• Hee
    Het klinkt misschien heel raar
    maar mijn beste vriend heeft sinds kort een vriendin
    en nou voel ik me best wel raar daar bij..
    ik ben niet verliefd op hem ofzo (vind een andere jongen veel leuker ^^)

    Maar ik vind het zo raar, dat ik ja ik weet niet hoe ik het kan omschrijven.

    Is dit soms raar of gek?

    Nee, misschien ben je gewoon bang dat hij minder tijd aan jou gaat besteden? Het is heus niet raar, verandering heeft altijd wat tijd nodig om aan te wennen. (:

    RINUS schreef:
    Nee, misschien ben je gewoon bang dat hij minder tijd aan jou gaat besteden? Het is heus niet raar, verandering heeft altijd wat tijd nodig om aan te wennen. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik begrijp je (:
    En het is normaal, ik heb hetzelfde gehad.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 20:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RINUS schreef:
    Nee, misschien ben je gewoon bang dat hij minder tijd aan jou gaat besteden? Het is heus niet raar, verandering heeft altijd wat tijd nodig om aan te wennen. (:

    Een beetje jaloezie van dat, maar ach. begrijpelijk


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik snap het wel, maar je moet wel proberen jezelf er overheen te zetten, denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    bij mij en mijn beste vriend is het heel gemakkelijk: beide onze lieven wonen in het buitenland, ha :Y) XD

    al spreken we vaker af ik - beste vriend - mijn vriend, maarjah, zijn vriendin woont dan ook in Finland, terwijl mijn vriend in NL woont... :p


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik begrijp het, je moet er gewoon even aan wennen!


    I won't let you come close enough to hurt me.