• Haaii
    ik heb een idee voor een story, alleen weet ik niet of het wat is. Dus de vraag aan jullie: lijkt het jullie wat?
    [het speelt zich btw af in de toekomst]

    Ergens in het zuiden van de Atlantische Oceaan ligt een heel klein eiland; Moreno. Dat eiland is voor velen onbekend, maar in feite is het één groot trainingscentrum. Daar komen mensen, eigenlijk nog tieners, van over heel de wereld naar toe gevlogen met een speciale reden. De mysterieuze leider van het eiland, van wie de naam onbekend is, is op zoek naar ze omdat ze niet normaal zijn. Hij zoekt jonge mensen met speciale gaven die hem van pas kunnen komen. Hoe hij weet waar ze zijn? Simpel: hij weet alles, ziet alles en hoort alles. Hij word door de eilanders vaak Absolem genoemd, omdat hij zo wijs is. De verkozen tieners worden getraind tot een soort superspionnen. Op een dag krijgen ze eindelijk hun opdracht. Ze moeten een pakketje bezorgen. Niemand weet wat er in zit, behalve Absolem, die geen woord loslaat. Onderweg naar de ontvanger blijkt het pakketje belangrijker te zijn dan iemand had kunnen verwachten.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2012 - 15:01 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Het komt me bekend voor, van een bepaalde film/films, maar ik weet niet welke :')

    Iniedergeval, ik vind het wel een leuk idee (:
    - Wil je het me laten weten als je m online zet? :3


    Inspiration can hit you any time

    klinkt spannend! ik zou hem wel willen lezen!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Het laat me eigenlijk een beetje denken aan Dead or Alive, die film ;p
    Maargoed, als jij het wilt doen moet je het doen toch? ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het laat me een beetje aan Nikita denken (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tocopilla schreef:
    Het laat me een beetje aan Nikita denken (:


    Volgens mij is het ook gebaseerd op Nikita


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tocopilla schreef:
    Het laat me een beetje aan Nikita denken (:

    Griphook schreef:
    Het laat me eigenlijk een beetje denken aan Dead or Alive, die film ;p
    Maargoed, als jij het wilt doen moet je het doen toch? ;D


    Ik ken die film eigenlijk niet XD


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    CookAholic schreef:
    (...)

    Ik ken die film eigenlijk niet XD

    Nikita is een serie op veronica, en Dead or Alive is eigenlijk iets soortgelijks.. Een groepje mensen -die goed kunnen vechten ed- worden overgevlogen naar zo'n soort huis waar ze ook van alles moeten doen ;p


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Griphook schreef:
    (...)
    Nikita is een serie op veronica, en Dead or Alive is eigenlijk iets soortgelijks.. Een groepje mensen -die goed kunnen vechten ed- worden overgevlogen naar zo'n soort huis waar ze ook van alles moeten doen ;p


    okey xd ik zie nog wel of ik het echt ga doen, ik heb ook niet zo veel inspi meer..


    Hope. It's the only thing stronger than fear.