligible) komt misschien, hangt af van de datum en of ze in Gent is, ze heeft mijn nummer en zal het me de dag zelf pas laten weten, waarschijnlijk. (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Als je met drie bent, kan het net leuker worden, want dan moet je niet steeds om mensen wachten die wat trager lopen en is het een stuk gezelliger. Anders creëer je altijd van die bendetjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Als je met drie bent, kan het net leuker worden, want dan moet je niet steeds om mensen wachten die wat trager lopen en is het een stuk gezelliger. Anders creëer je altijd van die bendetjes.

    Daar heb je een punt. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oh ja, heeft iemand toevallig voorstellen van wat we gaan doen? :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik kan misschien ook komen ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gallagher schreef:
    Oh ja, heeft iemand toevallig voorstellen van wat we gaan doen? :3

    Sightseeing. x)

    Geen idee. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bruey schreef:
    Ik kan misschien ook komen ;D

    Ik zal je er als 'misschien' opzetten (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Scandal schreef:
    (...)
    Sightseeing. x)

    Geen idee. (cat)

    Ik ken Gent (bijna) volledig op mijn duimpje, dus dat wordt geen probleem. (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil dat facebookding echt doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Ik wil dat facebookding echt doen :')

    Ja, lijkt mij echt geniaal, hahaha


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Damn. Ik dacht dat dit het Antwerpen topic was :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Damn. Ik dacht dat dit het Antwerpen topic was :')

    lol (':


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    *gaat naar Antwerpen topic en post hetzelfde*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Evelien toch -.-"
    Nee, ach, sorry dat ik niet kan komen, maar ik zou niet mogen... en het komt te dicht op Antwerpen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik wil meeeeeee :'(


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.