• Voor mijn verhaal leef voor me.
    De link http://www.quizlet.nl/stories/69833/leef-voor-me--one-direction/
    De korte inhoud:
    Demetria Avalon Smith lijdt aan een chronische pancreasontsteking ook wel pancreatitis genoemd. Ze zal sterven als er niet snel een oplossing komt. Als ze geluk heeft leeft ze nog een maand, anders sterft ze vroeger tenzij natuurlijk dat er een pancreas geschikt voor haar beschikbaar is, wat onwaarschijnlijk is.

    Harry Edward Styles, zit in een wereld beroemde band, One Direction. Zijn leven lijkt perfect, tot de dag dat zijn broer om het leven komt in een auto-ongeval. Hij is zo verdrietig dat hij met de band wil stoppen en hij beweert dat niemand hem begrijpt. Zeker wanneer zijn ouders hem vertellen, dat ze de organen van zijn broer hebben weg gegeven. Hij kan niet leven met de gedachten dat zijn broer in iemand anders verder leeft.

    http://www.youtube.com/watch?v=Z5-Z-SCPiKE

    Vinden jullie het een goede keuze? Of hebben jullie een beter suggestie?
    Laat het hier onder weten.

    Ik vind het verhaal niet eens origineel ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mygod, jij maakt veel topics aan over dit verhaal.
    Ik vind het liedje wel passen, ja (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sitka schreef:
    Ik vind het verhaal niet eens origineel ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taize schreef:
    Mygod, jij maakt veel topics aan over dit verhaal.
    Ik vind het liedje wel passen, ja (:

    Ik houd het liever allemaal gescheiden omdat ik anders niet meer weet waarop de mensen reageren.

    Waarom zou je zijn broer vermoorden terwijl hij die niet heeft maar wel een zus?:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Waarom zou je zijn broer vermoorden terwijl hij die niet heeft maar wel een zus?:W

    Ik vermoord die niet he :P dat klinkt alsof ik een moordenaar ben xD
    ik weet dat hij een zus heeft Gemma en geen broer, maar waarom, dat merk je later wel in het verhaal.

    vezz schreef:
    (...)
    Ik houd het liever allemaal gescheiden omdat ik anders niet meer weet waarop de mensen reageren.

    Ik zeg er verder ook niks van, hoewel ik het wel een beetje vind lijken op reclame. Het viel me gewoon op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Rivendell schreef:
    Waarom zou je zijn broer vermoorden terwijl hij die niet heeft maar wel een zus?:W


    Ex astris, sciencia

    Taize schreef:
    (...)
    Ik zeg er verder ook niks van, hoewel ik het wel een beetje vind lijken op reclame. Het viel me gewoon op.

    Het is geen reclame xD ik vond dit liedje toevallig vandaag en ik vroeg me af of het goed was. en of andere mensen een beter idee hadden xD het andere heb ik nodig om mijn verhaal te schrijven. Je weet wel wat opzoekings werk zeg maar.